Je gaat me toch niet vertellen dat je gevoelens voor iemand die je totaal niet kent hebt?quote:Op maandag 28 november 2005 14:52 schreef demins het volgende:
En fanclubleden hebben geen gevoelens...![]()
Schop me dan gewoon zelf het huis uit, maar niet via zo'n laffe manier!quote:Op maandag 28 november 2005 15:02 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE BERICHT VOOR KRIBBET EN MAURISICO
![]()
Jullie krijgen de kans als ex-bewoners om de bank van morgen te beinvloeden.
Jullie hebben de keus uit de volgende mogelijkheden:Iemand op de bank zetten Iemand van de bank halen (als er minimaal 4 mensen genomineerd staan) Iemand die op de bank zit ruilen met iemand die niet op de bank zit
........er zit alleen een MAAR aan......
........jullie keuze moet UNANIEM zijn.
Jullie laten dit weten door beiden je definitieve, dezelfde keuze vóór 23.45 uur te posten.
EINDE MEDEDELING
![]()
Sterker!!! Ik zit levenslang in een fanclub van iemand die ik helemaall niet ken!quote:Op maandag 28 november 2005 14:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je gevoelens voor iemand die je totaal niet kent hebt?![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 15:16 schreef demins het volgende:
Sterker!!! Ik zit levenslang in een fanclub van iemand die ik helemaall niet ken!
Al begin ik me een steeds beter beeld te vormen van deze NBNL
De stemmers kunnen je alleen maar het huis uit schoppen Versabommiequote:Op maandag 28 november 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schop me dan gewoon zelf het huis uit, maar niet via zo'n laffe manier!![]()
Kribbet en Mauridiablo staan bekend om hun onsympathieke strijd tegen de altijd sympathieke Bommie![]()
Daar hoef je niet voor doorgestudeerd te hebben...quote:Op maandag 28 november 2005 15:34 schreef Gert het volgende:
Lijkt me wel duidelijk, wat dat betekent.
Maar jij zet me op een ranzige doorzichtiger manier op de schopstoel, doe het dan zelf, lafhartig insect op de voorruit van mijn bestaan!quote:Op maandag 28 november 2005 15:45 schreef cuall het volgende:
[..]
De stemmers kunnen je alleen maar het huis uit schoppen Versabommie![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 17:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar jij zet me op een ranzige doorzichtiger manier op de schopstoel, doe het dan zelf, lafhartig insect op de voorruit van mijn bestaan!
zonder welke aanleiding dan ook pak je juist die twee bewoners zonder argument en laat die iets doen wat in het echte BB alleen is voorbehouden aan Menno omdat naat op zijn bed goor deed!quote:Op maandag 28 november 2005 17:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is wel het virtuele BB-huis hoor.
Jij dacht zeker dat je bij het naaikransje van de bond voor huisvrouwen zat.
Vertel het maar dan...quote:
Of ik...quote:Op maandag 28 november 2005 17:53 schreef versabommie het volgende:
Cruela, doe dan liever een oud bewoner erin door die twee gekozen ofzo ....
Lieve schat,quote:
Je zit er vrijwillig hoorquote:Op maandag 28 november 2005 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
zonder welke aanleiding dan ook pak je juist die twee bewoners zonder argument en laat die iets doen wat in het echte BB alleen is voorbehouden aan Menno omdat naat op zijn bed goor deed!
Je bent alle realiteitszin kwijt en je rommelt maar wat aan!![]()
Kan APK niet terug als lijer?![]()
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 28 november 2005 18:22 schreef Jappie het volgende:
*neemt alles nog eens goed in zich op*
"nostalgie"![]()
Wat is je volgende actie als ik op de bank zit dankzij jouw lage actie om die twee retards macht in handen te geven? ? Iedereen krijgt 20 punten extra te vergeven maar ze mogen NIET naar Bommie?quote:
Wat hebben we daar nou aan? We moeten wel mensen met ballen hebben en niet wandelende handtasjes met de ruggegraat van een paling!quote:
Vanaf nu heb ik het helemaal gehad met je.... Eerst loop je te juichen omdat Utreg wint, vervolgens ga je lopen zoenen met je vrouw en nu maak je me uit voor iemand zonder ruggegraat...quote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef versabommie het volgende:
Wat hebben we daar nou aan? We moeten wel mensen met ballen hebben en niet wandelende handtasjes met de ruggegraat van een paling!
Duidelijk toch? Omdat die twee een zekerheidje zijn, die gaan mij op de bank zetten omdat ik een lastercampagne tegen ze was begonnen!quote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef APK het volgende:
Ja, waarom die twee eigenlijk, dat wil ik ook wel eens even weten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |