Maud droeg ook altijd het liefste een spijkerbroek en een truitje, maar henkie wilde meer moood (*maud) zien. Dus hup iedere week werden de rokjes korter. Op het einde had ze niets anders over dan een brede riem. Maar merle doet één x ruiger en ze zeggen je moet wel hetzelfde blijven terwijl maud nu weer gewoon saaie spijkerbroekjes draagt met topjes----- wat zo IS ze. En tegen haar zeiden ze niet : blijf eens je zelf maar: "goh wat ontpop je je als een goede artieste" (sinds waneer zit 'goed' in de lengte van je rokje/riem)quote:Op maandag 5 december 2005 21:37 schreef --Globe-- het volgende:
Mwah ik vond haar commentaar niet helemaal ok. Er is constant tegen haar gezegd dat ze zo keurig is. Dan is het toch logisch dat je van dat imago af wilt, en wat anders gaat doen?
Nee dan moet ze volgens HJ weer keurig zijn..
Maar ze is geen idol, daar ben ik het wel mee eens. Maar ze zingt goed
'k Vind haar ook niet zo een 'Trijntje Oosterhuis-achtige zangeres'. Maar voor de rest ben ik het met je eens. Denk dat idd ook dat dit Idols-gebeuren niet zo haar ding is. Niet om haar leeftijd (ik lees net pas dat ze 33 is) maar meer omdat ze me er gewoon het type niet voor lijkt.quote:Op maandag 5 december 2005 21:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, zie ik ook niet echt voor me, dat ze op d'r 20e wel zo was...
Maar ze is gewoon geen idol-type, geen popi-jopi figuur.
Past eerder in musicals of theater of als een type zangeres zoals Trijntje Oosterhuis, dat soort muziek zingen, maar Idols nee.
+1, zeker 1 van de beteren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:24 schreef freeler het volgende:
Maar ik vond haar spetteren afgelopen zatardag!
Vind jequote:Op dinsdag 6 december 2005 10:24 schreef Natalie het volgende:
Merle is 33?
My God, ik had er ergens in de twintig geschat. Ze ziet er jong uit.
Zou het jammer vinden als ze op haar leeftijd is afgewezen. Het gaat uiteindeljk toch om haar zang en haar uitstraling en zo.
Gisteren (bij de herhaling) ben ik even wat beter op haar gaan letten, en in de close up zag ik idd wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat ze een oude kop heeft hoor
.
quote:Op maandag 19 december 2005 15:39 schreef LeBeau het volgende:
Van mij mag ze ook wel terugkomen!
Want dat heb ik volgens mij in m'n prono.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |