Vast wel, kijk op internet zou ik zeggenquote:Op maandag 2 januari 2006 11:51 schreef sararaats het volgende:
ik wil eigenlijk ook wel eens zelf vliegen.
zou er in Belgie een opleiding voor sportvliegtuigjes bestaan?
Jeps, waar een vliegveld is, is meestal ook wel een vliegclubquote:Op maandag 2 januari 2006 11:51 schreef sararaats het volgende:
ik wil eigenlijk ook wel eens zelf vliegen.
zou er in Belgie een opleiding voor sportvliegtuigjes bestaan?
Dat is motorvliegen ook, maar die lui hebben er ook nog een motor voor nodigquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:23 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegen is gecontroleerd crashen![]()
![]()
Vanwaar die vraag of ik bij RAC zit?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:41 schreef cheukert het volgende:
[..]
Dat is motorvliegen ook, maar die lui hebben er ook nog een motor voor nodig![]()
Niet echt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef cheukert het volgende:
Ken je Philip W. en zn pa?
Maffe gozer, vaak op zaterdag ochtend
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:23 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegen is gecontroleerd crashen![]()
![]()
in Teuge? Kun je dat niet beter via een erkende en bekendere vliegschool doen? Zo reduceer je je baankansen toch behoorlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:58 schreef Mojave het volgende:
Volg vliegopleiding tot CPL-ME-IR (frozen ATPL) in Teuge.
Nog een maand of 2 en dan klaar.
Momenteel vlieg ik Piper Seneca III, kicken kist!!
We hebben wat filmpjes op tuksal.nl van onze klas, misschien wel leuk.
En waarom zou hij niet mogen vertellen waar hij zit en wat hij ervan vindt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ga ergens anders reclame maken ofzo, stakker
Daarom niet, nou goed. Alles best hoor, maar dit lijkt toch meer op reclame dan op zijn mening. Maar goed, many happy landings zou ik zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef Furious het volgende:
[..]
En waarom zou hij niet mogen vertellen waar hij zit en wat hij ervan vindt?
Als ik jou vertel dat ik bij de RAC zit. Dat alle mensen puik zijn. Rotterdam Airport een van de uitgebreidere vliegvelden is qua vlieglessen betreft. Er 4 verschillende scholen zitten. Het allemaal toffe lui zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Daarom niet, nou goed. Alles best hoor, maar dit lijkt toch meer op reclame dan op zijn mening. Maar goed, many happy landings zou ik zeggen
Ja ik snap het ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Als ik jou vertel dat ik bij de RAC zit. Dat alle mensen puik zijn. Rotterdam Airport een van de uitgebreidere vliegvelden is qua vlieglessen betreft. Er 4 verschillende scholen zitten. Het allemaal toffe lui zijn.
Website: www.rac-nl.com
Is dit dan reclame en stoor je je daar aan?
Zo ja, dan ben je niet geschikt voor dit topic.
Waren jullie toevallig op 29 December 2005 rond 12.00 aan het vliegen bij Rotterdam? Tijdens het taxien kwamen we een 2-motorige 2/4-zitter tegen die normaal niet op Rotterdam staat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:17 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet helemaal.
Meningen van leerlingen/leden zijn toch belangrijk?
Rotterdam is idd een wijs veld! komen we ook regelmatig om te trainen.
hmm nee toen had ik sinds een jaar vakantiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Waren jullie toevallig op 29 December 2005 rond 12.00 aan het vliegen bij Rotterdam? Tijdens het taxien kwamen we een 2-motorige 2/4-zitter tegen die normaal niet op Rotterdam staat.
Ah. Het was inderdaad ook niet de PH-JBJ. Een stuk kleiner, het leek op een 2-motorige 2-zits. Het registratie heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef Mojave het volgende:
[..]
hmm nee toen had ik sinds een jaar vakantie
23 december waren we er wel met de PH-JBJ, nog een half uur op holding point 24 gestaan voor een pilot change, anders betaal je ja handling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |