het zal je niet verbazen dat dat inderdaad op de planning staatquote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef Mute_Me het volgende:
gewoon een keertje langsgaan met wat vrienden
elke dag zijn auto schoonmaken, en pas aan het eind van het jaar het geld ontvangen?quote:Op maandag 28 november 2005 21:34 schreef Argento het volgende:
Gewoon even een vraagje van mij:
hoe achterlijk moet je zijn om zonder enige vorm van bewijsbare overeenkomst, voor 3.000 euro aan arbeid te verrichten?
jonge alsof het alleen maar om het geld gaat, geldproblemen zijn bij mij niet aan de orde om het nog zacht uit te drukkenquote:Op maandag 28 november 2005 21:34 schreef Argento het volgende:
hoe achterlijk moet je zijn om zonder enige vorm van bewijsbare overeenkomst, voor 3.000 euro aan arbeid te verrichten?
idd!quote:Op maandag 28 november 2005 21:34 schreef Argento het volgende:
Dan moet je maar niet zwart gaan werken hè?quote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef 2609 het volgende:
ja denk het
kan ik hem daar ook voor aangeven ofzo hij wilt mij naaien dan zal ik hem ook naaien
leg uitquote:Op maandag 28 november 2005 21:37 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge alsof het alleen maar om het geld gaat, geldproblemen zijn bij mij niet aan de orde om het nog zacht uit te drukken
Ja, hallo, het GAAT hier toch om geld? Jij wil 3000 euro van iemand hebben omdat je meent dat je daar recht op hebt. Je rechtvaardigheidsgevoel (of wat daarvoor door moet gaan) gaat zelfs zo ver dat je het al in de planning hebt je schuldenaar even op te zoeken. Met wat vrienden natuurlijk, want de strijd moet wel ongelijk en in jouw voordeel blijven. Anders is de lol eraf. Met als inzet die 3000 euro natuurlijk. Ga nu niet lopen beweren dat het niet om het geld gaat, mafketel.quote:Op maandag 28 november 2005 21:37 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge alsof het alleen maar om het geld gaat, geldproblemen zijn bij mij niet aan de orde om het nog zacht uit te drukken
gewoon grootspraak......gaat wel om het geldquote:Op maandag 28 november 2005 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
inderdaad, als geldzaken niet de orde zijn, wat dan wel
Die kan niet zoveel zonder toewijzend vonnis.quote:
hij moet niet denken dat ie mij kan naaien hequote:Op maandag 28 november 2005 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
inderdaad, als geldzaken niet de orde zijn, wat dan wel
quote:Op maandag 28 november 2005 22:02 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
gewoon grootspraak......gaat wel om het geld
* S-Two pakt ook een zak met chipsquote:Op maandag 28 november 2005 22:09 schreef Furia het volgende:
tvp![]()
* Furia gaat er eens lekker voor zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |