In je eigen lijstje zie ik dat ook niet idd..quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef demins het volgende:
Cuall volgens Day heb ik mezelf minpunten gegeven! Zo ben ik niet!
Ik had Demins 2 pluspunten gegeven, vervolgens had meneer een ander lijstje gepakt... Enfin cuall zal het wel corrigeren...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:37 schreef MissHobje het volgende:
In je eigen lijstje zie ik dat ook niet idd..
die van Day echter wel.. beetje raar ?![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo blij dat je de opdracht goed had![]()
Op het moment dat je antwoorden werden goedgekeurd wist ik al wat je ging doen![]()
![]()
Jij had niet alleen Demins punten gegevenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik had Demins 2 pluspunten gegeven, vervolgens had meneer een ander lijstje gepakt... Enfin cuall zal het wel corrigeren...
---quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:48 schreef ChantalC het volgende:
Objection! Mijn stemmen staan er niet bij!
Gerechtigheidquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
BB users SErvial game deel 37b De stemming
Dan nog redt Demins het niet.. maar idd.. er klopt iets niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:51 schreef demins het volgende:
Waar zijn mijn pluspunten van ChantalC, my beloved Bitch?
Dan moeten mijn punten voor Bommie maar naar mij zelf!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan nog redt Demins het niet.. maar idd.. er klopt iets niet.
Kom bommie is pim niet... Dat had Pim niet gewild...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef demins het volgende:
Dan moeten mijn punten voor Bommie maar naar mij zelf!
BOMMIE ZOU HET ZO GEWILD HEBBEN!
heeft het ooit geklopt danquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan nog redt Demins het niet.. maar idd.. er klopt iets niet.
Geef nie... Ik kijk ook niet meer helder na zoveeeeeeeeeeeeeel alcohol...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
ChantalC, sorry hoor, heb er gewoon over heen gekeken![]()
Ik stem tegenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
Klopt nu wel toch, alle stemmen staan er nu wel bij
![]()
Chaosquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
Klopt nu wel toch, alle stemmen staan er nu wel bij
![]()
Hoe bedoel je Snaptnix? .........ik ga kijken, wacht ffquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik stem tegen![]()
Demins heeft minpunten van day, die ze hem in eigen schoenen probeert te schuiven. Valsheid in geschrifte. Oplichtingspraktijken. Dit vraagt om opheldering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |