Dat je dat durft!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:59 schreef demins het volgende:
De enige die ik nog vertrouw is ChantalC! Zover is het al gekomen!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Snaptnix? .........ik ga kijken, wacht ff
quote:PC eend------------> Teamlead
Day----------------->Lovebear, Demins
Gert-----------------> M-en-A, Jappie
Snaptnix-------------> PC eend
Versabommie--------> Cuall, Wickedangel, MissHobje
Demins--------------> doka, Kleintje, Demins
Motivatie:
Minst leuke bewoner, daarom discussieer ik niet met hem.
Trustenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:04 schreef ChantalC het volgende:
Nja ik ga slapies doen... Me knuffelhondje roept me...
Ik sta niet als lafaard bekend! Maar je bent mijn laatste strohalm!quote:
Dat heb ik je niet horen zeggen toen ik nog als enige het huis moest verlaten!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef cuall het volgende[b]Day, Gert, PC eend en Demins moet het virtuele huis verlaten
![]()
Oei wat een rampzalige avond zeg
Je hebt volgens mij de lijst van demins overgenomen, terwijl Demins niet de laatste lijst (van ChantalC) had gepakt.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef Day het volgende:
Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Day het volgende:
IK PROTESTEER! Hoe kan Demins nu op 12 punten staan. Hij had er maar 10 toen ik ging stemmen!
Ja en? Als mijn stembiljet niet geldt vanwege een tikfout, dan geldt die van Demins niet, omdat hij de verkeerde stembiljet gebruikte.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij de lijst van demins overgenomen, terwijl Demins niet de laatste lijst (van ChantalC) had gepakt.
Day je had helemaal niet aangegeven aan wie je de min punten gafquote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Day het volgende:
IK PROTESTEER!
JIJ MAG NOOIT MEER MEEDOEN! Het is namelijk "het verkeerde stembiljet"!!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ja en? Als mijn stembiljet niet geldt vanwege een tikfout, dan geldt die van Demins niet, omdat hij de verkeerde stembiljet gebruikte.
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:11 schreef demins het volgende:
Cuall, ik wens je alle wijsheid! Je kan het gebruiken!
Je heb t goed gedaan hoor Cuallquote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
[..]
je bent een lieffie, wijsheid kan ik nu wel gebruiken
![]()
Jaquote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Day maakt mij attent op onrecht. Eens even kijken....![]()
Het ligt niet aan Cuall, Stinkbeertje van me!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je heb t goed gedaan hoor Cuall![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Day het volgende:
Cuall, dat heeft er 5 seconden gestaan, was gewoon een tikfout.
Ik heb het gelijk weer veranderd. Ik vind het maar niks dat Snaptnix mij nu beschuldigt van valsheid in geschrifte! Nomineren wordt wel heel erg makkelijk zo!
Stinkbeertjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:15 schreef demins het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Cuall, Stinkbeertje van me!!!
Jawel, ik gaf mijn minpunten aan Demins, maar tikte ik in eerste instantie Demins i.p.v. Day achter zijn naam. Hij ging toen volgens mijn stembiljet van 10 naar 9 punten. Later bleek dat hij dus 12 punten had, maar omdat hij zelf HET verkeerde stembiljet had gebruikt klopte zijn punten niet. Hij stond toen ik stemde op 12 - 1 punt van mij = 11 punten.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Day je had helemaal niet aangegeven aan wie je de min punten gaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |