jah he??? En hij is ook zoooooo aardig en verlegenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:45 schreef Woelli het volgende:
In begin vond ik hem niks aan..
Maar hij word steeds leuker en knapperTeminste zaterdag dan!
als je op de hogeschool zuyd in heerlen zit wel jaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:22 schreef T1andonly het volgende:
Iemand zei vandaag dat hij bij mij op school zat
Ik hoop het ook Beevquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:40 schreef BVO het volgende:
Ik vrees dat 'ie populairder is dan hier op FOK!
komt niet vaak voor hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat grappig, we zijn het eens over iemand
Geweldig toch? En vind je Ellen ook goed?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En ook nog eens over Floortje en Christon![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig toch? En vind je Ellen ook goed?
ik weet wat je bedoelt.... en dat irriteerd mij soms ook.... Maar ik vind haar zeker wel okquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een mooie stem heeft, alleen jammer dat ze de woorden zo 'uitspuugt' (ik kan het niet echt uitleggen wat ik bedoel)
ik sinds vorige weekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef Andiyan het volgende:
Goh er zit zomaar een stijgende lijn in bij Serge, was zomaar onder de indruk van m.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef superhero87 het volgende:
Ik vond hem gister niet echt geweldig. Hij deed Elvis gewoon na! met stem en al... je kan toch wel iets van jezelf eraan toevoegen?
Daar heb je gelijk in. Ik heb hem beter gezien! Maar goed, der waren slechtere zaterdag!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef superhero87 het volgende:
Ik vond hem gister niet echt geweldig. Hij deed Elvis gewoon na! met stem en al... je kan toch wel iets van jezelf eraan toevoegen?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:08 schreef hetmoetmaar het volgende:
Serge heeft geen kracht in ze stem, en vind het een kneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |