Als jij daar toendertijd ook zat ben ik misschien wel met jou op stap geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HAHAHADat is niet zijn bijnaam zoals wij hem noemen (houwel) en wat ik bedoelde, maar DJ Cumshot was inderdaad zijn naam daar bij de KLS!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, wat owned. Je bijnaam zal maar DJ Cumshot zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HAHAHADat is niet zijn bijnaam zoals wij hem noemen (houwel) en wat ik bedoelde, maar DJ Cumshot was inderdaad zijn naam daar bij de KLS!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is die vrouw in jouw avatar?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oh, wat owned. Je bijnaam zal maar DJ Cumshot zijnwat heeft ie gedaan om dat te verdienen?
Jep, lachen behalve Freek en Paul zijn ze klaar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:43 schreef Alternate het volgende:
Yep. Heb nog bij een berg vd Sigtenhorsters die bij ons theorie kwamen doen in de klas gezeten, die ken je vast wel (Joel, Martijn, Eleonora, Freek en Paul)
Als jij zegt hoe DJ Cumshot aan zijn bijnaam komt, dan geef ik je de volledige fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie is die vrouw in jouw avatar?
![]()
Phoe, das chantagequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Als jij zegt hoe DJ Cumshot aan zijn bijnaam komt, dan geef ik je de volledige foto
Ik denk dan ook bij de Brightwings ofzo, net als die maat van mijquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:39 schreef SnowBite het volgende:
Ik zit op de KLS.
Op dit moment bezig met de theorie.
p.s. welke klas zat jij Alternate?
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dan ook bij de Brightwings ofzo, net als die maat van mij
Hij kent die vriend van mij en wist zijn bijnaam. Zoveel groepen zijn er daar volgens mij niet. Is beetje een gokje maar zou goed kunnen.quote:
Als leerling op de KLS kom je in contact met minstens 200 andere leerlingen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij kent die vriend van mij en wist zijn bijnaam. Zoveel groepen zijn er daar volgens mij niet. Is beetje een gokje maar zou goed kunnen.
Dan is die kans idd kleinquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:04 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Als leerling op de KLS kom je in contact met minstens 200 andere leerlingen.
Kleine kans dus...
klas van oktober/november '05?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:39 schreef SnowBite het volgende:
Ik zit op de KLS.
Op dit moment bezig met de theorie.
p.s. welke klas zat jij Alternate?
Ow leukquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef Alternate het volgende:
Je haalt twee mensen door elkaarIk zat inderdaad in 'The Saints'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |