Maar ik twijfel nog of hij nu met het vervolg ok wegkomt... dido lijkt heel vastbesloten.quote:Op maandag 28 november 2005 21:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
De praktijk leert dat Roel de eerste keer vrij simpel wegkwam. En dat Dido's aanvankelijke 'Nee, je hebt me gekwetst' uiteindeljik 'Ja, je hebt wel met Linda gezoend maar ik vergeef je' betekende.
Conclusie: vrij makkelijk om de tuin te leiden.
Als jij denkt dat mannen zich de pleuris werken lukt dat om de tuin leiden dus aardig.quote:Op maandag 28 november 2005 21:37 schreef ChantalC het volgende:
Ach dat is peanuts... Mannen werken zich te pleuris en vrouwen geven het geld uit... Wie is er dan dom?![]()
Ja de hardste ooit (voor ons) om tot het einde te blijven kijken naar de streams.quote:Op maandag 28 november 2005 21:38 schreef redhair het volgende:
en BB5 de alle hardste![]()
![]()
wordt saaier saaier saaier saaier en saaaaaaaaair
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geloof ik écht met de verkeerde getrouwdquote:Op maandag 28 november 2005 21:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach dat is peanuts... Mannen werken zich te pleuris en vrouwen geven het geld uit... Wie is er dan dom?![]()
Ik zou t ook ni zo erg vinden als ze beide vertrekken.quote:Op maandag 28 november 2005 21:32 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen Dido en Roel.Van mij mogene ze er allebei uit.Droomscenario is dat ze donderdag beide even weinig stemmen hebben en echt allebei moeten vertrekken.Dat schiet dan lekker op.En dan niets tuinhuisje of terug komen gewoon opgerot die 2![]()
Die krijgt vast een touwtje om aan zijn enkel te doen donderdag, want als de deur open gaat, gaat Roel er gelijk vandoor zijn lul achterna, gelijk een ballon die je loslaat fsfsfsfsfsfsffsfsffsfsfsfs en hij is klaarquote:Op maandag 28 november 2005 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Roel mag naar de DBK....
Weet je nog dat Dido er zo klaar mee was? Toen heb ik een lijstje gemaakt.quote:Op maandag 28 november 2005 21:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Maar ik twijfel nog of hij nu met het vervolg ok wegkomt... dido lijkt heel vastbesloten.
Ik twijfel daar echt aan hoor,ik geloof dat dat meer in eigen belang is.quote:Op maandag 28 november 2005 21:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoewel Dido ook wel heeft laten merken dat ze wel om de medemens geeft
Roel mog ik al niet om zn hele agressieve buien.quote:Op maandag 28 november 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Laat roel maar gaan ben hem ook zat.
Maar dat geldt eigelijk ook voor rob, nath en dido.
quote:Op maandag 28 november 2005 21:44 schreef essie05 het volgende:
Zal BB er nog even een bommetje ingooien door de nominaties bekend te gaan maken??
Zal wel weer nietquote:Op maandag 28 november 2005 21:44 schreef essie05 het volgende:
Zal BB er nog even een bommetje ingooien door de nominaties bekend te gaan maken??
Met haar zorg voor Jos geef ik haar de voordeel van de twijfelquote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik twijfel daar echt aan hoor,ik geloof dat dat meer in eigen belang is.
Het zal wel weer iets flauws worden....quote:Op maandag 28 november 2005 21:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Enneh, ik heb even niet echt opgelet, maar een weekopdracht, moet die niet ook nog komen?
Dido houdt eeeerg veel van zichzelfquote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik twijfel daar echt aan hoor,ik geloof dat dat meer in eigen belang is.
Yep..tuurlijk ook de weekopdracht,maar op dit tijdstip verwacht ik dat eigenlijk niet meer.Daarom was mijn eerste gedachte de nominatie uitslag.Dat levert ook wel weer leuke beelden op.Wanneer Dido hoort dat ze genomineerd staat zijn de rapen helemaal gaar.Zeker als ze erachter komt dat ze 2 keer genomineerd is.Kom maar door hoor BB met die nominaties.quote:Op maandag 28 november 2005 21:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Enneh, ik heb even niet echt opgelet, maar een weekopdracht, moet die niet ook nog komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |