abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32644673
hier verder

ik heb nog nooit een vriendin of seks gehad
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_32644681
ik ook niet. geen serieuze relatie in elk geval.
pi_32644799
quote:
op maandag 28 november 2005 14:16 schreef fuifduif het volgende:
ik ook niet. geen serieuze relatie in elk geval.
daar moest dan maar eens gauw verandering in komen
pi_32644855
quote:
op maandag 28 november 2005 14:20 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

daar moest dan maar eens gauw verandering in komen
waarom ? ik heb er geen problemen mee hoor. ik sta er wel voor open, maar het is geen noodzaak. overigens heb ik dan in ieder geval liever een relatie dan dat ik seks heb.
pi_32644915
quote:
op maandag 28 november 2005 14:22 schreef fuifduif het volgende:

[..]

waarom ? ik heb er geen problemen mee hoor. ik sta er wel voor open, maar het is geen noodzaak. overigens heb ik dan in ieder geval liever een relatie dan dat ik seks heb.
liggen je prioriteiten bij een relatie, of zou je je ook een seksloze relatie voor kunnen stellen?
pi_32644979
quote:

[..]

allebei is natuurlijk het mooist.
pi_32644995
quote:
op maandag 28 november 2005 14:25 schreef alicey het volgende:

[..]

liggen je prioriteiten bij een relatie, of zou je je ook een seksloze relatie voor kunnen stellen?
ja, ik zou het mij voor kunnen stellen, maar toch zou ik het aan de andere kant ook weer niet willen missen. voor mij is seks ten eerste een manier om je relatie een extra dimensie te geven en ten tweede om voor nageslacht te zorgen . maar voor mij is een goede relatie wel een absolute voorwaarde voor seks. mijn prioriteiten liggen in relatie tot seks inderdaad bij een relatie.
pi_32644998
quote:

[..]

"ik houd heel veel van je, ben hartstikke verliefd, wil met je trouwen maar je mag me niet neuken hoor!"

zoiets?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32645054
quote:
op maandag 28 november 2005 14:28 schreef grrrrrrrr het volgende:

[..]

"ik houd heel veel van je, ben hartstikke verliefd, wil met je trouwen maar je mag me niet neuken hoor!"

zoiets?
nee, ik bedoelde dat ik eerst het verkrijgen van een relatie belangrijk vind en dan pas seks. voor mij is het dus out of the question om eerst te gaan voor lekkere seks en dan pas een keertje een relatie.
pi_32645056
quote:
op maandag 28 november 2005 14:28 schreef fuifduif het volgende:

[..]

ja, ik zou het mij voor kunnen stellen, maar toch zou ik het aan de andere kant ook weer niet willen missen. voor mij is seks ten eerste een manier om je relatie een extra dimensie te geven en ten tweede om voor nageslacht te zorgen . maar voor mij is een goede relatie wel een absolute voorwaarde voor seks. mijn prioriteiten liggen in relatie tot seks inderdaad bij een relatie.
daar kan ik mezelf ook wel in vinden.
pi_32645083
quote:
op maandag 28 november 2005 14:15 schreef breaktothedance het volgende:
ik heb nog nooit een vriendin of seks gehad
* meld zich *

>> Lees de FAQ met betrekking tot je .tk site<<<
Fotoboek
Kippetje op MSN? Mail me eerst! ;')
pi_32645106
quote:
op maandag 28 november 2005 14:31 schreef alicey het volgende:

[..]

daar kan ik mezelf ook wel in vinden.
zullen we een date afspreken ?
pi_32645137
quote:
op maandag 28 november 2005 14:32 schreef kippetje3 het volgende:

* meld zich *

jij bent 18/19 jaar, please

toen dacht ik nog niet eens aan jongens
pi_32645188
jullie kunnen elkaar toch wel ontmoeten. dan noemen we het de 'fok! ontgroenings-meet'
pi_32645276
quote:
op maandag 28 november 2005 14:33 schreef fuifduif het volgende:

[..]

zullen we een date afspreken ?
kom je dan wel opdagen?
pi_32645280
quote:
op maandag 28 november 2005 14:33 schreef maaike78 het volgende:

[..]

jij bent 18/19 jaar, please

toen dacht ik nog niet eens aan jongens
is ook niet nodig, ze komen vanzelf wel

wij jongens zullen daar toch wat meer moeite voor moeten doen. en ik denk dat het goed is dat je daar met 18/19 al zeker druk om maakt. vooral omdat je wil voorkomen dat je straks 23 bent en dan nog geen vriendin hebt (gehad)
pi_32645285
waarom heeft dit topic als pi? lijkt me niet dat de meeste mensen die hier melden dat ze nooit seks gehad hebben erg blij zijn met dat feit.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_32645289
quote:
op maandag 28 november 2005 14:39 schreef alicey het volgende:
kom je dan wel opdagen?
scherp scherp.
pi_32645294
quote:
op maandag 28 november 2005 14:35 schreef #ANONIEM het volgende:
jullie kunnen elkaar toch wel ontmoeten. dan noemen we het de 'fok! ontgroenings-meet'
kom je ons dan coachen?
pi_32645306
quote:
op maandag 28 november 2005 14:40 schreef breaktothedance het volgende:
kom je ons dan coachen?
ik kan jullie wel aanmoedigen..
pi_32645319
quote:
op maandag 28 november 2005 14:39 schreef blokhut het volgende:
waarom heeft dit topic [afbeelding] als pi? lijkt me niet dat de meeste mensen die hier melden dat ze nooit seks gehad hebben erg blij zijn met dat feit.
heb ik erbij gezet. komt niet omdat ik blij ben met de huidige situatie, maar ik zie toch echt vooruitgang in het geheel. en ik wil dat mensen positief blijven over het onderwerp! het gaat er echt wel van komen, maar dan moet je er wel wat moeite voor doen
pi_32645323
quote:
op maandag 28 november 2005 14:39 schreef blokhut het volgende:
waarom heeft dit topic [afbeelding] als pi? lijkt me niet dat de meeste mensen die hier melden dat ze nooit seks gehad hebben erg blij zijn met dat feit.
moeten we dan huilen? ons schamen? boos zijn?
pi_32645348
quote:
op maandag 28 november 2005 14:41 schreef alicey het volgende:
moeten we dan huilen? ons schamen? boos zijn?
bijvoorbeeld..
pi_32645352
quote:
op maandag 28 november 2005 14:39 schreef breaktothedance het volgende:

is ook niet nodig, ze komen vanzelf wel

wij jongens zullen daar toch wat meer moeite voor moeten doen. en ik denk dat het goed is dat je daar met 18/19 al zeker druk om maakt. vooral omdat je wil voorkomen dat je straks 23 bent en dan nog geen vriendin hebt (gehad)
is dat zo'n ramp

eerlijk gezegd als dit je belangrijkste preoccupatie is, dan ben je een heel gelukkig man. het leven loopt niet altijd zoals gepland, voor niemand, face it, en loop toch niet zo door te zeuren over een bagatel
pi_32645390
quote:
op maandag 28 november 2005 14:42 schreef maaike78 het volgende:

[..]

is dat zo'n ramp

eerlijk gezegd als dit je belangrijkste preoccupatie is, dan ben je een heel gelukkig man. het leven loopt niet altijd zoals gepland, voor niemand, face it, en loop toch niet zo door te zeuren over een bagatel
makkelijk hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')