Ze lijkt ook wel een klein beetje op Bambi.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:05 schreef BVO het volgende:
Het is idd net een kruising tussen Barbara en Irene Moors.
klinkt als een behoorlijk saai persoon..quote:Op woensdag 30 november 2005 14:08 schreef BVO het volgende:
Ze is dus al 33.
Naam: Merle
Bijnaam: Mèr
Geboortedatum: 08-01-1972
Sterrenbeeld: Steenbok
Hobby's: Zingen en meubels opknappen
Mooiste Idols-moment tot nu toe: "Elke keer dat ik weer een ronde verder kwam"
Een goede muziekachtergrond is niet alles dat je nodig hebt bij Idols he.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:49 schreef freeler het volgende:
doe lekker wat je wil .... ze heeft een goede muziekachtergrond. Het wordt direkt finale of wildcard.
Greetzzz
oh ok, dan ga ik nu wel even iemand anders zoeken die ik niet door laat gaan, en dan merle maar voor de rest aanmoedigen omdat ze de finale haalt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:49 schreef freeler het volgende:
doe lekker wat je wil .... ze heeft een goede muziekachtergrond. Het wordt direkt finale of wildcard.
Greetzzz
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:55 schreef Ill-Skillz het volgende:
Melissa Etheridge is een lelijke lesbo. Ik snap niet dat mensen haar nummers wíllen zingen!
Ze maakt heel erg goede nummers.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:55 schreef Ill-Skillz het volgende:
Melissa Etheridge is een lelijke lesbo. Ik snap niet dat mensen haar nummers wíllen zingen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |