Misschien is het nog slimmer om jezelf metéén maar tot winnaar uit te roepen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Je bent echt snel
en heel slim om met de minpunten-regel te komen als je zelf niet op de bank zit
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Je bent echt snel
en heel slim om met de minpunten-regel te komen als je zelf niet op de bank zit
![]()
Of we zijn heel wijs en gaan mee in t planquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed plan
Als de andere stemmers een beetje wijs zijn doen ze altijd het tegenovergestelde dan dat jij doet
AMEN EN HEAR HEARquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het nog slimmer om jezelf metéén maar tot winnaar uit te roepen!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het nog slimmer om jezelf metéén maar tot winnaar uit te roepen!![]()
Zeg maar hoe laatquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
De commissie komt bijeen gedurende kantooruren
Welteruste, spekgladde kameleon!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
Ik geloof dat het veiliger is als in nú naar bed ga.![]()
![]()
Dan lig je er dus uit want ik was van plan om je pluspunten te gevenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed plan
Als de andere stemmers een beetje wijs zijn doen ze altijd het tegenovergestelde dan dat jij doet
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
In 1x goedquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:15 schreef Coos het volgende:
Minpunten en pluspunten deze keer??
Hij gaat er vanuit dat iedereen die het maar een keertje met me eens is geweest, dom isquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Of we zijn heel wijs en gaan mee in t plan![]()
![]()
Ben t huis binnen gedrongen en heb m in de wc gegooidquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef PC eend het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE JOOST FANS
Waar is het roze bakje gebleven waar PC eend altijd zijn tandenborstel in bewaard![]()
![]()
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa imuniteit!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
MEDEDELING
![]()
De dagopdracht is voor alle genomineerden.
Hiermee is immuniteit te verdienen.
De opdracht komt om 22.30 uur
EINDE MEDEDELING
![]()
Ze krijgen dan gewoonquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij gaat er vanuit dat iedereen die het maar een keertje met me eens is geweest, dom is![]()
Ik zou het niet pikken hoor, jullie zijn toch niet dom![]()
Die heeft Bommel opgeruimd, vond het maar onzin. Je moest niet zo miepen zei ie erbij. Hij heeft ook geen iegen bakje en heeft veel spullen als jij. Volgens mij is ie stikjaloers op jequote:Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef PC eend het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE JOOST FANS
Waar is het roze bakje gebleven waar PC eend altijd zijn tandenborstel in bewaard![]()
![]()
Heb jij bommel geholpen dus.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben t huis binnen gedrongen en heb m in de wc gegooid![]()
Ja staaltje onvervalste Joost humorquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben t huis binnen gedrongen en heb m in de wc gegooid![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa imuniteit!
[afbeelding]
Daar doe je alleen Gert een plezier mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:19 schreef PC eend het volgende:
PC eend gaat nu 'even' gebukt zijn tandenpoetsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |