Jesnaptalles!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meid ga even een pagina terug en kijk eens goed. Bij de min stemmen, wat er achter demins staat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar cuall heeft het er maar moelijk mee nu.
Trustequote:Op woensdag 30 november 2005 00:04 schreef ChantalC het volgende:
Nja ik ga slapies doen... Me knuffelhondje roept me...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jou min stem telde niet daarom staat hij op 12quote:Op woensdag 30 november 2005 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, ik gaf mijn minpunten aan Demins, maar tikte ik in eerste instantie Demins i.p.v. Day achter zijn naam. Hij ging toen volgens mijn stembiljet van 10 naar 9 punten. Later bleek dat hij dus 12 punten had, maar omdat hij zelf HET verkeerde stembiljet had gebruikt klopte zijn punten niet. Hij stond toen ik stemde op 12 - 1 punt van mij = 11 punten.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef demins het volgende:
Motivatie:
Je bent er bijna nooit en heb minder discussies gepraat en gelachen dan wat ik met de rest heb gedaan
Demins eindigt dus op 11 punten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef Day het volgende:
Motivatie:
Minst leuke bewoner, daarom discussieer ik niet met hem.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moest je eigenlijk eerder stemmenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:20 schreef Day het volgende:
Ik zie nu ineens dat ik het verkeerd verbeterd heb. Heb mijn naam achter Versabommie gezet i.p.v. achter Demins.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar....dat was van de zenuwen, ik stond onder fllinke tijdsdruk!!!!
* Snaptnix kruipt nu ook ver weg in een hoekjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan moest je eigenlijk eerder stemmen
Dat dacht ik dus ook!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix kruipt nu ook ver weg in een hoekje
dacht nog half uur te hebben voor ik me realiseerde dat de regels gewijzigd warenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat PC Eend doet weet ik niet, maar dat aanbod neem ik in ieder geval niet aan.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef Day het volgende:
Maar goed, ik accepteer mijn verlies. Ik verlaat het huis wel.
Maar ik vind wel dat PC Eend en Gert niet hoeven te lijden onder de fouten die Demins en ik gemaakt hebben. Ik vind dat zij het huis weer in mogen!
En met hoeveel mogen ze dan terugkeren?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.WOENSDAG - WIE MAG TERUG KEREN IN HET HUISJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vandaag krijgt iedereen de kans om een ex-bewoner terug het huis in te krijgen
Wie van de ex-bewoners mag van jou voor de EIND-FINALE terugkeren in het huis
(zet je naam achter je favoriete bewoner/ster)
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.EINDE BERICHTJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustequote:Op woensdag 30 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.........NU GA IK LEKKER SLAPENJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
turrustuhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Truste...... slaap nog maar even over de vraag die ik hierboven steldequote:Op woensdag 30 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.........NU GA IK LEKKER SLAPENJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
turrustuhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Owraidie, gooi mij er dan maar helemaal uit, ook uit de herkansing.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:29 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.CU-HUMMIE HEEFT DE STEMMEN NOGMAALS DOORGENOMEN IS DE UITSLAG BLIJFT ZOALS HIJ ISJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg 1 van de grootste zeikstralen in deze topicreeksquote:Op woensdag 30 november 2005 00:38 schreef Maurisico het volgende:
Jezussss Day, zeikstraal.... eerst ben je er nooit en dan nu zo'n rel trappen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ging weer lekker zag ik..... ok ok heb deze keer niet gestemd.. zal dat snel wel weer doen om de broodnodige chaos te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop