Dat vind ik eerlijk gezegd nog wel mee vallenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
Het enige storende eigenlijk vind ik die zachte 'g'
\Ik vind t aantrekkelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
dat vind ik juist leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
Eens!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:49 schreef WithMe het volgende:
Hij viel me best mee zaterdag. Dat dansen was lachwekkend, maar zo hoorde het. Z'n stem heeft nog wel iets irritants in zich.
Maar zaterdag nog niet als eerst!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Klonk niet eens zo slecht in de laatste show.
Desondanks moet ie er toch maar snel uit.
mee eensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope eerst Harm, Aaron of Marescha
ik hoop het!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef chansadres het volgende:
Zaterdag is Rock aan de beurt, dat is zijn ding dus hij zal gaan knallen denk ik
nee ik ook niet echtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind Rock niet echt bij Serge passen eerlijk gezegd.
Daarom komt hij denk ik ook op dr kruk te zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind Rock niet echt bij Serge passen eerlijk gezegd.
Maar hij komt denk ik wel op de kruk te zitten denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope eerst Harm, Aaron of Marescha
Ik denk het ook. Wel jammer. Hoewel er best een stijgende lijn in zit, denk ik niet dat hij z'n vervelende geluid nog gaat kwijtraken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij is Serge best wel populair bij de bakvisjes, dus die komt voorlopig nog niet op de krukken denk ik.
Wie Serge??? Nee denk het niet..... ik denk echt wel dat hij ver gaat komen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar hij komt denk ik wel op de kruk te zitten denk ik![]()
Hij gaat zeker nog wel paar rondes verder, maar toch komt op de krukquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie Serge??? Nee denk het niet..... ik denk echt wel dat hij ver gaat komen!
we zullen zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hij gaat zeker nog wel paar rondes verder, maar toch komt op de kruk![]()
5 of 6 denk ik. Het houdt een keer op.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:58 schreef chansadres het volgende:
Laatste 3 is hoogsthaalbare denk ik
denk je? k denk dat hij wel redelijk populair is.... bij de kleine meisjesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
5 of 6 denk ik. Het houdt een keer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |