Dat bedoelde ik ja. Het was het eerste wat ik op het nieuws en later teletekst zag en kreeg er werkelijk kippenvel vanquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je doelt op Utreg-speler Di Tomasso? Triest ja, 26. Zes-en-twintig.![]()
Ik moet even moed verzamelen om te stemmen, want ik heb er niet zo'n zin meer inquote:
Hoiquote:
Niet te lang, merk alleen dat van de lijst heel veel is afgehaakt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha Lovebear![]()
Vind jij ook dat het allemaal te lang gaat duren?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ja lekker hoor, kom je er gezellig bij.
Meid nog een paar dagen en we hebben een winnaar hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet even moed verzamelen om te stemmen, want ik heb er niet zo'n zin meer inDuurt te lang.
Robbiequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef cuall het volgende:
Ik heb ff muziek aangevraagd in de DBK![]()
Robbie, Robbie
![]()
joh even lekker zwijmelenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Robbie![]()
Ok ik taai hem af, als die engerd erbij komt ga ik mooi op de loop
Mooi Ik ga erna stemmen na Wickedangel dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
Dan ga ik na M-en-A.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:30 schreef cuall het volgende:
ENVELLOPJE:
![]()
Hier volgt de dagopdracht voor alle genomineerden.
Met deze opdracht kun je immuniteit verdienen.
----------------------------------------------------------------------------
* Welke bekende dames hebben model gestaan voor deze fake?
[afbeelding]
----------------------------------------------------------------------------Einde bericht
![]()
Je moet de plaatjes ff een beetje meer in en uit elkaar laten verlopen....net als op Tvquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
1e hint.....het is een hier bekende fokster en BB-bewoonsters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |