abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32647472
Een week terug had ik een toets gemaakt van automatisering. Ik vond hem zelf heel makkelijk beetje werken met print screen en dat was het zo een beetje. Zelf had ik ook goed geleerd. Dus denk je een goed cijfer behaald te hebben. Vandaag keek ik op internet en stond er opeens een 5,5 dan schrik je wel even ik had goed mijn best gedaan om al het huiswerk te maken alles mooi netjes te laten aftekenen en wat krijg ik ervoor terug een tering cijfer. Het ging over windows xp. Dus mijn vraag is:

Heeft er iemand tips of trucs hoe je het beste alles in je hoofd kunt stampen. Want bij de andere vakken wilde het ook niet echt lukken ik had daar een 6,3 voor.
Ik doe meestal 2 dagen van te voren leren. Iemand gaf een keer wel als tip dat het ook slim was om dingen uit het boek op te schrijven. wat is een goeie leer methode? Thanks!!!!!!
pi_32647848
Zeur niet, je hebt in ieder geval en voldoende
  maandag 28 november 2005 @ 16:15:34 #3
83885 Weirdow
Floating in hyperspace
pi_32647864
Zelf leer ik het 's avonds en dan de dag erop voor de toets nog even snel overkijken.
Meestal werkt het goed bij mezelf. Maar het beste is toch om een eigen manier te vinden
om het goed in je hoofd te stampen, iedereen heeft daar volgens mij eigenlijk altijd wel weer
een andere manier voor

Weird.
Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
pi_32648021
Kun je even iets specifieker zijn, windows XP bevat behoorlijk veel functionaliteiten namelijk.

Gouden stelregel is wel zo'n beetje gewoon veel mee werken eigenlijk.
  maandag 28 november 2005 @ 16:24:37 #5
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_32648074
begin gewoon eerder met leren. Een dag of twee dagen van te voren leren heeft geen zin want dan ben je het ook zo weer vergeten en haal jemakkelijker dingen door elkaar.
Where's my fear???
  maandag 28 november 2005 @ 16:25:37 #6
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_32648092
Gewoon veel oefenen met dit soort dingen. Vraag anders om een oefentoets oid.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_32648188
wat voor vragen stellen ze eigenlijk ?
pi_32648190
Ik heb over een week ook een toets over allerlei feiten e.d. 'k zal zien
  maandag 28 november 2005 @ 16:29:41 #9
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_32648192
juist gewoon week of 2weken van te voren beginnen en dan stukje voor stukje en vooral blijven herhalen.....herhalen en nog eens herhalen dan blijft het veel beter zitten....
je kan idd ook samenvattingen schrijven....het schijnt zo te zijn dat wanneer je iets op schrijft je het veel beter kan onthouden
pi_32648384
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:29 schreef melluk het volgende:
juist gewoon week of 2weken van te voren beginnen en dan stukje voor stukje en vooral blijven herhalen.....herhalen en nog eens herhalen dan blijft het veel beter zitten....
je kan idd ook samenvattingen schrijven....het schijnt zo te zijn dat wanneer je iets op schrijft je het veel beter kan onthouden
Zo doe ik het ook. Ok, dan misschien niet 2 weken van te voren, maar samenvattingen maken helpt echt.

Wat ik doe is een samenvatting 2 a 3 dagen van te voren maken. En daarna een of twee keer nalezen. En dan was ik klaar voor het tentamen.

Eerst schreef ik ze met de hand en hoefde ik het maar een of twee keer door te lezen. Nu typ ik ze op de computer waardoor het iets minder goed blijft hangen waardoor ik de samenvatting 3 a 4 keer door lees. (maar ik typ toch snell omdat ik kan blindtypen)
pi_32648460
Je moet tijdens een toets, antwoorden zo zorgvuldig mogelijk opschrijven, houd het ook altijd netjes, schrijf netjes en begin niet direct te krassen. Zo ziet het geheel een stuk netter d'r uit, en lijkt het ook veel meer 'iets' .Dan zal de leraar ook eerder serieus behandelen. En betreft het leren, begin gewoon wat eerder. Vooral niet STAMPwerk bij feitenkennis. Dan haal je op het iend allez door mekaar
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 28 november 2005 @ 16:58:49 #12
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_32648893
Probeer in elk geval te achterhalen waarom je 'maar' een 5.5 gehaald hebt!
pi_32648974
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32650737
MBO?
Verwijderd door Admin.
pi_32655481
MBO JA
  Moderator maandag 28 november 2005 @ 21:27:13 #16
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_32655617
boeiend welk niveau

Gewoon savonds voor het eten
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu