enquote:The most epic quarrel, however, centered on Lenny Kravitz's "Where Are We Runnin?'" video. The band saw it on TV in a Brazil hotel; Levine and guitarist James Valentine proceeded to argue for hours about whether Kravitz sheds a tear in the final shot. "I have never seen two people get more into it about something so completely unimportant," says bassist Mickey Madden. The clash extended from the hotel lobby to the venue, paused long enough for an acoustic performance, and then continued through a meet-and-greet session, climaxing with the statement "Star Wars was not filmed in space."
Finally, Levine and Valentine bet $500; the wager wasn't settled until the group visited German MTV and got them to roll the video. No tears: Valentine won the bet, although Levine never actually paid up. "In my twisted mind, I am always right," Levine says.
en:quote:Levine suffers from an advanced case of Lead Singer Disease, always taking over the conversation, perpetually razzing his bandmates, rarely getting called on his own shit. Fortunately, he's funny and genial, so nobody seems to mind. Madden confides, "Adam's been the exact same dude ever since I've known him. Fame kind of justified his personality."
quote:Perhaps inevitably, the band starts playing video games. On the tour bus, after a particularly vicious round of Halo, Levine and Valentine will sometimes not talk to each other for days. "There's rage that you wouldn't be able to understand," Levine says. "I'm a really prideful son of a bitch. I have to work on that." The game tonight is Guitar Hero, so he just watches. "I hate Guitar Hero. I get pissed that you don't play it like a real guitar."
Dat vond je dichtbij?quote:Op zondag 9 december 2007 19:16 schreef Frautie het volgende:
en heej ik had zitplaatsen op hemelsbreed 75 meter afstand van Adam.
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt, mensen die voor het VOORprogramma komenquote:Op zondag 9 december 2007 22:49 schreef kootje het volgende:
dashboard confessional eindelijk weer in NL, jammer genoeg in het voorprogramma van de kutband maroon5 waardoor de kaarten absurd duur waren..! vette show, jammer dat het te kort was! na 3 nummers maroon5 plaats gemaakt voor mensen die het wel mooi vonden, lekker op tijd thuis
Daar heb je een punt, maar ik kan me nog herinneren dat ik zelf een hele andere interpretatie had dan wat de band wilde vertolken. Vandaarquote:Op donderdag 13 december 2007 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Als er een band is waarvan de songteksten makkelijk te intreperteren zijn is het wel Maroon 5 toch?
http://www.songmeanings.net/ ?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:51 schreef MNR het volgende:
Ben afgelopen zaterdag ook geweest, stond lekker vooraan en vond het een heerlijke show!
Wat ik me afvraag. Een tijd terug ben ik op een site terecht komen waar de verklaring/betekenis van hun nummers geprofileerd staan. Dat vond ik altijd mooi en leerzaam om te lezen. Kan deze alleen niet meer vinden. Is er iemand die een link kan geven naar een site met de achterliggende gedachtes van hun songteksten? Dat zou ik tof vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |