22.28 uur, als ze zich aan de traditie houdenquote:Op maandag 28 november 2005 21:15 schreef Nevermind het volgende:
Wanneer is de uitslag bekend? Al die onzin tussendoor interesseert me niet zoveel
Met stokquote:Op maandag 28 november 2005 21:18 schreef golfer het volgende:
Zolang Marnix maar wint mogen ze sms-spelletjes bij de vleet spelen.
Douwe wordt door oude vrouwtjes op straat nagezeten.![]()
1/7 van je haar overhouden is ook verdomd weinigquote:
LOLquote:Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
he ja, laten we het weer eens over moeders hebben...
half elf.quote:Op maandag 28 november 2005 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
EEN UUR?!?!?!
Tot hoelaat duurt deze ongein?
Esther is het daar niet helemaal mee eensquote:Op maandag 28 november 2005 21:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Carl, toch wel sociaal van hem om een beetje schuld op zich te nemen
want op het eiland durfde ze het nietquote:Op maandag 28 november 2005 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Esther moet even dr gram halen hoor
Hoezo? Ze zegt toch dat ze fout zat??quote:
Ja, blijkbaar heeft Carl toch nog gevoel voor humor.quote:
Niet alleen Meredith.. er waren nog een handvol Belgen die hun mond niet open durfden te doen destijds.quote:
Marleen en Meredith vooral.quote:Op maandag 28 november 2005 21:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet alleen Meredith.. er waren nog een handvol Belgen die hun mond niet open durfden te doen destijds.
true. maar er waren sowieso niet echt veel uitblinkende kandidaten dit jaar...quote:Op maandag 28 november 2005 21:34 schreef trepper het volgende:
Op zich was het nog best een goeie expeditie. Jammer dat er dan zulke saaie finalisten zijn.
En Elbert is ook zeer okee.quote:Op maandag 28 november 2005 21:35 schreef skiczukie het volgende:
Carl blijft tof. En nu zeker.
quote:Op maandag 28 november 2005 21:39 schreef Bruce117 het volgende:
Toch nog maar even wat herinneringen aan Fleur met meer haar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
herbal essencesquote:Op maandag 28 november 2005 21:39 schreef Bruce117 het volgende:
Toch nog maar even wat herinneringen aan Fleur met meer haar.
Inge Schrama.quote:Op maandag 28 november 2005 21:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou weet ik het...emma lijkt op Sita
Dat zeg ik!quote:
Duh....quote:Op maandag 28 november 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat de voorsp[rong van Marnix is geslonken ?
Maar jijquote:
gelukkig wel. Dat maakt het spannendquote:Op maandag 28 november 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat de voorsp[rong van Marnix is geslonken ?
De Robinson Realdoll. Bestel hem NU! SMS Realdoll naar 1010!quote:
Dat bedenken ze pas nadat alle stemmen binnen zijn en ze de uitslag bepalen.quote:Op maandag 28 november 2005 21:48 schreef TripleBee het volgende:
Persoonlijk snap ik nog niet hoe ze de punten gaan vertalen in een percentage voor de eindscore
My thoughts exactlyquote:Op maandag 28 november 2005 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat bedenken ze pas nadat alle stemmen binnen zijn en ze de uitslag bepalen.![]()
Zoals bijquote:Op maandag 28 november 2005 21:52 schreef Cartman_the_best het volgende:
De finale is al een stuk minder erg dan vorig jaar, toen waren er zelfs van de belspel-sletjes die de tussenstand bekend maakten.![]()
yep denk ik ook, ook al ben ik voor Marnixquote:
Belspelsletje Wytske Kenemans #3 zou de finale zeker leuker makenquote:Op maandag 28 november 2005 21:52 schreef Cartman_the_best het volgende:
De finale is al een stuk minder erg dan vorig jaar, toen waren er zelfs van de belspel-sletjes die de tussenstand bekend maakten.![]()
Ik denk dat het flink tegenvalt hoor, als je daar met honger en een vol hoofd staat, met je gedachten al bij de winstquote:
Ja hehe, elk jaar krijg je hetzelfde beeld: 1 staat voor, dan komt 2 dichterbij , dan 3 ook en uiteindelijk wint toch 1 ofzoiets...quote:Op maandag 28 november 2005 22:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Ooooooh het is spannend met SMS'en!![]()
Je bent [log] vergeten.quote:Op maandag 28 november 2005 22:01 schreef TripleBee het volgende:
Ok men neme 25% en dele die door drie en dan keer 2 plus pi en dan de 4-kants wortel en dan ben je er.
dat hoeft ook niet, die vrouwen zijn kansloos....quote:
Je hebt nog niet op John gekotst!quote:Op maandag 28 november 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, die vrouwen zijn kansloos....
hoe ze het ook berekenen, de voorsprong van Marnix + stemmen op de eilandraad zeggen genoeg
ik heb een héél klein beetje de neiging om in slaap te vallen
quote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
nou moe, ik heb 'n smsje voor Chico gestuurd, krijg ik 'n foutmelding!!
da's toch niet eerlijk, die aap is toch ook nóóit weggestemd.......
geile ouwe beer is utquote:Op maandag 28 november 2005 22:06 schreef Quoi het volgende:
jeetje, die Douwe...
het is toch al zeker dat die gaat winnen, alsof die andere drie nog een kans maken.quote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
nou moe, ik heb 'n smsje voor Chico gestuurd, krijg ik 'n foutmelding!!
da's toch niet eerlijk, die aap is toch ook nóóit weggestemd.......
Ja man, lach haar uit want jij bent cool en stoer en als jij nog ooit een vriendin krijgt dan wordt 't een wijf met 'n piemel.quote:
Ze ziet er uit als een hoer uit Blade Runnerquote:Op maandag 28 november 2005 22:10 schreef Zhenar het volgende:
Hee ik zie nu pas dat Fleur soort van gepimped is!?
?
Marleen en Emma hadden bij dat spel beide 4 punten, Marnix had er 8. 25/16 geeft 1.5625 procent per punt. 4*1.5625=6.25 en Marnix heeft dus het dubbele.quote:Op maandag 28 november 2005 22:05 schreef TripleBee het volgende:
Maar als ik 25% verdeel over drie dan is het 16,67 voor Marnix en 8,33 voor Emma en 0 voor Marleen en niet 12,5 - 6,25 - 6,25
Nou daar run ik wel achter aan!quote:Op maandag 28 november 2005 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een hoer uit Blade Runner
Helemaal mee eensquote:Op maandag 28 november 2005 22:11 schreef mrkanarie het volgende:
En nog vind ik dat de ruige, maar toch ook wel sociale en zachte Douwe de Robinson van dit jaar had moeten zijn.
Nee, Fleur stemde toch op Marleen...quote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef Quoi het volgende:
Iedereen verder Marnix, alleen Meredith (hoe verrassend) op Emma
quote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
Fleur kan zo in Absolutely Faboulus spelen
dank uquote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef Quoi het volgende:
Iedereen verder Marnix, alleen Meredith (hoe verrassend) op Emma
Dat brengt mij op het idee om een naakt moddergevecht als finale te doen bij ER. Want je bent pas een echte Robinson als je naakt in de modder kunt vechten.quote:Op maandag 28 november 2005 22:14 schreef Mes het volgende:
Zitten Esther en John nu achter de schermen te matten?
Ok my mistake.quote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Marleen en Emma hadden bij dat spel beide 4 punten, Marnix had er 8. 25/16 geeft 1.5625 procent per punt. 4*1.5626=6.25 en Marnix heeft dus het dubbele.
*pang*quote:Op maandag 28 november 2005 22:13 schreef TripleBee het volgende:
En nu is de stemming van de eilandraad in 1 keer verwerkt. Nou schiet mij maar lek.
zeg, van Ab Fab blijf je af he!!quote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
Fleur kan zo in Absolutely Faboulus spelen
Ik ga ook ff me maatje 48 zetten, kijken wat er gebeurdquote:Op maandag 28 november 2005 22:17 schreef Zhenar het volgende:
KUT KINDEREN MET HUN KUT SCHOENEN EN KUT GEZEIK IN DE ALBERT HEIJN!!!!!!!!1!1!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11!!!1!!11
Sorry, dat moest er even uit.
daarentegen, de kerst CD van René Frogerquote:Op maandag 28 november 2005 22:17 schreef Zhenar het volgende:
KUT KINDEREN MET HUN KUT SCHOENEN EN KUT GEZEIK IN DE ALBERT HEIJN!!!!!!!!1!1!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11!!!1!!11
ik vind de reclameblokken juist het hoogtepunt van de avondquote:Op maandag 28 november 2005 22:17 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11!!!1!!11
Er werd gevraagd op wie iedereen stemde, behalve Douwe en Fleur......quote:Op maandag 28 november 2005 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, Fleur stemde toch op Marleen...
Dat dan weer wel!quote:Op maandag 28 november 2005 22:19 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
daarentegen, de kerst CD van René Froger![]()
Sorry, had ik ff over het hoofd gezienquote:Op maandag 28 november 2005 22:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Er werd gevraagd op wie iedereen stemde, behalve Douwe en Fleur......
Jammer dat het niet zo spannend is, Marnix wint gewoon (anders eet ik mijn....erm....schoen op)
Behalve dan die AH-etters.quote:Op maandag 28 november 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind de reclameblokken juist het hoogtepunt van de avond
klinkt als een ernstig jeugdtrauma.....quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef Zhenar het volgende:
Ik mocht nooit mijn schoen zetten in de AH. Dat vonden mijn ouders niet hygiënisch.![]()
Vrienden van mij hebben vastgesteld dat ik een enorm leuk persoon ben om te kennen, maar dat ik uitermate oninteressant zou zijn in een reality show.quote:Op maandag 28 november 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
klinkt als een ernstig jeugdtrauma.....
als ik jou was zou ik 46 dagen op een eiland gaan zitten om het te verwerken
En zo is het.quote:Op maandag 28 november 2005 22:16 schreef golfer het volgende:
Ze kunnen sms-en wat ze willen, maar er is maar 1 terechte winnaar en dat is Marnix.
quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef TripleBee het volgende:
14 treden heeft die trap denk ik.
Anders pleurt ie zo 50.000 wegquote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef Noca het volgende:
Nu hoop ik toch dat Marnix ook op zichzelf heeft gestemd
zelfde kapper als Douwe zeker...quote:Op maandag 28 november 2005 22:24 schreef hardsilence het volgende:
Leuk om die kids op de achtergrond te zien.
Die pony van de zus van Emma..
ik vind 't niks dat je er met MIJN BM-A vandoor gaat....quote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
En ik ben ook best spraakmakend! Zie De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!
Roos speelt een rol bij Terra Incognita lieverd, die heeft zich niet laten omkopen door de Mol & Co.quote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind 't niks dat je er met MIJN BM-A vandoor gaat....
ontopic: WAAR BLIJFT ROOS, GODVERDOMME???????![]()
![]()
![]()
Daar kan je lang op wachtenquote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind 't niks dat je er met MIJN BM-A vandoor gaat....
ontopic: WAAR BLIJFT ROOS, GODVERDOMME???????![]()
![]()
![]()
Hij heeft kanker gehad.quote:Op maandag 28 november 2005 22:30 schreef Mes het volgende:
Afrekenen?
Heb ik iets gemist? Was hij een Heels Angel of zo?
Moet wel ja, hij was in alle 'categoriën' het beste...quote:Op maandag 28 november 2005 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
JAAAAAAAAA MARNIX HEEFT GEWONNEN!!!!
quote:Op maandag 28 november 2005 22:30 schreef Quoi het volgende:
ojee, de video stopt. Da's lullig (voor mijn vriendje)
quote:Op maandag 28 november 2005 22:32 schreef Pistol_Pete het volgende:
Volgend jaar ER allstars?
Amen.quote:Op maandag 28 november 2005 22:34 schreef Coelho het volgende:
Terechte winnaar!
ja dat weet ik natuurlijk ook wel....quote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef TripleBee het volgende:
Roos speelt een rol bij Terra Incognita lieverd, die heeft zich niet laten omkopen door de Mol & Co.
Ik vind haar er wel lekker uitzien, ik zou het er wel voor doenquote:Op maandag 28 november 2005 22:34 schreef Zhenar het volgende:Wie is die James Bond Vamp?!
![]()
Oh...het is Fleur.
Ze herkennen me nu al op straat man.quote:Op maandag 28 november 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
Tong80, ik ga jou als alternatief voor Douwe alvast opgeven voor volgend jaar.
Komt door die tuinbroek van je waar jij ook altijd in rondloopt.quote:
Tong80 zou een voorbeeldig kandidaat zijnquote:Op maandag 28 november 2005 22:36 schreef mrkanarie het volgende:
Wat was er nou met Marnix dat hij zijn stemmen op zichzelf inzette en begon te huilen dan?
En wie gaat Fok! op ER06 vertegenwoordigen?
Hij heeft vorig jaar kanker gehad en zag dit (mede) als overwinning daarop.quote:Op maandag 28 november 2005 22:36 schreef mrkanarie het volgende:
Wat was er nou met Marnix dat hij zijn stemmen op zichzelf inzette en begon te huilen dan?
Zeker en vast een deel, of groot deel.quote:Op maandag 28 november 2005 22:35 schreef schatje het volgende:
Zei hij toen straks nou dat ie al het geld doneert aan het kankerfonds?
Wachten op Peking Express ..... met Roosquote:Op maandag 28 november 2005 22:38 schreef Quoi het volgende:
Fleur heeft echt veel haar verloren, jezus, ik zou er depri van worden....
Terechte winnaar dacht ik zo! Ontroerend ook...
En wat gaan we nu kijken op TV????
Een deel. Aan het Kinder Kanker Fonds.quote:Op maandag 28 november 2005 22:35 schreef schatje het volgende:
Zei hij toen straks nou dat ie al het geld doneert aan het kankerfonds?
Het was een afrekening met zijn zieke periode. En dat emotioneerde hem. Ik denk dat het tranen van trots waren. En terecht ook!quote:Op maandag 28 november 2005 22:36 schreef mrkanarie het volgende:
Ik ga me in ieder geval opgevenquote:Op maandag 28 november 2005 22:36 schreef mrkanarie het volgende:
ja, zit niks anders op....quote:Op maandag 28 november 2005 22:39 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wachten op Peking Express ..... met Roos![]()
Net zoals je je voor Idols heb opgegevenquote:
Ben ik dan de enige die er niet veel mis vind met haar haar ? Overal waar een normaal mens haar heeft op zijn hoofd, heeft zij dat ook lijkt het; alleen heeft zij het wat korter. Maarja misschien zie ik het verkeerd hoorquote:Op maandag 28 november 2005 22:38 schreef Quoi het volgende:
Fleur heeft echt veel haar verloren, jezus, ik zou er depri van worden....
Terechte winnaar dacht ik zo! Ontroerend ook...
En wat gaan we nu kijken op TV????
idd....Tijd voor Peking Expressquote:Op maandag 28 november 2005 22:39 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Wachten op Peking Express ..... met Roos![]()
john is echt een lulquote:Op maandag 28 november 2005 22:44 schreef Remzz het volgende:
Ow ja John is echt zielig, Carl kan tenminste nu toegeven dat het wat overdreven was John trapt nog ff lekker na.
Ik ook. Heb ik al op de Belgische site gedaan, maar zie op Talpa tv nog niets staan. Iemand tips? Of moet ik gewoon ff geduld hebbenquote:
Verschil is dat het formulier nu al opgestuurd isquote:Op maandag 28 november 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Net zoals je je voor Idols heb opgegeven!
Karla en Sophiequote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Karla en Sophie mogen van mij als duo de presentatie van Art overnemen: als het maar proper is he!
je kunt ook meedoen, ben je eerder.quote:Op maandag 28 november 2005 22:38 schreef Mes het volgende:
Kut man, weer een jaar wachten op de volgende ER!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt wel, maar als je het vergelijkt met de haarbos een aantal maanden geleden, dan vind ik het een heel verschil.quote:Op maandag 28 november 2005 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die er niet veel mis vind met haar haar ? Overal waar een normaal mens haar heeft op zijn hoofd, heeft zij dat ook lijkt het; alleen heeft zij het wat korter. Maarja misschien zie ik het verkeerd hoor![]()
en voor BB ook toch?!quote:Op maandag 28 november 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
Net zoals je je voor Idols heb opgegeven!
Nee, dat probeerde hij mij aan te pratenquote:
en ik geloofde het gewoon.....quote:Op maandag 28 november 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
Nee, dat probeerde hij mij aan te praten!
Nou nou babettequote:Op maandag 28 november 2005 23:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik geloofde het gewoon.....
zag ons mediageile Bobje er wel voor aan eigenlijk
Dat vroeg ik me ook al tijden afquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:57 schreef weathergirl het volgende:
Misschien ben ik er een beetje laat mee, maar ik realiseerde me vandaag opeens dat er dit jaar toch een 'all star Robinson' zou komen? Met de leukste mensen van de afgelopen 5 jaar? Ik heb er toen zelfs nog voor gebeld. Vorig jaar kwamen er steeds 3 mensen langs uit vorige jaren, die opnieuw mee wilden doen.
Weet iemand waarom dat niet is doorgegaan? What happened?
door de overgang naar talpa wordt t doodgezwegen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:57 schreef weathergirl het volgende:
Misschien ben ik er een beetje laat mee, maar ik realiseerde me vandaag opeens dat er dit jaar toch een 'all star Robinson' zou komen? Met de leukste mensen van de afgelopen 5 jaar? Ik heb er toen zelfs nog voor gebeld. Vorig jaar kwamen er steeds 3 mensen langs uit vorige jaren, die opnieuw mee wilden doen.
Weet iemand waarom dat niet is doorgegaan? What happened?
dat is volgens mij afgeblazen om dat John de Mol die zooi overkocht.quote:
Ik zit ook op de aflevering online te wachten :-(quote:Op dinsdag 29 november 2005 05:41 schreef StefanP het volgende:
Aflevering staat niet onlineIk betwijfel of ze dat doen ook, vast niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |