Fixedquote:Op maandag 28 november 2005 14:05 schreef buzzer het volgende:
het trio - linkje werkt niet..
Even geluisterd, maar wat mij betreft geen kanshebster..
Tja, dat dachten velen van Maud ook. En zie hoe ver die kwam. Alleen vind ik die verschrikkelijk (kakstem en te irritant 'correct') en vind ik Merle best o.k., ze lijkt ze me alleen nogal oud. Mooie stem en sympathieke uitstraling.quote:Op maandag 28 november 2005 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Tsja, die gaat niet winnen, gaat ook niet zitten huilen, die blijft onopvallend denk ik
Net als Maud dusquote:Op maandag 28 november 2005 16:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze ziet er inderdaad nogal oud uit en ik ben van mening dat een Idol een jeugdige, frisse uitstraling moet hebben. Dat is bij Merle zeker niet het geval. Van haar stem ben ik ook niet echt kapot. Ik denk niet dat ze de 1e workshop overleeft, tenzij ze ons ineens erg verrast, maar denk het niet eigenlijk.
Vind ik niet eigenlijk. Maud had ook dat grijze muis-achtige, maar zag er iig wel wat jonger uit. En Maud heeft een apart stemgeluid, Merle niet.quote:
ik doelde eigenlijk op het verrassen tijdens de workshopsquote:Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vind ik niet eigenlijk. Maud had ook dat grijze muis-achtige, maar zag er iig wel wat jonger uit. En Maud heeft een apart stemgeluid, Merle niet.
Ooh ok, dan wel jaquote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op het verrassen tijdens de workshops
Mee eens. Ziet er schattig uit, stemgeluid best okay maar geen 'x-factor' zoals ze dat daar zo mooi noemen..quote:Op maandag 28 november 2005 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nah, nee, is niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |