Jij mij breken? Hahahahahaa vertel eens wat nieuws?quote:Op maandag 28 november 2005 21:17 schreef versabommie het volgende:
Geroyeerd!
![]()
Wat nou voor het leven?
IK heb ChantalC Gebroken![]()
Leuk weekend gehad?quote:[b]Op maandag 28 november 2005 20:25 schreef Day het volgende:
Heel simpel, mensen die lopen te dreigen, daar hou ik niet zo van. Zeker niet als hun dreiging inhoudt dat ze niet zelf je smoel in mekaar komen raggen, maar anderen er op af sturen. Dan ben je triest, dan ben je laf, dan ben je suf, kortom dan ben je een Roel.
Dus Demins, een dikke vette vinger voor jou en m'n ass is hier, kom maar op met je klappen, sukkel!!!![]()
Oh ja, ik neem ook gelijk wraak voor APK, want mede dankzij jou, zat hij de vorige keer op de bank!
Wat heb je over me gezegd/gedaan, Gert?quote:Op maandag 28 november 2005 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij kunt ook niet veel hebben hè?![]()
Heeft utreg eigenlijk ook een lied? Hoe gaat dat dan?
En Day zat al op de bank, dus dat was een puur administratieve stem, zonder betekenis. Ik kan me niet voorstellen dat ik Day óóit zou nomineren.
Maar jou wel! Eerst triomfantelijk hier in het rond dansen van "hee Gert alle neuzen zijn er uit!" om daarna tot het besef te komen dat die neuzen nog punten kunnen uitdelen als lid van het losersgilde. En dan heeft een jappie ineens weer "lef". Sjongejonge, wat doorzichtig.
Mijn zegen heb je!quote:Op maandag 28 november 2005 21:28 schreef Day het volgende:
Ik maak vanaf nu korte metten met iedereen die me lult!![]()
Welk van die twee woorden begrijp je niet dan?quote:Op maandag 28 november 2005 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh....ik ga het toch doen.....
Wat bedoel je eigenlijk met "koop zalf"?
De waarheid staat hierboven al, meer is er niet.quote:Op maandag 28 november 2005 21:28 schreef Day het volgende:
[..]
Wat heb je over me gezegd/gedaan, Gert?
Kom op, wees een vent en geen mietje zoals Demins en beken! Spreek de waarheid, anders is nomineren de volgende keer nog nooit zo makkelijk geweest.
Ik maak vanaf nu korte metten met iedereen die me lult!![]()
Gelijk na het bekend maken van deze leuke regel kwamen de eerste jank berichten al binnen.quote:Op maandag 28 november 2005 15:02 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE BERICHT VOOR KRIBBET EN MAURISICO
![]()
Jullie krijgen de kans als ex-bewoners om de bank van morgen te beinvloeden.
Jullie hebben de keus uit de volgende mogelijkheden:Iemand op de bank zetten Iemand van de bank halen (als er minimaal 4 mensen genomineerd staan) Iemand die op de bank zit ruilen met iemand die niet op de bank zit
........er zit alleen een MAAR aan......
........jullie keuze moet UNANIEM zijn.
Jullie laten dit weten door beiden je definitieve, dezelfde keuze vóór 23.45 uur te posten.
EINDE MEDEDELING
![]()
Niet door mij.quote:Op maandag 28 november 2005 21:51 schreef KRIBBET het volgende:
Gelijk na het bekend maken van deze leuke regel kwamen de eerste jank berichten al binnen.
JOSTIFLIP!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef PC eend het volgende:
Nominatielijst
-----------------------------------------------------------------
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------>
Snaptnix (Lieske)-------------------->
Day---------------------------------------> Demins
PC eend (Scanman)----------------> Versabommie
Versabommie (Roel)---------------> PC eend
Cuall (Joost)--------------------------> Gert
Demins (Dido)------------------------> Day
Motivatie:
Ik volg BB bijna niet meer en dat heeft veel met Joost te maken, die ik echt zeer moeizaam trek
Maar gelukkig was er dan nog altijd het forum die je dan een beetje op de hoogte en van de straat kan houden, ware het niet dat we hier nu onze eigen Joost rond hebben lopen
Er lijken, zoals het een ware Joost betaamt, door een niet aflatende postdrang meer posts door zijn handen te gaan dan bij een TPG medewerker vlak voor kerst
Het is weer niet erg tactisch van mij want ik had beter kunnen proberen een sterke finalist te lozen, maar ik trek het gewoon niet meer
Ik kan geen jostiflip meer zien of horen, ik word er doodziek van
Het cliche nomineren was nog nooit zo makkelijk heb ik nog nooit zo betekenisvol kunnen gebruiken
Ik had het ook aan mijn grote vrienden maurisico en Kribbet over kunnen laten, maar dat risico durf ik echt niet te nemen
Jullie kunnen nu al je taktiek bepalen hoorquote:Op maandag 28 november 2005 21:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelijk na het bekend maken van deze leuke regel kwamen de eerste jank berichten al binnen.
Wat wel jammer is dat we maar een heel klein kwartiertje hebben om te beslissen.
De kans is erg groot dat we iemand op de bank erbij gaan zetten zonder iemand er vanaf te halen maar je weet maar nooit…..![]()
![]()
het maakt geen fuck meer uitquote:Op maandag 28 november 2005 22:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Jullie kunnen nu al je taktiek bepalen hoor![]()
Is Maurisico eigenlijk al in the house?
quote:Op maandag 28 november 2005 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
Motivatie: iedereen op de bank? op een na dan. Wraak
Hey... ben geen Willem, ga maatjes geen mes in hun rug steken (en al helemaal niet als ze me in die positie willen dwingenquote:Op maandag 28 november 2005 22:51 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel
![]()
![]()
oeps nu Kribbet en Maurisico nog
quote:Op maandag 28 november 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
het maakt geen fuck meer uitDe bewoners hebben je plannen gedwarsboomt als het goed gaat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |