Ik kan me herinneren nog dat je maar 7.50 voor hun concertkaartje kon uitgevenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:26 schreef regularjoe het volgende:
Ontopic: Ik hoop toch echt dat ze een comeback maken. Ik kan me nog herrineren toen hun clip voor het eerst op TMF werd gedraaid en hoe populair het in California was etc.
Ik zou het echt sneu vinden als ze ermee zouden kappen.

Ik heb er voor gezorgd dat ie niet uitgekauwd isquote:

Ja maar jullie stonden helemaal vooraan. Ik had er geen last vanquote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef Gosjke het volgende:
James concert in de HMH was in de categorie: klein Jamesje met kleine liedjes verzuipt in een zee van jengelende breezers. Hij deed zijn best, maar ik blijf erbij dat 't in de Paradiso 100 keer beter tot zijn recht was gekomen.
Hoi ook, ik werk 60 uur per week in het ziekenhuis,.. en tussendoor slaap ik.. en zeik ik de HMH af

Ik ga er van uit dat ze dat niet halen.. Zou wel erg snel en verrassend zijn opeens.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:58 schreef Gosjke het volgende:
Heb ergens eens gelezen dat de UK release op Februari/Maart 2007 stond.. of ze 't ook halen betwijfel ik

Dat was ik sowieso al van plan....eerst maar eens luisteren of het goed genoeg is om m zuurverdiende centjes aan uit te gevenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:15 schreef Apfel het volgende:
Als ie uitkomt ga ik hem als straf illegaal downloaden![]()

quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:45 schreef Dizer het volgende:
Jullie gaan ervan uit dat je iets te downloaden zult hebben binnenkort. Dat is al een stap te veel.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:15 schreef Apfel het volgende:
Als ie uitkomt ga ik hem als straf illegaal downloaden![]()

Zijn er alweer afgehaald helaas..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay de kwaliteit is echt crappy....mensen koop even een camera waarvan de mic niet dood is...maar: nieuw materiaal!
http://www.youtube.com/watch?v=vD8zDaHn2EI
http://www.youtube.com/watch?v=K5KDm81WBr4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |