Zou hem zwaar gaan lukken ook denk ikquote:Op maandag 28 november 2005 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Roel gaat misschien een verzoekje indienen in de DBK
In de hoop dat het in goede aarde valt
Roel: je kan op zo weinig manieren attent hier zijn, zonder de hulp van BB![]()
![]()
Roel gaat om een nieuw vriendinnetje vragen...zo'n opblaasbare variant.....quote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef essie05 het volgende:
Roel wil een verzoekje in de DBK doen,zal hij een bloemetje aanvragen??
Mijn god krijgen we dat ook weer inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2005 16:40 schreef essie05 het volgende:
Wanneer Dido hier klaar mee is hoort ze dat ze genomineerd staat en dan heeft ze daar wel weer wat over te zeiken.
quote:Op maandag 28 november 2005 16:50 schreef Kleintje het volgende:
ik ben ook wel benieuwd wat ie gaat aanvragen...
Ik wil graag een plaatje aanvragen voor dido... omdat ik zo gek ben.
En dan 'the 2 live crew met me so horney'
Dido heeft even tijd nodig dus gaat nog 30 keer hetzelfde verhaaltje herhalen, Roel moet diep door het stof en zal hiertoe een poging doen.quote:Op maandag 28 november 2005 16:47 schreef Martijn31 het volgende:
Roel moet gewoon zeggen, ik was fout en het spijt me en Dido moet gewoon beseffen dat het allemaal wel meevalt, ok in eerste instantie schrik je maar als ie nu echt voor je gaat (wat ik me nog wel afvraag) en je vindt hem echt leuk moet je je hier maar even overheen zetten...maar ja Miss Dido ziet natuurlijk haar verleden weer voorbij flitsen, een verleden wat werkelijk IEDEREEN wel eens heeft meegemaakt, dus of nu kappen en je kop houden of vergeven en ons irriteren met klef gedoe
Zo gaat het gebeuren, zo zal het zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 16:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dido heeft even tijd nodig dus gaat nog 30 keer hetzelfde verhaaltje herhalen, Roel moet diep door het stof en zal hiertoe een poging doen.
En dan is het weer klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |