abonnement Unibet Coolblue
pi_32653457
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:53 schreef Gigageil het volgende:
Gelukkig rot ik volgende week op naar Oostenrijk, dit groepje likkers, slijmers, zuigers en achterbakse strontschrapers ben ik zo zat als gespogen spek. Dido met haar achterlijke kop, Roel met zijn gekruip voor zo'n dom wijf, Nathalie met die trekkebekken, Joost met zijn Bert en Ernie stem en dat gejank om zo'n opgemaakte trol, Rob met zijn tacktiekjes (lees :vreselijke reetkruiperij) en Lieske met haar rode huilkop kan ik he-le-maal niet meer zien..........
Helemaal waar!!

Ik heb er ook geen kracht meer voor........
pi_32653476
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:09 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben Roel, een echte kraker uit een kraakpand maar ik heb wel een plasmascherm
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 november 2005 @ 20:14:40 #128
862 Arcee
Look closer
pi_32653633
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef misterDre het volgende:

[..]

Zag je die gereedschapset nog liggen die je buurman net aan het testen was
Ik hoop dat hij die set heeft, dan kan die verbouwing nooit meer lang duren
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32653687
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:09 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben Roel, een echte kraker uit een kraakpand maar ik heb wel een plasmascherm
Hij parkeerde ook vaak de jag van zijn vader daar voor de deur
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 28 november 2005 @ 20:36:04 #131
130121 de.diesel
ik blijf altijd maar doorgaan
pi_32654163
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:13 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]


wie er dan nog geloofwaardig??
jo man
  maandag 28 november 2005 @ 21:00:39 #132
215 misterDre
Paint it black!
pi_32654848
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:18 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij die set heeft, dan kan die verbouwing nooit meer lang duren
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:32:28 #133
521 ruby
Hell yeah!
pi_32665543
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:09 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben Roel, een echte kraker uit een kraakpand maar ik heb wel een plasmascherm
Haha, ja dat viel mij ook al op.
Echt een serieuze kraker die Roel.

Ik vond Joost een beetje irritant doen deze aflevering. Eerst interessant te doen naar Dido en haar cornuiten en daarna nog een beetje quasi stoer lopen doen over die foto van Brenda waar ie zich elke avond op zit af te rukken.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 11:08:28 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32666316
Toch eens even vragen wat mensen hier nou onder 'kraker' verstaan. Volgens mij betekent het niet dat je tegen plasma-schermen bent toch?

Als kraker ben je het er niet mee eens dat er lange tijd om speculatieve redenen gebouwen leeg staan terwijl er aan de onderkant van de markt een gebrek aan woonruimte is.
Kraker zijn betekent niets meer dan: dat je een leegstaand pand betrekt zonder enige vorm van contract. Punt. Toch?
Of moet je ook communist zijn, en alle luxe-goederen afzweren, voordat je jezelf een kraker mag noemen?
Er beginnen hier namelijk standaard mensen schamper te doen zodra Roel vertelt dat hij bijvoorbeeld een keer uit eten is geweest. Want "dat doen echte krakers niet".

Net zoals echte negers niet werken? Of is dat wél een dom vooroordeel en dat van die krakers niet?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:20:49 #135
521 ruby
Hell yeah!
pi_32668044
Laat ik het zo zeggen, ik vind Roel geen kraker zoals jij hierboven beschrijft (communist, luxe goederen afzweren, enz.). Ik zeg ook niet dat hij dat gezegd heeft, maar op één of andere reden heb ik het idee dat hij z'n krakerslevensstijl interessanter maakt dan het is.
Hij wordt iig op Talpa voorgesteld als een "fanatiek kraker" en daar krijg ik een ander beeld bij.
Is idd mijn vooroordeel.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 15:15:59 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32672378
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:20 schreef ruby het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik vind Roel geen kraker zoals jij hierboven beschrijft (communist, luxe goederen afzweren, enz.). Ik zeg ook niet dat hij dat gezegd heeft, maar op één of andere reden heb ik het idee dat hij z'n krakerslevensstijl interessanter maakt dan het is.
Hij wordt iig op Talpa voorgesteld als een "fanatiek kraker" en daar krijg ik een ander beeld bij.
Is idd mijn vooroordeel.
OK. Ik heb Roel namelijk nooit horen zeggen dat-ie tegen luxe is, of dat hij zichzelf een hamer en sikkel-mentaliteit toedicht, eerder integendeel.
Wat betreft dat fanatieke: hij helpt (of in ieder geval hij beweert dat hij dat doet) ook anderen bij het kraken van leegstaande panden, misschien wordt dat ermee bedoeld.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2005 @ 18:38:03 #137
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32677295
Volgens mij is een kraker vooral iemand die lekker goedkoop wil wonen. Meestal is het van dat linkse gajes wat niet weet dat je ook gewoon kunt werken voor je geld en dan op een normale manier kunt wonen, door middel van huur of koop.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator dinsdag 29 november 2005 @ 18:53:13 #138
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32677712
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:38 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij is een kraker vooral iemand die lekker goedkoop wil wonen. Meestal is het van dat linkse gajes wat niet weet dat je ook gewoon kunt werken voor je geld en dan op een normale manier kunt wonen, door middel van huur of koop.
Ja, ze zouden eens korte metten moeten maken met dat werkschuwe tuig.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2005 @ 18:58:43 #139
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32677860
En werkschuw tuig dat Roel heet hangen we apart.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')