Sony NW-A1000/A3000NW-A3000NW-A1000De nieuwe Sony WalkmanReview op CNET Asia * Mooie en sexy behuizing van slechts 182 gram, verkrijgbaar in verscheidene kleuren
* Lange batterijduur: tot wel 35 uur, oplaadbaar via AC-adapter en USB-aansluiting
* Met de unieke functie Artist Link kunt u nieuwe artiesten uit uw favoriete genre ontdekken
* Shuffle zoveel u wilt met de nieuwe shuffle-modi My Favourite en Time Machine
* Met de nieuwe tool Initial Search weet u elke artiest, elk album en elk nummer eenvoudig te vinden
* ATRAC- en MP3-compatibel
* Nieuwe en verbeterde CONNECT Player-toepassingssoftware
* De unieke G-sensor-technologie van Sony beperkt het risico op beschadiging van de harde schijf wanneer deze valt
* Afstandsbediening, draagtassen, luidsprekers en docking station afzonderlijk verkrijgbaar
Zijn er al mensen hier die deze hebben? Hij ziet er echt supergaaf uit. Scherm is volledig geïntegreerd en niet te zien als het uit staat. Qua prijs lijkt het mee te vallen. Voor ¤299,- heb je de 20 gig versie en de 6 gig versie is er voor ongeveer ¤50,- minder. Ik wil zeker voor de 20 gig versie gaan. Het valt me op dat er weinig (bruikbare) reviews over te vinden zijn.