Wat een zwaktebod dit zegquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:56 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Mijnheer, zei de SP-stemmende ouder, ik wil mijn zoon niet beperken in zijn bewegingsvrijheid...dat stoort namelijk zijn ontplooing. Bovendien heeft hij ADHD, iedere vorm van stoom afblazen is mij zeer welkom. Maakt u zich alst-u-blieft niet zo druk, het is maar een sneeuwbal.
ik ga voor een sneeuwbal tegen de ruit (even aannemend dat dat het is) niet mensen voor hun bek rammen.quote:Op woensdag 30 november 2005 06:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sinds wanneer klink jij als een pvda stemmende volkskrantlezer?
Nee, dat is niet goed te praten...want jij luistert toch enorm als mensen je vragen om iets niet te doen?quote:Op maandag 28 november 2005 21:20 schreef Devolution het volgende:
[..]
En dan maar gewoon der flink op los slaan?
vroeg ik ook alquote:Op woensdag 30 november 2005 10:39 schreef Ferdi81 het volgende:
jullie met 4 hij alleen, dus wat was het probleem ???
Ach...als jij na een dag hard werken thuis zit met hoofdpijn en een stel van die kutkinderen menen lollig te zijn om je huis onder sneeuw te nemen wil ook jij waarschijnlijk wel boos worden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:51 schreef TC03 het volgende:
Guttegut, iedereen massaal weer het gooien van sneeuwballen afkeuren. Doe toch niet zo triest. Is toch leuk om gewoon wat sneeuwballen te gooien als er sneeuw ligt! Je gaat er heus niet dood van.Als je hierom klappen gaat uidelen ben je gewoon ernstig labiel en agressief.
Ik lees het als een groepje jongeren die een vent aan het treiteren waren door sneeuwballen tegen zijn huis/ramen aan het gooien waren. Zoon en TS kennen elkaar, dat zal geen toeval zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik ga voor een sneeuwbal tegen de ruit (even aannemend dat dat het is) niet mensen voor hun bek rammen.
"ja" want dit is echt levensgevaarlijk. Ik ken iemand die verloor toen even de macht over het stuur met als gevolg een dode voetgangerquote:Op woensdag 30 november 2005 10:49 schreef Kiteless het volgende:
Ik probeer het even te begrijpen :
Voor een sneeuwbal tegen een muur mag je iemand op z'n bek rossen.
Dus als iemand op je tenen staat mag je 'm dan ehm... z'n oog uitsteken ?
Laat staan als iemand je biertje omver loopt, dan sla je 'm met een putdeksel op z'n hoofd.
Als iemand een sneeuwbal tegen je auto gooit, mag je 'm doodschieten !
Want immers, als we dat allemaal zo over ons kant zouden laten gaan zou de maatschappij een gevaarlijk zooitje worden !
Tuurlijk knul....als jij dat wilt geloven.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:49 schreef Kiteless het volgende:
Ik probeer het even te begrijpen :
Voor een sneeuwbal tegen een muur mag je iemand op z'n bek rossen.
Dus als iemand op je tenen staat mag je 'm dan ehm... z'n oog uitsteken ?
Laat staan als iemand je biertje omver loopt, dan sla je 'm met een putdeksel op z'n hoofd.
Als iemand een sneeuwbal tegen je auto gooit, mag je 'm doodschieten !
Want immers, als we dat allemaal zo over ons kant zouden laten gaan zou de maatschappij een gevaarlijk zooitje worden !
En jongeren van die leeftijd spelen niet meer zorgeloos met sneeuw...het lijkt mij dat die sneeuw zien als een wapen om iemand het leven zuur te maken.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik lees het als een groepje jongeren die een vent aan het treiteren waren door sneeuwballen tegen zijn huis/ramen aan het gooien waren. Zoon en TS kennen elkaar, dat zal geen toeval zijn
Da's grappig, tussen welke en welke leeftijd speel je dan niet zorgeloos meer met sneeuw ?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:53 schreef wonko het volgende:
[..]
En jongeren van die leeftijd spelen niet meer zorgeloos met sneeuw...het lijkt mij dat die sneeuw zien als een wapen om iemand het leven zuur te maken.
Prima als jij met een groep van 7 van je vrienden bij mij thuis sneeuwballen tegen de ruit komt gooien dan krijg jij ook klappen oorvijgen.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:57 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Da's grappig, tussen welke en welke leeftijd speel je dan niet zorgeloos meer met sneeuw ?
Ik op m'n 29e speel er namelijk wel zorgeloos mee
Om een sneeuwbal tegen een muur?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:58 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Prima als jij met een groep van 7 van je vrienden bij mij thuis sneeuwballen tegen de ruit komt gooien dan krijg jij ook klappen.
Nee om het bewust mensen zieken die niks kwaads tegen hem of anderen gedaan hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Om een sneeuwbal tegen een muur?![]()
Ja, want je hebt zo ontzettend veel last en verdriet van een sneeuwbal tegen je muur,quote:Op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nee om het bewust mensen zieken die niks kwaads tegen hem of anderen gedaan hebben.
Dat geloof ik van harte...maar ik zie 4 puberjochies van rond de 17 niet gezamelijk zorgeloos met sneeuw spelen..dat is namelijk niet tof...stel je voor ze zouden voor kind aangezien kunnen worden. En ze waren ook nog eens met de fiets terwijl ze de zoon dus huizes kennen...heel toevallig en zorgeloos komt dat over.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:57 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Da's grappig, tussen welke en welke leeftijd speel je dan niet zorgeloos meer met sneeuw ?
Ik op m'n 29e speel er namelijk wel zorgeloos mee
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:04 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, want je TS hebt heeft zo ontzettend veel last en verdriet van een sneeuwbal tegen je muur, oorvijg
verschrikkelijk !
Huilie![]()
Maakt het dan nog uit of het een kleuter of een puber is of doe je tegen allebei even agressief?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nee om het bewust mensen zieken die niks kwaads tegen hem of anderen gedaan hebben.
Overdrijf even lekker zeg...maak er dan gelijk van dat hij babies met bielzen anaal verkracht.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maakt het dan nog uit of het een kleuter of een puber is of doe je tegen allebei even agressief?
En kijken je kinderen toe dan, zodat ze het goede voorbeeld zelf kunnen aanschouwen?
Kleuter vind ik niet bepaald vergelijkbaar met een jongen van 17. Die grens vervaagt zeker ja naarmate de leeftijd stijgt. Maar aan de andere kant geloof ik ook niet echt dat een kleuter bewust mensen over het randje gaat treiteren.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maakt het dan nog uit of het een kleuter of een puber is of doe je tegen allebei even agressief?
En kijken je kinderen toe dan, zodat ze het goede voorbeeld zelf kunnen aanschouwen?
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:26 schreef wonko het volgende:
[..]
Overdrijf even lekker zeg...maak er dan gelijk van dat hij babies met bielzen anaal verkracht.
Nee, maar een beetje lol mag toch wel?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:01 schreef Vampess het volgende:
Want, immers, zijn er mensen die het horen van sneeuwballen geweldig vinden.
Vind ik ook, maar op zo'n manier manieren bijbrengen gaat me toch echt even te ver.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:01 schreef Vampess het volgende:
Maar je bent 17 en die man heeft de verantwoordelijkheid bij jou gezocht, niks mis mee. I
Nee nog niet. Hij moest naar een klant toe en naar de ouderavond van mijn zusje..quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:08 schreef SterkStaaltje het volgende:
Is je pa al langs geweest? Wat had die oetlul te melden?
Bij de voorgaande huizen waren het muren ja, bij deze het raam.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:39 schreef Ferdi81 het volgende:
jullie met 4 hij alleen, dus wat was het probleem ???
Nee, want dan flipt die vent helemaal. En hij was dus niet alleen, hij had 2 zoons meegenomen. Op dat moment leek die vent ons gek genoeg om nog verder te gaan dan ie al ging (ik bedoel, hij reed een van ons bijna aan met zn auto).quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:18 schreef McCarthy het volgende:
hadden jullie hem niet met zijn 4en kunnen terug slaan.
nee, er is niets kapot. Ja, op mijn oor na danquote:Op woensdag 30 november 2005 09:50 schreef paddy het volgende:
Maar die sneeuwbal heeft geen schade toegebracht?
Anders kun jij of je ouders ook in de buidel tasten.
Die man had je absoluut fysiek niet mogen bedreigen, dus aangifte kan altijd, en zou dit ook zeker doen.
Maar hij kan dit ook doen, door te zeggen dat hij zich bedreigd voelde.
Dat heb ik al een aantal keer uitgelegdquote:Op woensdag 30 november 2005 10:46 schreef McCarthy het volgende:
en dan in de OP "ballen tegen de muur"
Ik ken de zoon omdat ik er bij in de klas gezeten heb. Ik heb nooit iets tegen hem gehad ofzo, mijn zusje is zelfs goed bevriend met de dochter van de man. Wij hebben zijn huis ook niet bewust uitgekozen oid, maar we kwamen erlangs op onze "tocht".quote:Op woensdag 30 november 2005 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik lees het als een groepje jongeren die een vent aan het treiteren waren door sneeuwballen tegen zijn huis/ramen aan het gooien waren. Zoon en TS kennen elkaar, dat zal geen toeval zijn
Dat dacht ik op dat moment dus ook. DIe kinderen keken zelf ook van 'pa hou je aub in'. Op een moment toen een van ons wegfietste voor die vent, liet hij mij los en zei tegen zijn zoon dat ie mij moest vasthouden terwijl hij achter de fietser aanging. Die zoon liet me bijna meteen weer los, omdat hij zelf ook wel weet dat ik echt niet zo verkeerd ben als die pa denkt.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:15 schreef Mwanatabu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |