In je eigen lijstje zie ik dat ook niet idd..quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef demins het volgende:
Cuall volgens Day heb ik mezelf minpunten gegeven! Zo ben ik niet!
Ik had Demins 2 pluspunten gegeven, vervolgens had meneer een ander lijstje gepakt... Enfin cuall zal het wel corrigeren...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:37 schreef MissHobje het volgende:
In je eigen lijstje zie ik dat ook niet idd..
die van Day echter wel.. beetje raar ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo blij dat je de opdracht goed hadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op het moment dat je antwoorden werden goedgekeurd wist ik al wat je ging doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij had niet alleen Demins punten gegevenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik had Demins 2 pluspunten gegeven, vervolgens had meneer een ander lijstje gepakt... Enfin cuall zal het wel corrigeren...
---quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:48 schreef ChantalC het volgende:
Objection! Mijn stemmen staan er niet bij!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gerechtigheidquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
BB users SErvial game deel 37b De stemming
Dan nog redt Demins het niet.. maar idd.. er klopt iets niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:51 schreef demins het volgende:
Waar zijn mijn pluspunten van ChantalC, my beloved Bitch?
Dan moeten mijn punten voor Bommie maar naar mij zelf!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan nog redt Demins het niet.. maar idd.. er klopt iets niet.
Kom bommie is pim niet... Dat had Pim niet gewild...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef demins het volgende:
Dan moeten mijn punten voor Bommie maar naar mij zelf!
BOMMIE ZOU HET ZO GEWILD HEBBEN!
heeft het ooit geklopt danquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan nog redt Demins het niet.. maar idd.. er klopt iets niet.
Geef nie... Ik kijk ook niet meer helder na zoveeeeeeeeeeeeeel alcohol...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
ChantalC, sorry hoor, heb er gewoon over heen gekekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik stem tegenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
Klopt nu wel toch, alle stemmen staan er nu wel bij
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chaosquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
Klopt nu wel toch, alle stemmen staan er nu wel bij
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe bedoel je Snaptnix? .........ik ga kijken, wacht ffquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik stem tegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Demins heeft minpunten van day, die ze hem in eigen schoenen probeert te schuiven. Valsheid in geschrifte. Oplichtingspraktijken. Dit vraagt om opheldering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop