abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32670342
Het probleem in Nederland is dat rechters niet de laan uit getrapt kunnen worden als ze fouten maken die ze niet mogen maken. En Officieren van Justitie worden stelselmatig uit de wind gehouden door de Minister.

Tijd dat dit verandert, maar met zo'n slechte minister als Donner valt dit helaas niet te verwachten.
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:59:41 #27
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32670375
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef freako het volgende:

[..]

[..]

Uit het artikel in de openingspost.
omg
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32670756
ach, zolang de Samir's nog vrijgesproken worden, en een "duivenmoordenaar" door justitie wordt vervolgd (en let op: met succes), neem ik de Nederlandse rechtsgang niet echt serieus meer.

Het is onderhand gewoon geworden dat topcriminelen wegens gebrek aan bewijs vrijkomen, of dat er onschuldige mensen door gekluns van justitie voor jaren in de bak zitten.
pi_32670849
ik vind het allemaal een beetje kortzichtig om Kees B 6 ton te geven.
In de praktijk maakt het niet uit of Wik nou vast zit of Kees. Wanneer Kees vast zit en Wik dus los is, gaat Wik op een dag de fout in. Wanneer Wik vast zit en kees los is, gaat kees op een dag in de fout(en heeft hij nog is 6 ton ook, kan hij misschien een dutrouxkelder mee bouwen).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:22:43 #30
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32670947
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef JohnDope het volgende:
ik vind het allemaal een beetje kortzichtig om Kees B 6 ton te geven.
In de praktijk maakt het niet uit of Wik nou vast zit of Kees. Wanneer Kees vast zit en Wik dus los is, gaat Wik op een dag de fout in. Wanneer Wik vast zit en kees los is, gaat kees op een dag in de fout(en heeft hij nog is 6 ton ook, kan hij misschien een dutrouxkelder mee bouwen).
Wik heeft een moord gepleegd. Kees niet. Kees zat voor de moord die Wik had gepleegd terwijl Wik lekker op straat rond bleef lopen. En wie zegt dat Kees op een dag de fout ingaat.... ben jij zijn psychiater?
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_32671123
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:22 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Wik heeft een moord gepleegd. Kees niet. Kees zat voor de moord die Wik had gepleegd terwijl Wik lekker op straat rond bleef lopen. En wie zegt dat Kees op een dag de fout ingaat.... ben jij zijn psychiater?
Kees is pedofiel, dat ben je en dat blijf je.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:38:46 #32
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32671343
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kees is pedofiel, dat ben je en dat blijf je.
Wik is pedofiel, verkrachter en moordenaar.
pi_32671770
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:38 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Wik is pedofiel, verkrachter en moordenaar.
Kees B is ook een pedofiel.
pi_32671823
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kees B is ook een pedofiel.
Maar geen moordenaar.
pi_32672003
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:55 schreef anneja het volgende:

[..]

Maar geen moordenaar.
Wat maakt het nou uit of je een kinderverkrachter bent of ook nog eens een kindermoordenaar?
Ik vind het beide even afschuwelijk.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:04:27 #36
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_32672056
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of je een kinderverkrachter bent of ook nog eens een kindermoordenaar?
Ik vind het beide even afschuwelijk.
Waar leidt jij uit af dat Kees B. kinderen verkracht dan?
pi_32672160
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:04 schreef freako het volgende:

[..]

Waar leidt jij uit af dat Kees B. kinderen verkracht dan?
Was een tijd geleden in het nieuws. Hij staat bekend bij de politie als pedofiel en dat kan je alleen maar staan als je onzedelijke handelingen verricht.
Ik geef toe dat de media alles brengt alsof kees het braafste jongetje van de klas is.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:12:09 #38
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_32672264
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Was een tijd geleden in het nieuws. Hij staat bekend bij de politie als pedofiel en dat kan je alleen maar staan als je onzedelijke handelingen verricht.
Ja, hij had het zoontje van een politieagent gevraagd of ie hem af wou trekken, vlak voor die moord. Die agent wou hem daarover ondervragen, en vraagt op of er nog meer over B. bekend was. Dat was dus die getuigenverklaring in die moordzaak. Daarop heeft die agent het onderzoeksteam getipt. Staat nogal ver af van kinderverkrachter. Om hem daarvoor twee jaar preventief vast te zitten lijkt me lichtelijk overdreven.
pi_32672416
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:12 schreef freako het volgende:

[..]

Ja, hij had het zoontje van een politieagent gevraagd of ie hem af wou trekken, vlak voor die moord. Die agent wou hem daarover ondervragen, en vraagt op of er nog meer over B. bekend was. Dat was dus die getuigenverklaring in die moordzaak. Daarop heeft die agent het onderzoeksteam getipt. Staat nogal ver af van kinderverkrachter. Om hem daarvoor twee jaar preventief vast te zitten lijkt me lichtelijk overdreven.
Ik bedoel maar, hoe ziek kan je zijn omdat te vragen....... Eigenlijk hoort hij ook vast te zitten..... dat hij is vrijgekomen kan ik mee leven, zo werkt het, maar dat hij vervolgens 6 ton mee naar huis krijgt, dat is ongelooflijk.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:48:44 #40
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_32673286
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef JohnDope het volgende:

dat hij is vrijgekomen kan ik mee leven, zo werkt het, maar dat hij vervolgens 6 ton mee naar huis krijgt, dat is ongelooflijk.
Oftewel: vette pech dat je onterecht vier jaar hebt vastgezeten?
pi_32673405
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:48 schreef freako het volgende:

[..]

Oftewel: vette pech dat je onterecht vier jaar hebt vastgezeten?
Ik vind pedofielen aparte gevallen. Vette pech dus inderdaad.
pi_32674080
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef BloodRayne het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=633281&c=15&rss
[..]

En vervolg:
[..]

Ze hebben dat 11 jarige jochie dus gewoon zwaar geintimideerd!!!
En het ergste is dat ze dat dus niet doen bij mensen als Milosevic en andere zwaar criminelen en moordernaars. Het is té belachelijk voor woorden.

Wanneer neem Donner nou eens verantwoordelijkheid en treed hij af?

BELACHELIJK!
Donner had al véél eerder moeten verdwijnen, maar hij weet zich altijd overal uit te lullen. Hij, Bot, Balkie, Zalm...ik zie ze liever gisteren dan vandaag nog van het toneel verdwijnen.
Maar het is idd met de Nederlandse rechtsgang al jaren beroerd gesteld. Zie Samir A. bijv. Hij wórdt maar vrijgesproken. Ik vind dat als er een redelijke verdenking t.o.v. iemand is, hij of zij al direct in hechtenis en ondervraagd dient te worden. De wet zou hiervoor moeten worden aangepast. Hoeveel gestoorden lopen er niet vrij rond, die "normaal" gesproken achter de tralies zouden moeten zitten, maar dan niet in één van de luxe hotels die ze hier gevangenissen noemen. Als de huidige regering in 2007 niet direct ingeruild wordt door mensen die e.e.a. uit eigen ervaring hebben geleerd, en niet alleen uit studieboekjes, gaat ons land op alle fronten naar de haaien. Er moeten maatregelen genomen vóór het volk, niet tégen ons. Balkenende en co. zijn nog altijd driftig bezig ons land over de rand van de afgrond te duwen.
Als Wik H. al bekend was bij de politie, hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat hij nog al die jaren vrij heeft kunnen rondlopen. Da's dus weer een duidelijke blunder van Donner en zijn gevolg. Hij moet gewoon weg. Nienke's ouders krijgen hier hun kind niet mee terug, maar iemand met wat meer wereldwijsheid op Justitie kan een volgend slachtoffertje à la Nienke voorkomen. Donner niet. Die kan niks, alleen, zoals ik al zei, zich uit peniebele situaties lullen. Maar ja, ik heb het al vaker gemeld, onze regering denkt alleen in geld, niet in mensenlevens.
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:12:38 #43
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32675238
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik bedoel maar, hoe ziek kan je zijn omdat te vragen....... Eigenlijk hoort hij ook vast te zitten..... dat hij is vrijgekomen kan ik mee leven, zo werkt het, maar dat hij vervolgens 6 ton mee naar huis krijgt, dat is ongelooflijk.
Hij heeft 4 jaar vastgezeten voor een delict dat hij niet gepleegd heeft. Of hij pedofiel is, ja of nee, doet daar niets aan af. Start dan daar een proces over en krijg hem daar voor veroordeeld. Innocent until proven guilty.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')