quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel. Een van hun betere nummers...
Als je alle nummers van het eertse album eerst op een rijtje zet en daarna deze.. klopt het wel![]()
Yep. Ik bedoel, kom op... Sommige mensen hebben denk ik niet naar Must Get Out, Sunday Morning en Tangled gehoord. Of Shiverquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:10 schreef Gosjke het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad.. zo van: als je AL hun andere nr's niet gehoord hebt, dan is 't best wel een van hun betere![]()
Kleine of grote zaal?quote:Op maandag 16 april 2007 03:27 schreef jmac het volgende:
dat ze nog bestaan..
Heb hier nog 't drumstokkie van ryan liggen die ik in paradiso van 't podium graaide. Wel aardig concertje toen (heeeeeel lang geleden).
Grote zaal Paradisoquote:Op maandag 16 april 2007 10:53 schreef Gosjke het volgende:
Meer dan aardig concertje. die concerten in de HMH en de 013 waren vrij waardeloos in vergelijking tot die eerdere shows ruim 3 jaar geleden...
grote zaal had ik 't nu over. Was toen echt supergoedkoop (7 euro of 11 euro ofzo). Weet nog wel dat ze paar maanden later optraden in 013, en ik er ook heen ging (27 euro oid) en toen was heel skyradio luisterend nederland er en vond ik er niks meer aan.quote:Op maandag 16 april 2007 08:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kleine of grote zaal?
*was bij beide*![]()
Ja, maar dat is helaas vaak zoquote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO was jij dat! Dat kan ik me nog herinneren.
28 euro zelfs, in de 013 viel het nog wel mee maar die tweede dag HMH was echt hell. Wipkippen publiek zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |