daar moest dan maar eens gauw verandering in komenquote:op maandag 28 november 2005 14:16 schreef fuifduif het volgende:
ik ook niet. geen serieuze relatie in elk geval.
waaromquote:op maandag 28 november 2005 14:20 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
daar moest dan maar eens gauw verandering in komen![]()
liggen je prioriteiten bij een relatie, of zou je je ook een seksloze relatie voor kunnen stellen?quote:op maandag 28 november 2005 14:22 schreef fuifduif het volgende:
[..]
waarom? ik heb er geen problemen mee hoor. ik sta er wel voor open, maar het is geen noodzaak. overigens heb ik dan in ieder geval liever een relatie dan dat ik seks heb.
allebei is natuurlijk het mooist.quote:op maandag 28 november 2005 14:22 schreef fuifduif het volgende:
[..]
waarom? ik heb er geen problemen mee hoor. ik sta er wel voor open, maar het is geen noodzaak. overigens heb ik dan in ieder geval liever een relatie dan dat ik seks heb.
ja, ik zou het mij voor kunnen stellen, maar toch zou ik het aan de andere kant ook weer niet willen missen. voor mij is seks ten eerste een manier om je relatie een extra dimensie te geven en ten tweede om voor nageslacht te zorgenquote:op maandag 28 november 2005 14:25 schreef alicey het volgende:
[..]
liggen je prioriteiten bij een relatie, of zou je je ook een seksloze relatie voor kunnen stellen?
"ik houd heel veel van je, ben hartstikke verliefd, wil met je trouwen maar je mag me niet neuken hoor!"quote:op maandag 28 november 2005 14:22 schreef fuifduif het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde dat ik eerst het verkrijgen van een relatie belangrijk vind en dan pas seks. voor mij is het dus out of the question om eerst te gaan voor lekkere seks en dan pas een keertje een relatie.quote:op maandag 28 november 2005 14:28 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
"ik houd heel veel van je, ben hartstikke verliefd, wil met je trouwen maar je mag me niet neuken hoor!"![]()
zoiets?
daar kan ik mezelf ook wel in vinden.quote:op maandag 28 november 2005 14:28 schreef fuifduif het volgende:
[..]
ja, ik zou het mij voor kunnen stellen, maar toch zou ik het aan de andere kant ook weer niet willen missen. voor mij is seks ten eerste een manier om je relatie een extra dimensie te geven en ten tweede om voor nageslacht te zorgen. maar voor mij is een goede relatie wel een absolute voorwaarde voor seks. mijn prioriteiten liggen in relatie tot seks inderdaad bij een relatie.
* meld zich *quote:op maandag 28 november 2005 14:15 schreef breaktothedance het volgende:
ik heb nog nooit een vriendin of seks gehad![]()
zullen we een date afsprekenquote:op maandag 28 november 2005 14:31 schreef alicey het volgende:
[..]
daar kan ik mezelf ook wel in vinden.![]()
is ook niet nodig, ze komen vanzelf welquote:op maandag 28 november 2005 14:33 schreef maaike78 het volgende:
[..]
jij bent 18/19 jaar, please![]()
toen dacht ik nog niet eens aan jongens![]()
scherp scherp.quote:op maandag 28 november 2005 14:39 schreef alicey het volgende:
kom je dan wel opdagen?
kom je ons dan coachen?quote:op maandag 28 november 2005 14:35 schreef #ANONIEM het volgende:
jullie kunnen elkaar toch wel ontmoeten. dan noemen we het de 'fok! ontgroenings-meet'![]()
heb ik erbij gezet. komt niet omdat ik blij ben met de huidige situatie, maar ik zie toch echt vooruitgang in het geheel. en ik wil dat mensen positief blijven over het onderwerp! het gaat er echt wel van komen, maar dan moet je er wel wat moeite voor doenquote:op maandag 28 november 2005 14:39 schreef blokhut het volgende:
waarom heeft dit topic [afbeelding] als pi? lijkt me niet dat de meeste mensen die hier melden dat ze nooit seks gehad hebben erg blij zijn met dat feit.
moeten we dan huilen? ons schamen? boos zijn?quote:op maandag 28 november 2005 14:39 schreef blokhut het volgende:
waarom heeft dit topic [afbeelding] als pi? lijkt me niet dat de meeste mensen die hier melden dat ze nooit seks gehad hebben erg blij zijn met dat feit.
bijvoorbeeld..quote:op maandag 28 november 2005 14:41 schreef alicey het volgende:
moeten we dan huilen? ons schamen? boos zijn?
is dat zo'n rampquote:op maandag 28 november 2005 14:39 schreef breaktothedance het volgende:
is ook niet nodig, ze komen vanzelf wel
wij jongens zullen daar toch wat meer moeite voor moeten doen. en ik denk dat het goed is dat je daar met 18/19 al zeker druk om maakt. vooral omdat je wil voorkomen dat je straks 23 bent en dan nog geen vriendin hebt (gehad)
makkelijk hoorquote:op maandag 28 november 2005 14:42 schreef maaike78 het volgende:
[..]
is dat zo'n ramp![]()
eerlijk gezegd als dit je belangrijkste preoccupatie is, dan ben je een heel gelukkig man. het leven loopt niet altijd zoals gepland, voor niemand, face it, en loop toch niet zo door te zeuren over een bagatel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |