Smoke on the water, Child in time... Welke veertiger is er niet groot mee geworden?quote:Op maandag 28 november 2005 18:00 schreef pyl het volgende:
Tokay: zijn dat mijn oude helden van Deep Purple?
De middelste.quote:Op maandag 28 november 2005 19:36 schreef pyl het volgende:
Ja, zo maak je het wel heel gemakkelijk. Oh by the way, which one's Pink?
Nee, dan zou die meneer hiervoor Eric Clapton moeten zijn.quote:
Tja, hmpfz..........komt ze ineens tussendoor met haar mislukte Spooky & Sue. Is het (of zijn het?) Captain & Senile?quote:Op maandag 28 november 2005 19:53 schreef Tokay het volgende:
Oeps, sorry, pyl.
The Captain and Tennille, ja?quote:Op maandag 28 november 2005 19:59 schreef pyl het volgende:
Tja, hmpfz..........komt ze ineens tussendoor met haar mislukte Spooky & Sue. Is het (of zijn het?) Captain & Senile?![]()
Ja, ga nog een beetje verontwaardigd doen ook!quote:Op maandag 28 november 2005 20:07 schreef Tokay het volgende:
The Captain and Tennille, ja?![]()
SORRY HOOR!!!!!![]()
Wie begon er hier met lelijk doen?quote:Op maandag 28 november 2005 20:09 schreef pyl het volgende:
Ja, ga nog een beetje verontwaardigd doen ook!![]()
En wie begon er hier - met haar haast spreekwoordelijke geldingsdrang - met het volkomen onnodig plaatsen van - bovendien volkomen onnodige - plaatjes?quote:Op maandag 28 november 2005 20:15 schreef Tokay het volgende:
Wie begon er hier met lelijk doen?Nou?!
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 20:17 schreef pyl het volgende:
En wie begon er hier - met haar haast spreekwoordelijke geldingsdrang - met het volkomen onnodig plaatsen van - bovendien volkomen onnodige - plaatjes?Nou?
![]()
Rare Earth? Nope.quote:
Jimi Hendrix ziet er toch heel anders uit?quote:
Die was toen al een grote ster.quote:Op maandag 28 november 2005 20:27 schreef brother52 het volgende:
Jimi Hendrix ziet er toch heel anders uit?
quote:Op maandag 28 november 2005 20:34 schreef brother52 het volgende:
Ten years after?
En, ben je er al uit?quote:Op maandag 28 november 2005 20:34 schreef Tokay het volgende:
Of ehm... weet ik veel.![]()
Ik moet er even over nadenken.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 20:40 schreef pyl het volgende:
En, ben je er al uit?
Kwam je daar dan ook pas in 1979 achter ?quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef brother52 het volgende:
Goed gegokt dus. Dat ze op Woodstock stonden is ook het enige wat ik van Ten years after weet.
Hmmmmmmmm.............ik heb, tot groot verdriet van de buren, hun elpee Recorded Live (uit 1973?) grijs gedraaid........ En ik was bepaald niet de enige.quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef brother52 het volgende:
Goed gegokt dus. Dat ze op Woodstock stonden is ook het enige wat ik van Ten years after weet.
Nee, later. In 1979 kon ik nog niet lezen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kwam je daar dan ook pas in 1979 achter ?
Kunnen die stoffige knakkers van RJP dat niet waarderen ?quote:Op maandag 28 november 2005 20:44 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm.............ik heb, tot groot verdriet van de buren, hun elpee Recorded Live (uit 1973?) grijs gedraaid........
quote:Op maandag 28 november 2005 20:52 schreef pyl het volgende:
Is dát misschien Rare Earth?
quote:
Ik heb een mp3-speler gekregen. En de Kolonisten van Catan. En een after-shave pakket. En een paar enveloppen.quote:Op maandag 28 november 2005 21:39 schreef Tokay het volgende:
Hoi jarige,
Vertel eens welke cadeautjes je hebt gekregen?
Opgewamde macaroni van gisteren-heel-veel-over.quote:En wat je vanavond hebt gegeten?
De woonkamer volquote:En of er veel visite is langsgeweest?
1 slagroom en een kwarktaart, maar iedereen wilde kwark dus hebben we nog een slagroomtaart overquote:En welke taarten je in huis hebt? (ik doel niet op je moeder en schoonmoeder, hoor)
Maar dat was gisteren allemaal al, vandaag gewoon weer aan het werkquote:![]()
Meer midden jaren 60quote:
Ha Kolonisten! Leuk!quote:Op maandag 28 november 2005 21:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb een mp3-speler gekregen. En de Kolonisten van Catan. En een after-shave pakket. En een paar enveloppen.![]()
quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 21:57 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht Jeff Beck al te herkennen, The Yardbirds ?
Nooit van gehoordquote:Op maandag 28 november 2005 21:57 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht Jeff Beck al te herkennen, The Yardbirds ?
Ben je niet de enige. Ik ook nietquote:
En Jimmy Paige vind jij de goede, maar chaotische gitarist, Jeff Beck de jou te onbekende en Eric Clapton de overgewaardeerde?quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 22:19 schreef wyccie het volgende:
Clim Markoo
Hoe raad je het zo?quote:Op maandag 28 november 2005 22:11 schreef pyl het volgende:
[..]
En Jimmy Paige vind jij de goede, maar chaotische gitarist, Jeff Beck de jou te onbekende en Eric Clapton de overgewaardeerde?
Bravo Luigi Bandini!!! Sei meraviglioso!!!quote:Op maandag 28 november 2005 22:20 schreef luigibandini het volgende:
John Mayall
Ja. Bah. Vieze hippie.quote:
quote:
Hoezo, heb jij nog wat van Ricchi e Poveri, of Sandra en Andres, the Carpenters, of Captain & Tenill op de plank liggen?quote:
Ja, nou hoeft het al niet meer.quote:Op maandag 28 november 2005 22:29 schreef pyl het volgende:
Hoezo, heb jij nog wat van Ricchi e Poveri, of Sandra en Andres, the Carpenters, of Captain & Tenill op de plank liggen?![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
Rick de Leeuw de legendarische poeet ?
The Anorexia's ?quote:Op maandag 28 november 2005 22:47 schreef pyl het volgende:
Speciaal voor Tokay (met dank aan wyccie):
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 november 2005 22:47 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 november 2005 22:47 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 november 2005 21:55 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat je enveloppen hebt gekregen.
Paar honderd ?
Leonard Skinhead?quote:Op maandag 28 november 2005 22:52 schreef brother52 het volgende:
Zouden jullie niet eerst Lynyrd Skynyrd gaan raden?![]()
Sorry B-52, maar als Tokay met haar gebruikelijke aplomb zegt "The Kelly Family", dan denk ik dat het The Kelly Family is.quote:Op maandag 28 november 2005 22:52 schreef brother52 het volgende:
Zouden jullie niet eerst Lynyrd Skynyrd gaan raden?![]()
Maakt niet uit.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
Die rechtse is één van die motoragenten uit CHiPs...
Ter illustratie (en speciaal voor pylquote:Op maandag 28 november 2005 22:56 schreef pyl het volgende:
Sorry B-52, maar als Tokay met haar gebruikelijke aplomb zegt "The Kelly Family", dan denk ik dat het The Kelly Family is.![]()
Ik.quote:Op maandag 28 november 2005 23:08 schreef wyccie het volgende:
Welterusten
(Wie gaat er nu eigenlijk weg?)
Hmmmmmm.........zo te zien hoef ik er niet rouwig om te zijn dat ik ze niet ken.....quote:Op maandag 28 november 2005 23:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ter illustratie (en speciaal voor pyl): dit is dus The Kelly Family
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Welterusten.....![]()
quote:
Ze stinken nog 'n uur tegen de wind in ook...quote:Op maandag 28 november 2005 23:14 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm.........zo te zien hoef ik er niet rouwig om te zijn dat ik ze niet ken.....![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef peaceman het volgende:
Hmm ik ben binnen en iedereen vlucht weg?![]()
Speelde die niet vroeger in "Chips" (politie-serie)quote:Op maandag 28 november 2005 23:05 schreef wyccie het volgende:
Erik Estrada?
quote:Op maandag 28 november 2005 23:31 schreef dartfanaat het volgende:
Speelde die niet vroeger in "Chips" (politie-serie)
quote:Op maandag 28 november 2005 23:31 schreef peaceman het volgende:
Yuri
quote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Treinhomo het volgende:
The lord of the rings ?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 28 november 2005 23:31 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Speelde die niet vroeger in "Chips" (politie-serie)
Het zou zo uit het script van een sketch van Monty Python kunnen komen.........quote:
Ik meende z'n naam (Erik Estrada) te herkennen. En het klopt! Tenminste, als we het over dezelfde hebbenquote:
Trusten Tongquote:
Oke danquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:DF, we nemen je in de maling joh!
Trusten tong
Kijk eens wat THquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:08 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oke dan![]()
Geintje kan ik best hebben....
toch eens beter op die pi's letten![]()
Niet gezien......ik heb niet terug gelezen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk eens wat THom 23:00h heeft gezegd
Dat is niet stom. Hebben wij ook even om je kunnen lachenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Niet gezien......ik heb niet terug gelezen.
Stom, heel stom van me......
Och, als het leuk is bedoeld heb ik daar geen moeite mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is niet stom. Hebben wij ook even om je kunnen lachen![]()
Ik moet zeggen dat Fok goed is voor je humeur. Ik heb vandaag al zoveel moeten lachen.![]()
Maar ik ben dan ook heel erg verliefd![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:58 schreef peaceman het volgende:
Hij lijkt een beetje op Peter Houtman, maar het zal wel een inktverknoeier zijn...
Ik maak nooit meer grapjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:13 schreef pyl het volgende:
Meneer is geen muzikant. Hij is een groot geleerde, die enkele wereldberoemde boeken op zijn naam heeft. Kortom, een inktverknoeier volgens peaceman.
de anti-humorquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:22 schreef Tokay het volgende:
Meneer is geleerd in welke richting, pyl?
Aha, kijk, daar hebben we wat aan!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:22 schreef Tokay het volgende:
Meneer is geleerd in welke richting, pyl?
Ik zie dat je je belofte gestand doet, peaceman. Hulde!quote:
Ik zal je nog eens nomineren.... maar je zei het zelf al: Te veel eer, nou inderdaad.... VEEL te veel eer!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zie dat je je belofte gestand doet, peaceman. Hulde!![]()
Peace is eigenlijk in een opperbest humeur.quote:
Ik had het niet over je humeur, maar over je lontje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:41 schreef peaceman het volgende:
Peace is eigenlijk in een opperbest humeur.![]()
![]()
Ik heb geen lontje.... Dus zeer explosiefquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik had het niet over je humeur, maar over je lontje.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:13 schreef pyl het volgende:
Meneer is geen muzikant.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peace is eigenlijk in een opperbest humeur.![]()
![]()
Leeft deze meneer dan nog? Pyl ben je ziek dat je een levend persoon vraagt?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:40 schreef Berkery het volgende:
De meeste natuurkundigen die ik ken zijn minstens 50 jaar dood
quote:Five years ago, I had a beautiful experience which set me on a road that has led to the writing of this book. I was sitting by the ocean one late summer afternoon, watching the waves rolling in and feeling the rhythm of my breathing, when I suddenly became aware of my whole environment as being engaged in a gigantic cosmic dance. Being a physicist, I knew that the sand, rocks, water, and air around me were made of vibrating molecules and atoms, and that these consisted of particles which interacted with one another by creating and destroying other particles. I knew also that the earth's atmosphere was continually bombarded by showers of "cosmic rays," particles of high energy undergoing multiple collisions as they penetrated the air. All this was familiar to me from my research in high-energy physics, but until that moment I had only experienced it through graphs, diagrams, and mathematical theories. As I sat on that beach my former experiences came to life; I "saw" cascades of energy coming down from outer space, in which particles were created and destroyed in rhythmic pulses; I "saw" the atoms of the elements and those of my body participating in this cosmic dance of energy; I felt its rhythm and I "heard" its sound, and at that moment I knew that this was the Dance of Shiva, the Lord of Dancers worshiped by the Hindus.
Nee, meer een meneer die de Westerse fysica (onlangs had iemand hier het over nanotechnologie) in verbinding brengt met de Oosterse mystiek.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:49 schreef Berkery het volgende:
Snaartheorie-meneer?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef dolle_hond het volgende:
james gleick?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:53 schreef Tokay het volgende:![]()
Dat was n.a.v. een artikel in Elsevier.
Niet goed, zeker?? Die Simon Rozendaal kan dat goed uitleggen, hoor!quote:
Nou , nou ga je jezelf verwennen vandaag?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:01 schreef pyl het volgende:
Okay, ik geef de titel van zijn beroemdste boek en ga dan koffie zetten.
Bij terugkomst - mét kaakje! - verwacht ik een goed antwoord!![]()
Shit die heb ik dit weekend nog gelezen ter ontspanningquote:De Tao van Fysica. Een onderzoek naar de parallellen tussen de moderne fysica en Oosterse mystiek (ofwel: The Tao of Physics, 1975).
Ter ontspanning........Hmm, ik weet wel wat ik liever doequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou , nou ga je jezelf verwennen vandaag?![]()
[..]
Shit die heb ik dit weekend nog gelezen ter ontspanning![]()
Jij bent toch weer grapjes aan het maken, hè rekel?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou , nou ga je jezelf verwennen vandaag?![]()
[..]
Shit die heb ik dit weekend nog gelezen ter ontspanning![]()
Sorry Paquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Jij bent toch weer grapjes aan het maken, hè rekel?
Het is al goed, mijn zoon. Ga jij je lontje nou maar zoeken.quote:
Ik zoek liever de plumeaux voor je, die kan je gebruiken bij het zoeken naar plaatjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is al goed, mijn zoon. Ga jij je lontje nou maar zoeken.![]()
Even vooraf Scrut: hoe staat het met jouw humeur?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Stil en stoffig hier
Vooralsnog kan ik daar geen uitspraken over doen. Ik ben nog maar net wakkerquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Even vooraf Scrut: hoe staat het met jouw humeur?
Ik heb het gelezen... wordt wel erg koud in huis vind ik hoor.... en daarbij het tocht al genoeg, dus genoeg frisse lucht in mijn huis.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef Tokay het volgende:
Dag Scrut.Ik zet wel even een raampje open.
Immers: 24 uur per dag ventileren, dat is goed voor de mens.
Dat is toch de bedoeling van een badjas?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:02 schreef Z het volgende:
Douche jij met badjas aan?
Mmmmm.....als dat maar geen stille wenk was.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een badjas gekregen op m'n werk dus douchen wordt nu nog fijner
In combinatie met douchegel en deodorant wordt het pas echt pijnlijk...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:10 schreef pyl het volgende:
Mmmmm.....als dat maar geen stille wenk was.
Hoe wou je anders schoon worden?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dat was geen succes. Dat ding is geeneens waterdicht![]()
Ja dat begrijp ik ook niet van zo'n ding. Maar ja het zal toch wel moeten werken, anders werden ze niet verkocht, toch?quote:
Ik gebruik de mijne om gewoon warm te blijven. Maar ik kan het ook gebruiken bij het koken (tegen het spatten), om op te picknicken, en als je verf hebt kun je zelfs Twister spelenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook niet van zo'n ding. Maar ja het zal toch wel moeten werken, anders werden ze niet verkocht, toch?
Ik heb al een winterjasquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik gebruik de mijne om gewoon warm te blijven.
Daarvoor zou ik een schort gebruikenquote:Maar ik kan het ook gebruiken bij het koken (tegen het spatten),
Dat doe ik op een kleedquote:om op te picknicken,
Twister in je eentje is niet erg leuk.quote:en als je verf hebt kun je zelfs Twister spelen![]()
Die van jou misschien die van mij is niet waterdicht.quote:Badjassen zijn eigenlijk multifunctionele jassen.
Nog één?quote:Oh ja....doe jij een plaatje?
Wéér die klote-geheimhoudingsplicht...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooralsnog kan ik daar geen uitspraken over doen.
Als je een badjas gebruikt ben je goedkoper uit.....en die van jou was ook nog eens gratisquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarvoor zou ik een schort gebruiken
[..]
Dat doe ik op een kleed
[..]
Nodig je onderbuurvrouw uitquote:Twister in je eentje is niet erg leuk.
quote:Die van jou misschien die van mij is niet waterdicht.
Dat is omdat er reclame op staat. Unie Ted en Corrie van Bennekomquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je een badjas gebruikt ben je goedkoper uit.....en die van jou was ook nog eens gratis![]()
Die is lesbischquote:Nodig je onderbuurvrouw uit![]()
Hoi lieffie.quote:
Hmmmm United colors of Benetton dus. Wat heeft dat met je werk te makenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is omdat er reclame op staat. Unie Ted en Corrie van Bennekom![]()
Ze bijten niet.quote:[..]
Die is lesbisch![]()
Ze sabbelen alleen maarquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:54 schreef wyccie het volgende:
Ze bijten niet.
Dat weet ik ook niet, ik douche ook niet op m'n werk. Ik heb ook wel eens een aansteker gekregen terwijl ik niet eens mag roken op m'n werkquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmmm United colors of Benetton dus. Wat heeft dat met je werk te maken![]()
maar hebben ook weinig behoefte aan lichamelijk contact met mannen die hun badjas niet aan hebben.quote:Ze bijten niet.
Nee, die is alleen voor jou bedoeldquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zit je te crossposten ? [afbeelding]
Twisteren zonder lichamelijk contact is nog leuker!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
maar hebben ook weinig behoefte aan lichamelijk contact met mannen die hun badjas niet aan hebben.
Jij bent ook lesbisch zeker?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twisteren zonder lichamelijk contact is nog leuker!![]()
tja gelukkig ben ik zo hetero als de pestquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik val op mannen.... en vooral op (Trein)homo![]()
Sorryquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef Z het volgende:
Het wordt een stelletjes topic dit.
TH en Wyccie apen Diaan en ondergetekende naquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef Z het volgende:
Het wordt een stelletjes topic dit.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij dat pyl?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
TH en Wyccie apen Diaan en ondergetekende na![]()
Kop op wyccie. Ik vind het leuk om te zien hoor!quote:
Het is een Amerikaan (met een Duits aandoende achternaam).quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het wel een Nederlander?
Jullie zijn zeker Adam en Evaquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
TH en Wyccie apen Diaan en ondergetekende na![]()
Dat zie je goed. Ook hij is een gekend denker over de fundamenten van de natuurkunde; hij zou ook filosoof kunnen worden genoemd. En kenner van de kunstmatige intelligentie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:26 schreef Z het volgende:
Welk weten schapte meneer? Hij ziet er uit als een natuurkundige.
Nope.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Schumann?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Bauer?
Nope.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:35 schreef wyccie het volgende:
Alan Thuring?
Ja maar wij gaan gaan samenwonen....quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Pos en Pyl waren al een stelletje voordat jij en Diaan hier postten.
True.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Kop op wyccie. Ik vind het leuk om te zien hoor!![]()
En Z vast ook. Als weCarice
nou eens konden lokken......
Nee, hij heet geen Thomas.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:38 schreef wyccie het volgende:
Heet hij Thomas?
Ook doordeweeks?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar wij gaan gaan samenwonen....![]()
Ik vind dat ik me nogal gedeist hou hoor..... nou ja een beetje dan. Maar ja ook doordeweeks!!quote:
Vertel!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:38 schreef Z het volgende:
Mevrouw Z is ook geregistreerd, en al lang ook, maar doet alleen aan lurken.
Dus aan onze geheime relatie komt een eind?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik me nogal gedeist hou hoor..... nou ja een beetje dan. Maar ja ook doordeweeks!!![]()
En ik was er nog wel zo trots op.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
En dat is een hint? Drie nog stoffiger plaatjes?
Met ingang van deze post, vrees ik....quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus aan onze geheime relatie komt een eind?
Jajajajajajajajaja............dus..........??????????quote:
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus aan onze geheime relatie komt een eind?
Dat moet ze zelf maar doen. Haar userID zit onder de 3000 zie ik net.quote:
Jaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!! Foto!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:47 schreef fotoloog het volgende:
Hofstadter
Die dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:47 schreef fotoloog het volgende:
Hofstadter
Als Peaceman er maar niet achterkomtquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk nietdaar vinden wij toch wel onze weg in?
![]()
quote:Douglas Richard Hofstadter (15 februari 1945) is een hoogleraar in onder anderen computerwetenschappen aan Indiana University (Verenigde Staten) en is schrijver. Zijn bekendste boek is Gödel, Escher, Bach: an Eternal Golden Braid, waarvan hij zelf ooit heeft gezegd dat 1/10 van de mensen die het boek gekocht hebben eraan zijn begonnen; 1/10 van hen die eraan zijn begonnen hebben het uitgelezen; en 1/10 van hen die het hebben uitgelezen, hebben het begrepen. In het boek wordt op een populaire manier uitgelegd wat de implicaties van het incompleetheidstheorema zijn voor de wiskunde en het dagelijks leven. Daarnaast is er veel over Gödel, Escher en Bach en hun werk, en over kunstmatige intelligentie in te vinden. Het boek won in 1980 de Amerikaanse Pulitzerprijs.
Behalve Bach heb ik nog nooit van ze gehoord... is dat heel erg?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Godel, Escher en Bach. Natuurlijk Hofstadter, dat ik daar niet op kwam zeg![]()
Nou Escher zou je toch wel moeten kennenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Behalve Bach heb ik nog nooit van ze gehoord... is dat heel erg?
Kort en goed: ja!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wou net vragen: "waar ben jij geweest, Foto?"quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Amsterdam-Oost?
Nee, natuurlijk niet, Diaan. Ik herkende ook alleen Bach.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Of hij daar gewoond heeft,geen idee.....quote:
Tsja, te veel naar Tom McRae geluisterd...quote:
...maar je hebt ook een kort lontje. Dus ik begrijp haar wel, Diaan.quote:
quote:
Ik luister graag en goed naar vrouwen... dus ik volg Tokay.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:57 schreef Tokay het volgende:
Niet naar pyl luisteren hoor, doe ik ook nooit.
Why is everybody picking on me?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:59 schreef pyl het volgende:
[..]
...maar je hebt ook een kort lontje. Dus ik begrijp haar wel, Diaan.![]()
Het is een zelfportret........quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Maar waar zou ik die Esscher van moeten kennen. Jullie weten toch hoe slecht het mij op geschiedenis/natuurkundig gebied gesteld is....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |