abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32663467
Mag je dan dan grats post versturen?
Ik ga namelijk vanaf midden december post sorteren bij de TPG (als bijbaantje) maar ik weet helemaal niet of je dan misschien iets van korting krijgt. Voor sommige misschien vast een rare vraag maar het kan me met de kerstkaarten heel wat geld schelen
pi_32663470
Sorry sorry, ik zie nu pas dat er een centraal topic is. Tis nog vroeg zullen we maar zeggen :S
Deze mag dus dicht
pi_32663721
Je krijgt wel korting op veel dingen (schoenen, bijvoorbeeld)... maar volgens mij niet op postzegels...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32664233
gratis post versturen werkt wel, gewoon je brief in de brievenbus gooien zonder postzegel. Laatst per ongeluk op 1 dag 10 brieven zo verstuurd en die kwamen allemaal aan zonder strafport
pi_32664289
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:16 schreef snoekiesnoek het volgende:
gratis post versturen werkt wel, gewoon je brief in de brievenbus gooien zonder postzegel. Laatst per ongeluk op 1 dag 10 brieven zo verstuurd en die kwamen allemaal aan zonder strafport
Wat een lariekoek! Dat is natuurlijk geen garantie dat het dan maar altijd gebeurt.
En trouwens is de kans klein dat je als postbode je eigen verstuurde brief onderhanden krijgt!
pi_32664422
OK
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')