Normaal ben ik niet zo taalcritisch , maar uhm , worden spelfouten ook gerekend ?quote:Op maandag 28 november 2005 15:59 schreef SsuusS het volgende:
Ik heb vandaag weer 2 onvoldoendes terug gekregen![]()
Mijn probleem is eigelijk dat ik niet goed weet hoe ik het leren van een tentame aan moet pakken!
Ik heb tijd genoeg, maar het nog steeds geen vaste manier om iets te leren. Ik doe elke keer maar iets en hoop dat het werkt. Ik moet er natuurlijk wel structuur in zitten.
Ik ben een beetje behoorlijk chaotisch! Ik het voor de komende periode helemaal anders gaan aanpakken!!
Nu hoop ik dat jullie goeie tips hebben en ik(en andere) wil ook graag horen hoe jullie een tentameN leren!
Oowjah ik doe een hbo opleiding en ik kan geen gebruik maken van oude tentamens om bv te oefenen.
HELP MIJ voldoendes te halen.!![]()
Same here, same here, zij het dat ik precies weet wat ik fout doe. Ik doe gewoon te weinig, of eigenlijk gewoon niksquote:Op maandag 28 november 2005 15:59 schreef SsuusS het volgende:
Ik heb vandaag weer 2 onvoldoendes terug gekregen![]()
Mijn probleem is eigelijk dat ik niet goed weet hoe ik het leren van een tentame aan moet pakken!
Ik heb tijd genoeg, maar het nog steeds geen vaste manier om iets te leren. Ik doe elke keer maar iets en hoop dat het werkt. Ik moet er natuurlijk wel structuur in zitten.
Ik ben een beetje behoorlijk chaotisch! Ik het voor de komende periode helemaal anders gaan aanpakken!!
Nu hoop ik dat jullie goeie tips hebben en ik(en andere) wil ook graag horen hoe jullie een tentame leren!
Oowjah ik doe een hbo opleiding en ik kan geen gebruik maken van oude tentamens om bv te oefenen.
HELP MIJ voldoendes te halen.!![]()
slap excuus, misselijk zelfs.quote:Op maandag 28 november 2005 16:37 schreef SsuusS het volgende:
taalfouten worden niet mee gerekend als je dyslectisch bent![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |