abonnement Unibet Coolblue
pi_32638695
Okey, probleem.

Ik heb een omslag, in een net té fout louis vuitton patroontje, nu moet het lijken alsof er een naad doorheen loopt, die genaaid is. Nu heb ik een naaisteek gebruikt als pattern enzo, beetje gespeeld, maar het blijft er opgeplakt uitzien. Weet iemand waar goede tutorials te kirjgen zijn, waarmee ik een genaaide naad er ook zo echt mogelijk uit kan laten zien?

Groetjes Barbara
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_32639056
hehehe .... ik verwachte een heeeeeeeeeeeeeeeel ander soort topic, mijn excuus daarvoor, ik kan je verder ook niet helpen....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  maandag 28 november 2005 @ 10:19:17 #3
125396 tsjimp
cogito ergo cum
pi_32639260
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:07 schreef method21 het volgende:
hehehe .... ik verwachte een heeeeeeeeeeeeeeeel ander soort topic, mijn excuus daarvoor, ik kan je verder ook niet helpen....
Great minds think alike
pi_32644102
Ik heb helemaal niet zo'n verstand van PS...maar kun je het gedeelte rondom de naad (naast de lijnen wat de hele naad volgt aan beide zijden) niet iet wat donkerder maken, en de naad zelf wat smoothen...dan krijg het een beetje een 'ingedrukt' effect...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')