Moet helaas hetzelfde stellen. De eerder genoemde invloeden hoor ik er ook in terug, maar het klinkt als een samengeraapte single waarbij ze ietsje teveel hebben teruggegrepen op jaren tachtig invloedenquote:
Ik denk dat ze daar nog op zullen terugkomenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:26 schreef Jill-RMC het volgende:
There are gonna be shows in London, Paris, Milan and Munich. It's a Pre-Release Tour. The bigger tour's gonna be in fall. You can only order the tickets if you're member of their fanclub.
flauw...
Is Maroon 5 ooit iets anders geweest dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik vind het nieuwe nummer oficcieel.. leuk. Maar het is gewoon 100% pop
.
Jaquote:Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is Maroon 5 ooit iets anders geweest dan?
Wel goed omschrevenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:45 schreef Gosjke het volgende:
Ik vind het (in vergelijking tot het vorige album) dan ook echt alléén maar wat hebben van This Love, verder hoop ik dat ze de foute "N Sync meets Britney"- beat op de rest van 't nieuwe album achterwege laten.
Ik wil meer nr's a la The Sun, Not Coming Home en Shiver. Daar zaten tenminste nog wat aparte invloeden in varierend van funk tot rock tot pop. Pure pop heb ik 't nooit gevonden, en als dit hun definitie van pop is, weet ik niet of ik daar een heel album van wil hebben. Lijkt me snel vervelen.
1 van hun betere?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:29 schreef regularjoe het volgende:
Super goede nummer! Makes me wonder behoort echt tot een van hun betere nummers..
Nu is het afwachten geblazen op hun nieuwe album
Echt wel. Een van hun betere nummersquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:24 schreef Gosjke het volgende:
[..]
1 van hun betere?![]()
Gelukkig dat smaken verschillen zullen we maar zeggen...
En daar benik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Gisteren toevallig nog Not Coming Home voorbij horen komen op mn MP3 speler...wat een briljant nummer blijft dat toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |