Zou hem zwaar gaan lukken ook denk ikquote:Op maandag 28 november 2005 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Roel gaat misschien een verzoekje indienen in de DBK
In de hoop dat het in goede aarde valt
Roel: je kan op zo weinig manieren attent hier zijn, zonder de hulp van BB![]()
![]()
Roel gaat om een nieuw vriendinnetje vragen...zo'n opblaasbare variant.....quote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef essie05 het volgende:
Roel wil een verzoekje in de DBK doen,zal hij een bloemetje aanvragen??
Mijn god krijgen we dat ook weer inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2005 16:40 schreef essie05 het volgende:
Wanneer Dido hier klaar mee is hoort ze dat ze genomineerd staat en dan heeft ze daar wel weer wat over te zeiken.
quote:Op maandag 28 november 2005 16:50 schreef Kleintje het volgende:
ik ben ook wel benieuwd wat ie gaat aanvragen...
Ik wil graag een plaatje aanvragen voor dido... omdat ik zo gek ben.
En dan 'the 2 live crew met me so horney'
Dido heeft even tijd nodig dus gaat nog 30 keer hetzelfde verhaaltje herhalen, Roel moet diep door het stof en zal hiertoe een poging doen.quote:Op maandag 28 november 2005 16:47 schreef Martijn31 het volgende:
Roel moet gewoon zeggen, ik was fout en het spijt me en Dido moet gewoon beseffen dat het allemaal wel meevalt, ok in eerste instantie schrik je maar als ie nu echt voor je gaat (wat ik me nog wel afvraag) en je vindt hem echt leuk moet je je hier maar even overheen zetten...maar ja Miss Dido ziet natuurlijk haar verleden weer voorbij flitsen, een verleden wat werkelijk IEDEREEN wel eens heeft meegemaakt, dus of nu kappen en je kop houden of vergeven en ons irriteren met klef gedoe
Zo gaat het gebeuren, zo zal het zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 16:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dido heeft even tijd nodig dus gaat nog 30 keer hetzelfde verhaaltje herhalen, Roel moet diep door het stof en zal hiertoe een poging doen.
En dan is het weer klaar.
quote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef arneaux het volgende:
Wat is het trouwens heerlijk rustig hier zonder Scanman01 die Lieske loopt op te hemelen.
Bedankt dan hoef ik daar niet op af te stemmenquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef CartWOman het volgende:
Lieverds, vanavond Chantal bij Barend & van Dorp.
Ik roep het nog maar even.
Gelukkig zijn er op andere kanalen ook nog goede dingen te zien... anders zou ik van ellende hiernaar kijkenquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef CartWOman het volgende:
Dankje, ik noteer het gelijkquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef CartWOman het volgende:
Ach je gaat me toch niet vertellen dat jij dat hypocriete doorzichtige propagandegelul van Scanman01 kon waarderen?!quote:
Ik ben ook een Lieske fan, maar wat meer ingetogen anders krijg ik half Fok! over me heen.quote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef arneaux het volgende:
Wat is het trouwens heerlijk rustig hier zonder Scanman01 die Lieske loopt op te hemelen.
Finale ERquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 16:49 schreef arneaux het volgende:
Roel zit op de bank als een puppy te kijken die doodgeschoten is, aldus Lieske
Mooi sla ik deze aflevering van B&V wederom over.quote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef CartWOman het volgende:
Zóooo makkelijk hè, natrappen. Houd erover op.quote:Op maandag 28 november 2005 16:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach je gaat me toch niet vertellen dat jij dat hypocriete doorzichtige propagandegelul van Scanman01 kon waarderen?!
Het gaat mij niet om het aldanniet fan zijn, het gaat mij erom dat Scanman01 totaal nooit iets fouts zag in Lieske. Alsof Lieske god is ofzo.quote:Op maandag 28 november 2005 16:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ben ook een Lieske fan, maar wat meer ingetogen anders krijg ik half Fok! over me heen.
De grote SMS-show, en Marnix wint toch wel.quote:
Die geniet ook mijn voorkeurquote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
De grote SMS-show, en Marnix wint toch wel.
Eetsmakelijk alvastquote:Op maandag 28 november 2005 17:02 schreef lovebear het volgende:
Ik moet even boodschapjes doen en het eten maken.
Gelukkig heeft ze haar eigen kop nog niet gezien toen Chantal het huis uitgingquote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is idd de uitdrukking op zijn gezicht.
Weg met die looser.
Nou ik vind t niet natrappen. Ik vind 't meer een mening verkondigen, iets wat iedereen hier doet geloof ik. Chantal / Dido / Linda mogen voor vanalles en nog wat uitgemaakt worden en als je iets zegt over een user mag dat niet. Krom wel.quote:Op maandag 28 november 2005 17:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zóooo makkelijk hè, natrappen. Houd erover op.![]()
ik verheug me wel op Esther versus Johnquote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
De grote SMS-show, en Marnix wint toch wel.
ja maar dat was het gezicht van een meisje wiens puppy net is doodgeschotenquote:Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze haar eigen kop nog niet gezien toen Chantal het huis uitging![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |