abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32647214
Agatha Siwek is een jong multitalent uit
Polen die tot 13 december exposeert in een galerie
in Amsterdam.Zijn haar werken gedurfd
of teveel van het goede ?:
http://www.siwek.nl/in6.htm
pi_32647295
Moet kunnen
Maar wel makkelijk scoren, dus of dat nou een kunst is
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_32647384
Te makkelijk.
Wel netjes dat je al die spullen geproduceerd krijgt. Maar het onderwerp is te makkelijk.
Er spreekt verder niets uit de instalatie. Je kijkt er naar, denk "ooh.... makkelijk" en loopt weer verder.
Naar mijn mening geen kunst dus. Het wekt niet eens afschuw. Wanneer je kunt totaal emotieloos beleeft, is het geen kunst.
sub/
pi_32655241
het is wel een expressie van een gevoel dat heerst onder veel Polen, dat Auschwitz een soort van toeristische attractie is geworden.Alhoewel het merendeel van de bezoekers toch komt om de shoah niet te vergeten, hoop ik.
pi_32655252
Mja, wel een aardige poging hoor, maar niet erg origineel na die bekende kleurplaten.
pi_32656906
Linke soep altijd, kunst maken met zulke dingen.
pi_32657083
quote:
Op maandag 28 november 2005 22:13 schreef cioran63 het volgende:
Linke soep altijd, kunst maken met zulke dingen.
Zeker, maar niet persé iets om te mijden denk ik.
pi_32657622
Nee, je hoeft het niet te mijden, maar het is een wel heel erg groot en zwaar ding. Moeilijk te sturen, voor je het weet gaat het een eigen leven leiden, omdat iedereen ervan weet, iedereen het verschrikkelijk vindt, iedereen het als voorbeeld van het allerverschrikkelijkste in zijn bewustzijn heeft opgeslagen. Ga er maar aanstaan.
pi_32658320
Wat vond je van die kleurplaten dan?
pi_32658714
Ik denk dat ik die kleurplaten veel beter vond. Bij zoiets groots kun je het alleen nog maar klein spelen. En wat is er kleiner en liever en pretentielozer dan kleurplaten voor kinderen?
Het werk waar dit topic over gaat is ook niet slecht gemaakt, maar het wordt zo snel grotesk. Of te eenvoudig. Zonder mysterie. Het is meteen duidelijk waar het over gaat. En dat was het dan.
pi_32658775
Nou ja, dat is ook wel wat ik mis, denk ik. Het is niet origineel meer, maar het heeft ook niet zo veel diepgang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')