abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47768163
Begin m toch steeds leuker te vinden
pi_47768278
De nieuwe single was vanochtend bij evers. Net toen die begon ging een collega van mij eens even lekker hard telefoneren. Heb hem nu dus nog niet gehoord. En thuis tijdelijk alleen ff een laptop zonder geluid.
pi_47769268
Morgen is de primeur van de Clip in amerika. En ze spelen m ook (live?) bij de Kids Choice Awards a.s. zaterdag. Zal binnenkort dus wel allemaal op youtube te vinden zijn.
pi_47812088
De clip is te zien op http://www.mtv.com/
pi_47819205
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef Apfel het volgende:
Kutnummer
Moet helaas hetzelfde stellen. De eerder genoemde invloeden hoor ik er ook in terug, maar het klinkt als een samengeraapte single waarbij ze ietsje teveel hebben teruggegrepen op jaren tachtig invloeden
pi_47836224
en hier ook: http://www.youtube.com/watch?v=GVIgOBVO5gA

Serieus kan iemand een kapper daar heen sturen? Alleen het haar van de drummer kon er mee door zeg maar.
pi_47837314
Hij is wel megahit op 3fm komende week.
pi_47855291
19 april - Parijs
22 april - Milaan
28 april - München
2 mei - London

Het zou een leuker tourlijstje zijn als ik Amsterdam er tussen had zien staan, maar wat niet is kan nog komen
pi_47855909
en 2 mei is niet toevallig een weekend?
Ow neej, en we hielden niet meer van concerten in Londen he? Ik vind dat ze mooi ff die week tussen Milaan en Muchen voor een concert in A'dam kunnen misbruiken.

Die clip, dat haar.. tja, haha.. Dat van Adam gaat nog een beetje, hij doet nog steeds zijn stuiterwiebeltjes, met dat knietje. Maar Jesse Mag ik zeggen dat ik dat riedeltje zoals 't op 't helemaal op 't einde in die video klinkt eigenlijk veel beter vind dan die dreun in de rest van 't nr?

Wel een geinige clip verder
pi_47861420
There are gonna be shows in London, Paris, Milan and Munich. It's a Pre-Release Tour. The bigger tour's gonna be in fall. You can only order the tickets if you're member of their fanclub.

flauw...
pi_47926638
Mmm het is toch raar om m ineens op de radio te horen.
Wel applause voor M5 dat ze de single meteen wereldwijd hebben uitgebracht.
  maandag 2 april 2007 @ 15:24:48 #102
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47927056
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 15:26 schreef Jill-RMC het volgende:
There are gonna be shows in London, Paris, Milan and Munich. It's a Pre-Release Tour. The bigger tour's gonna be in fall. You can only order the tickets if you're member of their fanclub.

flauw...
Ik denk dat ze daar nog op zullen terugkomen .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_47931733
http://www.youtube.com/watch?v=98Hyt9J6gSY

En live...

Volgens mij was die een btje nerveus in het begin zeg.
pi_47944218
Iets aan dit optreden klopt echt voor geen meter.
En idd.. zijn stem gaat dit nr dus geen paar maanden tour trekken, als ik dit al hoor.

Maar volgens mij, als ze 't onder de knie hebben , gaat dit nr best lekker werken live
pi_48002389
Het klinkt niet echt Jill.
Ze waren gewoon nerveus idd.
  donderdag 5 april 2007 @ 13:42:32 #106
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48040640
Ok, ik vind het nieuwe nummer oficcieel.. leuk . Maar het is gewoon 100% pop .
  donderdag 5 april 2007 @ 16:09:28 #107
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48046269
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik vind het nieuwe nummer oficcieel.. leuk . Maar het is gewoon 100% pop .
Is Maroon 5 ooit iets anders geweest dan?
Het is pop, maar wel erg catchy en het beste wat hedendaagse pop te bieden heeft.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_48047929
Ik blijf wel hopen dat ze er iets meer funk in gaan gooien bij de rest van de nummers.
pi_48064878
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Is Maroon 5 ooit iets anders geweest dan?
Ja
pi_48071693
Lekker plaatje . Catcy, en wel in de lijn van This Love. Ben benieuwd naar het album.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_48076388
Ik vind het (in vergelijking tot het vorige album) dan ook echt alléén maar wat hebben van This Love, verder hoop ik dat ze de foute "N Sync meets Britney"- beat op de rest van 't nieuwe album achterwege laten.
Ik wil meer nr's a la The Sun, Not Coming Home en Shiver. Daar zaten tenminste nog wat aparte invloeden in varierend van funk tot rock tot pop. Pure pop heb ik 't nooit gevonden, en als dit hun definitie van pop is, weet ik niet of ik daar een heel album van wil hebben. Lijkt me snel vervelen.
pi_48078042
Gisteren toevallig nog Not Coming Home voorbij horen komen op mn MP3 speler...wat een briljant nummer blijft dat toch.
pi_48188228
Mega klein Interviewtje met Adam en James op WPLJ (radiostation uit New York) wat basicly bestond uit:

Adam vind tabloids evil.
Kids Choice Awards waren 'loud'.
De set van de video was van de films Soul Plane en Red Eye en de tickets waren van Oceanic (Lost) "James was very excited about that."
Over het downloaden van nummers. Met de college tours van SAJ waren ze versteld dat iedereen de tekst, kende terwijl ze zelf heel goed wisten dat het album haast niet verkocht. "Are you the seven people that bought our album?"
pi_48202785
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:45 schreef Gosjke het volgende:
Ik vind het (in vergelijking tot het vorige album) dan ook echt alléén maar wat hebben van This Love, verder hoop ik dat ze de foute "N Sync meets Britney"- beat op de rest van 't nieuwe album achterwege laten.
Ik wil meer nr's a la The Sun, Not Coming Home en Shiver. Daar zaten tenminste nog wat aparte invloeden in varierend van funk tot rock tot pop. Pure pop heb ik 't nooit gevonden, en als dit hun definitie van pop is, weet ik niet of ik daar een heel album van wil hebben. Lijkt me snel vervelen.
Wel goed omschreven

Hele cd van Makes me wonder zal ik niet trekken, maar een paar wel. Shiver vind ik een van de beste nummers van de vorige cd, Harder to breathe ook. Iets meer funk/rock invloeden zijn welkom.
pi_48294972
Super goede nummer! Makes me wonder behoort echt tot een van hun betere nummers..
Nu is het afwachten geblazen op hun nieuwe album
pi_48295402
MMW is trouwens Superrrrrrrrrrclip op TMF. Niet dat je hier veel aan hebt omdat je 80% van het beeld toch niet kan zien door de nutteloze sms/chat/info balkjes etc.
pi_48297555
Ik begin Makes Me Wonder steeds leuker te vinden
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_48298403
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:29 schreef regularjoe het volgende:
Super goede nummer! Makes me wonder behoort echt tot een van hun betere nummers..
Nu is het afwachten geblazen op hun nieuwe album
1 van hun betere?
Gelukkig dat smaken verschillen zullen we maar zeggen...
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:25:54 #119
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48298456
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:24 schreef Gosjke het volgende:

[..]

1 van hun betere?
Gelukkig dat smaken verschillen zullen we maar zeggen...
Echt wel. Een van hun betere nummers ...
Als je alle nummers van het eertse album eerst op een rijtje zet en daarna deze.. klopt het wel
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:32:37 #120
167723 sanni
Acima de seu
pi_48298654
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Gisteren toevallig nog Not Coming Home voorbij horen komen op mn MP3 speler...wat een briljant nummer blijft dat toch.
En daar benik het helemaal mee eens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')