SZT, op Terlet vlieg ik dus...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:28 schreef cheukert het volgende:
linkje van dat ding in brugge http://www.brugesaircollege.be/index.htm
@: mutz,
welke club?
dees: http://www.brugesaircollege.be/quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:08 schreef Alternate het volgende:
[..]
Dat is ergens in Antwerpen dacht ik. Mooi ding alleen de motion is heel erg gaar.
Een vriend van mij heeft de KLM Flight Academy gedaan, en is naderhand (net) niet aangenomen. Hij is verder gaan solliciteren bij verschillende andere maatschappijen (wel 20 ofzo) maar heeft nogsteeds geen baan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.![]()
CPL; kosten a 125.000 euro, MAAR! Als jij die opleiding haalt, dan soliciteer jij automatisch bij KLM (mits KLM vliegschool), als zij jou dan geen baan kunnen geven, krijg jij het gehele bedrag terug van je opleiding. Als ze je wel een baan kunnen aanbieden, dan betaal je je opleiding terug d.m.v. inhouden van je salaris (wat 95.000 euro per jaar is voor een beginner).
Het "voordeel" van de KLS is dat je bij KLM mag solliciteren, het nadeel is dan weer dat als je niet wordt aangenomen je even sterk in je schoenen staat als alle anderen, maar jij hebt dan wel een veel dikkere schuld...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft de KLM Flight Academy gedaan, en is naderhand (net) niet aangenomen. Hij is verder gaan solliciteren bij verschillende andere maatschappijen (wel 20 ofzo) maar heeft nogsteeds geen baan.
Hij heeft nu dus ook een schuld van ruim een ton ofzo (zoveel dat ie zelfs geen telefoonabonnement af kon sluiten)
Dus ergens klopt er iets niet in jouw verhaal, anders had hij geen schuld gehad
Ja hij heeft nu een probleem, hij kan nl. alleen vliegen en heeft verder nergens papieren voor. En een goed vooruitzicht is er ook al niet... (al ruim 1,5 jaar zoekende)quote:Op maandag 23 januari 2006 16:01 schreef cheukert het volgende:
[..]
Het "voordeel" van de KLS is dat je bij KLM mag solliciteren, het nadeel is dan weer dat als je niet wordt aangenomen je even sterk in je schoenen staat als alle anderen, maar jij hebt dan wel een veel dikkere schuld...
Ik zou persoonlijk daarom niet voor de KLS kiezen, er wordt daar te erg gebouwd op de KLM, afgezien van het feit dat ik niet bij de persé bij de KLeM hoef te vliegen
Dan is hij wel in de meest zure tijd van school gekomenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja hij heeft nu een probleem, hij kan nl. alleen vliegen en heeft verder nergens papieren voor. En een goed vooruitzicht is er ook al niet... (al ruim 1,5 jaar zoekende)
Dat is de juiste instelling, succesquote:Op maandag 23 januari 2006 14:45 schreef Eamon het volgende:
k ga me na dit schooljaar (juli ofzo ?) aanmelden om vlieger te worden bij de luchtmacht. Maakt me geen reet uit wat ik verdien, als ik t maar kan worden![]()
Hoe heet die vriend van je (voornaam)?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja hij heeft nu een probleem, hij kan nl. alleen vliegen en heeft verder nergens papieren voor. En een goed vooruitzicht is er ook al niet... (al ruim 1,5 jaar zoekende)
Stephen (je zegt gewoon steven hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 22:28 schreef Alternate het volgende:
[..]
Hoe heet die vriend van je (voornaam)?
Tja, je gaat ervoor of niet heh...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
leuke vooruitzichten allemaal hier
Ken jij hem? Even een testje hoe goed je hem kent...wat is zijn bijnaam danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef Alternate het volgende:
Oowja die ken ik wel, aardige kerel. Het laat duidelijk zien dat je ook bij scholen met goeie contacten met airlines (KLM) geen enkele garantie hebt. Bij de KLs is het nu zo dat ongeveer 90% bij de KLM wordt aangenomen. Maar je weet helaas pas na je opleiding of je het goed genoeg gedaan hebt en dan is het natuurlijk al te laat.
HAHAHAquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:03 schreef Alternate het volgende:
Het heeft iets te maken met het mannelijk orgasme en een discjockey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |