quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef cheukert het volgende:
[..]
Bedoel je misschien de Diamond Twin Star (staat sinds kort op Rotterdam)
Prive eigenaar zo te zien.quote:
Twin Star Netherlands Ltd. vriend van mij heeft er op gevlogen, TSN staat gewoon open voor verhuur dacht ik...quote:Op zondag 8 januari 2006 19:07 schreef Furious het volgende:
[..]
Jup, dat is 'em. Weet jij waar hij vandaan komt?
flat spin is geen deep stall hequote:Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef cheukert het volgende:
[..]
Bij een flat spin, gewoon riemen los, en met zn alleen naar voren leunen![]()
En toch zou ik bij een deep stall net als bij een flatspin naar voren leunenquote:
Of akkerracenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:55 schreef cheukert het volgende:
Een paar meter boven een golfbaan is opzich ook wel leuk
PPL heb je voor zo'n 10.000 euro geloof ik wat kost zweefvliegen eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb al eens proeflessen gedaan, zowel gemotoriseerd als zweefvliegen, maar voor een student is zweefvliegen ook een dure hobbyMaar hier in de buurt (Venlo) is inderdaad ook een leuke zweefvliegclub. Ik ga het in ieder geval binnen een paar jaar doen, het lijkt me gewoon geweldig.
Helaas niet. Bij alle vliegclubs waar ik langs ben geweest was het rond de 15.000, meestal uiteindelijk meer (als ze dit tenminste eerlijk aan je vertellen)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:18 schreef Mojave het volgende:
[..]
PPL heb je voor zo'n 10.000 euro geloof ik wat kost zweefvliegen eigenlijk?
Weer een reden om bij RAC te gaan vliegen. Alles is gratis voor leden.quote:
Hmm vriendin wil het gaan doen bij www.singlesandtwins.nl zou rond de 10 duizend zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Helaas niet. Bij alle vliegclubs waar ik langs ben geweest was het rond de 15.000, meestal uiteindelijk meer (als ze dit tenminste eerlijk aan je vertellen).
Dit bedoel je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Mojave het volgende:
[..]
Hmm vriendin wil het gaan doen bij www.singlesandtwins.nl zou rond de 10 duizend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |