omgquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef freako het volgende:
[..]
[..]
Uit het artikel in de openingspost.
Wik heeft een moord gepleegd. Kees niet. Kees zat voor de moord die Wik had gepleegd terwijl Wik lekker op straat rond bleef lopen. En wie zegt dat Kees op een dag de fout ingaat.... ben jij zijn psychiater?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef JohnDope het volgende:
ik vind het allemaal een beetje kortzichtig om Kees B 6 ton te geven.
In de praktijk maakt het niet uit of Wik nou vast zit of Kees. Wanneer Kees vast zit en Wik dus los is, gaat Wik op een dag de fout in. Wanneer Wik vast zit en kees los is, gaat kees op een dag in de fout(en heeft hij nog is 6 ton ook, kan hij misschien een dutrouxkelder mee bouwen).
Kees is pedofiel, dat ben je en dat blijf je.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:22 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Wik heeft een moord gepleegd. Kees niet. Kees zat voor de moord die Wik had gepleegd terwijl Wik lekker op straat rond bleef lopen. En wie zegt dat Kees op een dag de fout ingaat.... ben jij zijn psychiater?
Wik is pedofiel, verkrachter en moordenaar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kees is pedofiel, dat ben je en dat blijf je.
Kees B is ook een pedofiel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:38 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Wik is pedofiel, verkrachter en moordenaar.
Wat maakt het nou uit of je een kinderverkrachter bent of ook nog eens een kindermoordenaar?quote:
Waar leidt jij uit af dat Kees B. kinderen verkracht dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of je een kinderverkrachter bent of ook nog eens een kindermoordenaar?
Ik vind het beide even afschuwelijk.![]()
Was een tijd geleden in het nieuws. Hij staat bekend bij de politie als pedofiel en dat kan je alleen maar staan als je onzedelijke handelingen verricht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:04 schreef freako het volgende:
[..]
Waar leidt jij uit af dat Kees B. kinderen verkracht dan?
Ja, hij had het zoontje van een politieagent gevraagd of ie hem af wou trekken, vlak voor die moord. Die agent wou hem daarover ondervragen, en vraagt op of er nog meer over B. bekend was. Dat was dus die getuigenverklaring in die moordzaak. Daarop heeft die agent het onderzoeksteam getipt. Staat nogal ver af van kinderverkrachter. Om hem daarvoor twee jaar preventief vast te zitten lijkt me lichtelijk overdreven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Was een tijd geleden in het nieuws. Hij staat bekend bij de politie als pedofiel en dat kan je alleen maar staan als je onzedelijke handelingen verricht.
Ik bedoel maar, hoe ziek kan je zijn omdat te vragen....... Eigenlijk hoort hij ook vast te zitten..... dat hij is vrijgekomen kan ik mee leven, zo werkt het, maar dat hij vervolgens 6 ton mee naar huis krijgt, dat is ongelooflijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:12 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, hij had het zoontje van een politieagent gevraagd of ie hem af wou trekken, vlak voor die moord. Die agent wou hem daarover ondervragen, en vraagt op of er nog meer over B. bekend was. Dat was dus die getuigenverklaring in die moordzaak. Daarop heeft die agent het onderzoeksteam getipt. Staat nogal ver af van kinderverkrachter. Om hem daarvoor twee jaar preventief vast te zitten lijkt me lichtelijk overdreven.
Oftewel: vette pech dat je onterecht vier jaar hebt vastgezeten?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef JohnDope het volgende:
dat hij is vrijgekomen kan ik mee leven, zo werkt het, maar dat hij vervolgens 6 ton mee naar huis krijgt, dat is ongelooflijk.
Ik vind pedofielen aparte gevallen. Vette pech dus inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:48 schreef freako het volgende:
[..]
Oftewel: vette pech dat je onterecht vier jaar hebt vastgezeten?
Donner had al véél eerder moeten verdwijnen, maar hij weet zich altijd overal uit te lullen. Hij, Bot, Balkie, Zalm...ik zie ze liever gisteren dan vandaag nog van het toneel verdwijnen.quote:Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef BloodRayne het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=633281&c=15&rss
[..]
En vervolg:
[..]
Ze hebben dat 11 jarige jochie dus gewoon zwaar geintimideerd!!!
En het ergste is dat ze dat dus niet doen bij mensen als Milosevic en andere zwaar criminelen en moordernaars. Het is té belachelijk voor woorden.
Wanneer neem Donner nou eens verantwoordelijkheid en treed hij af?
BELACHELIJK!
Hij heeft 4 jaar vastgezeten voor een delict dat hij niet gepleegd heeft. Of hij pedofiel is, ja of nee, doet daar niets aan af. Start dan daar een proces over en krijg hem daar voor veroordeeld. Innocent until proven guilty.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, hoe ziek kan je zijn omdat te vragen....... Eigenlijk hoort hij ook vast te zitten..... dat hij is vrijgekomen kan ik mee leven, zo werkt het, maar dat hij vervolgens 6 ton mee naar huis krijgt, dat is ongelooflijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |