quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:06 schreef wyccie het volgende:Ik fietste daarnet door de kou en opeens bedacht ik iets....
De FMT jubileumvragen..... als iemand een vraag instuurt kan die natuurlijk geen punten verdienen. En misschien vindt iemand het wel leuk om meerdere vragen in te sturen. Die loopt dan vaker punten mis.
Moeten we dan iedereen die mee wil doen met beantwoorden ook verplichten een vraag in te zenden?
Ik vind dit niet meteen nodig. Dit zou eventuele nieuwkomers die willen meedoen misschien afschrikken.
quote:
Als er maar enkele punten worden toegekend per vraag is er niks aan de hand, maar als er vragen zijn met 50 deelvragen en voor elke deelvraag kan een punt verdiend worden, krijg je wel grote achterstanden.
Gaan we hier iets aan doen, of maakt het niks uit?
Iedereen kan miljoenen punten toekennen om een rangschikking voor z'n eigen vraag te bekomen, maar hij of zij kan maximum 5 FMT-punten toekennen aan de "beste".
Dus bijvoorbeeld 100 vragen -> 1ste heeft 95 punten -> 5 punten voor FMT, tweede heeft 91 punten -> 4 punten voor FMT, enzovoort.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.