Dan is de drang te groot om 'even' terug te gaan vrees ik.. Of vrienden die langs komen.. Ik wil gewoon even 'van de aardbol verdwenen' zijn..quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef Furia het volgende:
Je kunt toch ook gewoon aan de andere kant van het land gaan werkenEn anders kun je ook mooi naar Duitsland of Belgie gaan
Dan kun je beter naar iets dat minder aantrekkelijk als de Antillen of Aruba is gaan.. anders komen ze omstebeurt op bezoekquote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dan is de drang te groot om 'even' terug te gaan vrees ik.. Of vrienden die langs komen.. Ik wil gewoon even 'van de aardbol verdwenen' zijn..
Ik heb niet zulke rijke vrienden. En ik haat ze niet ofzoquote:Op maandag 28 november 2005 22:27 schreef Furia het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar iets dat minder aantrekkelijk als de Antillen of Aruba is gaan.. anders komen ze omstebeurt op bezoek![]()
Er bestaan cursussen op meerdere niveausquote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij een cursus leer je de basisbeginselen. Ik ben echt niet slechter in Engels dan een gemiddelde HBO-er. Alleen de woordenschat. Dat leer je denk ik alleen in de praktijk. Maar dan moet ik wel eerst aangenomen worden. Het (beter) leren van Engels is één van de redenen voor mij om te gaan.
Woordenschat leer je door Engels te praten. Kan je leren wat je wil, maar het meeste leer je toch in de praktijk. Probleem is dus dat ik eerst aangenomen moet worden. En ik vraag me dus af of een gemiddelde kennis van de Engelse taal voldoende is.quote:Op maandag 28 november 2005 22:58 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Er bestaan cursussen op meerdere niveaus
Wat dacht je van een taalcursus op locatie? Ik weet niet hoe het zit met het aanbod buiten de zomervakantie om, maar je kunt natuurlijk Engels gaan leren in Groot-Brittannië of Spaans in Spanje.
Dat lijkt me inderdaad de ideale oplossing. Gewoon onderdompelen in de cultuur en taal. Je redt je heus wel en je Engels zal na een half jaar een stuk beter zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:21 schreef Toewan het volgende:
Half jaartje naar Australie gaan, backpacken, werken en je Engels bijschaven.
Ik heb slechte verhalen gehoord over Zuid-Afrika. Is nog wel een stuk gevaarlijker dan de Antillen of Aruba. En ja, ik weet 't, dat zijn ook geen lieverdjes. Maar als ik van een jongen hoor die daar stage heeft gelopen (4 maand) en 5 keer is beroofd van zijn bezittingen (laptop, telefoon e.d.) ga ik daar niet met een fijn gevoel heen.quote:
je maargoed.. wel leuk natuurlijk. maar de reden dat ik eigenlijk weg wiled is om eens voor mezelf te zorgen e.d.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neem contact met ze op, vraag of ze erover na willen denken om jou een tijdje in huis te nemen. Ga daar gedeeltelijk werken en gedeeltelijk leuke dingen doen.
In de grote steden heerst anarchie, maar daar buiten valt afaik prima te leven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:40 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb slechte verhalen gehoord over Zuid-Afrika. Is nog wel een stuk gevaarlijker dan de Antillen of Aruba.
Beroofd worden kun je ook in Nederland.quote:En ja, ik weet 't, dat zijn ook geen lieverdjes. Maar als ik van een jongen hoor die daar stage heeft gelopen (4 maand) en 5 keer is beroofd van zijn bezittingen (laptop, telefoon e.d.) ga ik daar niet met een fijn gevoel heen.
Je komt er wel uit zo.quote:en Austalie trekt me niet zo. Eerder dan Nieuw-Zeeland, heb ik trouwens ook nog kennissen wonen. misschien wel een ideetje dus
En wat denk je dat je in Engeland doet als je geen cursus hebt?quote:Op maandag 28 november 2005 23:21 schreef Kluupkluup het volgende:
Woordenschat leer je door Engels te praten. Kan je leren wat je wil, maar het meeste leer je toch in de praktijk.
Ik zal het zeker niet iemand afraden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:09 schreef Intergalactrick het volgende:
Even geheel offtopic. Ik wil volgend jaar Ruimtelijke Ordening en Planologie doen. Waarom stop je ermee? Zou er graag wat meer info over willen hebben.
Sorry voor het offtopic gebrabbel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |