Doka fijne broer van mequote:Op dinsdag 29 november 2005 04:05 schreef doka het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
PC eend------------> doka
Day----------------->
Gert----------------->
Snaptnix------------->
Versabommie-------->
Demins-------------->
Motivatie: De almighty fethered one
(zet hier je naam achter de persoon als je minpunten geeft)
PC eend------------>
Day----------------->
Gert----------------->
Snaptnix------------->
Versabommie-------->
Demins--------------> doka
Motivatie: Die ken ik eigenlijk helemaal niet.
De nieuwe stand is dan:
PC eend---------> 11
Day--------------> 10
Gert-------------> 10
Snaptnix---------> 10
Versabommie----> 10
Demins-----------> 9
Ja zover was ik alquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Naks.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een aardbei is geen vrucht. Het is een "schijnvrucht".
Dat zie je soms bij mensen ook!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel ontopic blijven jullie twee!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja zover was ik alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stort voor het hele exclusieve verhaal 99.95 op 5860023.quote:Op dinsdag 29 november 2005 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja zover was ik alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik laat me niet dwingen hoor in tegenstellenig tot PcEend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 04:10 schreef doka het volgende:
[..]
Wel ontopic blijven jullie twee!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aan jou heb ik ook niks, blijf maar zo lang mogelijk wegquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik laat me niet dwingen hoor in tegenstellenig tot PcEend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik laat jullie wel even alleen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe niet zo engquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:32 schreef Coos het volgende:
http://pceend.web-log.nl/om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hoeft geen minpunten te geven, minkukel!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 04:05 schreef doka het volgende:
(zet hier je naam achter de persoon als je minpunten geeft)
Demins--------------> doka
Motivatie: Die ken ik eigenlijk helemaal niet.
Ik kom wat later, ben ik bang!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.MEDEDELINGJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De dagopdracht is voor alle genomineerden.
Hiermee is immuniteit te verdienen.
De opdracht komt om 22.30 uur
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.EINDE MEDEDELINGJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hopelijk dan niet té laatquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kom wat later, ben ik bang!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je doelt op Utreg-speler Di Tomasso? Triest ja, 26. Zes-en-twintig.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:03 schreef KRIBBET het volgende:Geschrokken van het bericht op teletekst kan ik me heel goed voorstellen dat Versabommie dat ook is.
Sorry, niet goed gelezenquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:07 schreef Kleintje het volgende:
Doka... je voor-stem die hoort 2 punten te zijn!
Dus....
quote:Ik ga stemmen en ik trek de stand dan gelijk even recht...
Weet ik, maar ik doe het toch. En als je mij uitscheld krijg je er zo weer een aan je broekquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:41 schreef demins het volgende:
[..]
Je hoeft geen minpunten te geven, minkukel!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Who died and made you Cuallquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:37 schreef Jappie het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.AttentieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik een ieder die reeds gestemd heeft erop wijzen dat de stemming ongeldig verklaard dient te worden wegens verkeerd hanteren van het "user SErvival game reglement" !!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop