Goh, het trolletje blijkt dus toch over emoties te beschikken!quote:Op maandag 28 november 2005 18:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Vanaf nu heb ik het helemaal gehad met je.... Eerst loop je te juichen omdat Utreg wint, vervolgens ga je lopen zoenen met je vrouw en nu maak je me uit voor iemand zonder ruggegraat...
Ga spelen jij!![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef APK het volgende:
Ja, waarom die twee eigenlijk, dat wil ik ook wel eens even weten.![]()
En wie wast dan elke dag me auto?quote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef Jappie het volgende:
Wie er extra mogen nomineren boeit me eik voor geen meter...............wat er bij mij niet inwil is dat Gert er nog steeds inzit.....ut is toch een beetje de Nathalie van het forum en ondanks alle grote woorden verzuimen jullie toch maar mooi om dat kreng opnieuw te nomineren...een volgende stemronde overleeft ze echt niet hoor.![]()
Ik wil die beelden niet meer zien.quote:Op maandag 28 november 2005 18:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij krijgt eerst even de kans om alle beelden terug te kijken, en te genieten van het vrije leven
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef Jappie het volgende:
Wie er extra mogen nomineren boeit me eik voor geen meter...............wat er bij mij niet inwil is dat Gert er nog steeds inzit.....ut is toch een beetje de Nathalie van het forum en ondanks alle grote woorden verzuimen jullie toch maar mooi om dat kreng opnieuw te nomineren...een volgende stemronde overleeft ze echt niet hoor.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 14:42 schreef cuall het volgende:
Nominatielijst
Cuall (Joost)--------------------------> Gert
Kep hem al door...als ik eruit lig dan zitten er alleen nog maar mokkels in de finalequote:
Je vraag ligt op de stapelquote:Op maandag 28 november 2005 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil die beelden niet meer zien.![]()
Ik ben gestopt met kijken toen Gert zijn ongewassen pik aan mijn knuffel afveegde.
Mag ik donderdag tijdens de live-uitzending niet effe wraak nemen?![]()
Mooi!quote:
Sorry schat, maar wat jij of welke andere kleuter dan ook vin dat boeit me niet zo in deze. De kift dat je er al vlot voor de finale uitlag zit diep, dat is te merken!quote:Op maandag 28 november 2005 19:01 schreef ChantalC het volgende:
De finalisten moeten niet zeuren. Je doet mee aan een spel en dan weet je dat je er op één of andere manier uitgedonderd kan worden. Das balen!
Als je zo nodig koste wat kost wilt winnen, moet je in je eentje het spel spelen. Zo niet dan bombardeer ik je tot watje van het jaar.
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 19:01 schreef ChantalC het volgende:
De finalisten versaugurkje moet en niet zeuren. Je doet mee aan een spel en dan weet je dat je er op één of andere manier uitgedonderd kan worden. Das balen!
Als je zo nodig koste wat kost wilt winnen, moet je in je eentje het spel spelen. Zo niet dan bombardeer ik je tot watje van het jaar.
![]()
Jij groeit ook in je rolquote:Op maandag 28 november 2005 19:01 schreef ChantalC het volgende:
De finalisten moeten niet zeuren. Je doet mee aan een spel en dan weet je dat je er op één of andere manier uitgedonderd kan worden. Das balen!
![]()
hoezo, je ziel aan de duivel verkopenquote:Op maandag 28 november 2005 19:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij groeit ook in je rol![]()
Nou nog een paar keer op mij stemmen en ik ben ook fan
Alles voor de puntenquote:Op maandag 28 november 2005 19:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo, je ziel aan de duivel verkopen![]()
Kindjes die vragen worden overgeslagen...quote:
Kijk, APK is er gewoon keihard uitgestemd, maar jij hebt het aan jezelf te wijten. Sukkel. Je bent net zo diep gezonken als dat kutkluppie van je, door je zó uit de tent laten lokken door een subtopper.quote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef Jappie het volgende:
Wie er extra mogen nomineren boeit me eik voor geen meter...............wat er bij mij niet inwil is dat Gert er nog steeds inzit.....
Precies. Geef mij je punten, BITCH!quote:Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen...![]()
Dimmen jij... Zeker na je respectloze verhaal over APK, Versabommie en toiletpapier...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |