abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32636371
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat Ing ook goed kan dansen, alleen kan ik haar aanrechtdansen weer net wat minder waarderen. Niet dat het er veel toe doet. Ze staat hoe dan ook erg hoog bij me.
Aanrechtdansen doet veel aan dansen op de bar denken Ik denk dat Ingrid een type is die op Tenerife (waar ze werkt als entertainer) vaak op de bar ging dansen, om andere op te zwepen om mee te dansen. En ja ze staat ook hoog bij mij. Gewoon omdat het eigenlijk een onzekere muts is die met zo'n baan dit probeert te verbergen, net zoals haar vaak groffe taalgebruik.
pi_32636406
Mijn streams lopen achter. Hij zei het is 2 uur, bij mij was het 2.10 uur. Is dat bij jullie ook zo?
Onderschriftloos
pi_32636413
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ja stom he? Dacht aan 3 flessen het weekend door te komen!
Drie flessen in een weekend. Dat red ik absoluut niet... een heel weekend. (HF)
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32636436
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
Mijn streams lopen achter. Hij zei het is 2 uur, bij mij was het 2.10 uur. Is dat bij jullie ook zo?
niet op gelet, maar ik heb het al eens meegemaakt dat ik hier een citaat las dat ik tegelijkertijd hoorde
pi_32636445
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:13 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Aanrechtdansen doet veel aan dansen op de bar denken Ik denk dat Ingrid een type is die op Tenerife (waar ze werkt als entertainer) vaak op de bar ging dansen, om andere op te zwepen om mee te dansen. En ja ze staat ook hoog bij mij. Gewoon omdat het eigenlijk een onzekere muts is die met zo'n baan dit probeert te verbergen, net zoals haar vaak groffe taalgebruik.
Klopt.. trouwens, ik viel een keer binnen toen ik haar net iets hoorde zeggen als ´en daarom ben ik onzeker geworden`... weet je wat dat was
pi_32636460
quote:
Ja zie de streamverslagen Had ik dus ook!
pi_32636461
gepest
Onderschriftloos
pi_32636471
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:22 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ja zie de streamverslagen Had ik dus ook!
Raar he, waar kijk jij?
Onderschriftloos
pi_32636473
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:20 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Klopt.. trouwens, ik viel een keer binnen toen ik haar net iets hoorde zeggen als ´en daarom ben ik onzeker geworden`... weet je wat dat was
Volgens mij is ze vroeger gepest??

Ik zie dat Melke dit ook al zei, weet jij hoe ze dit vertelde en wat er dan precies was?
pi_32636483
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef doka het volgende:

[..]

Drie flessen in een weekend. Dat red ik absoluut niet... een heel weekend. (HF)
Ja stom he By the weej wat is HF????
pi_32636490
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ik zie dat Melke dit ook al zei, weet jij hoe ze dit vertelde en wat er dan precies was?
Nee, weet alleen dat ze op school gepest is geworden. Zou je nu echt niet meer van haar zeggen. Denk wel dat ze zich vaker harder voor doet dan ze is.
Onderschriftloos
pi_32636496
quote:
streams lopen vaak zo'n 10 minuten achter (voor de cencuur)
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_32636499
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:24 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ja stom he By the weej wat is HF????
3 flessen van wat?
Onderschriftloos
pi_32636505
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

hmm.. nou je het zegt herinner ik me dat ze eens een voorval vertelde waarna ze gepest werd. ben voorval vergeten.

Wat ik bedoelde was buiten met volgens mij met Lieske en Chantal.

Vindt trouwens haar moeder raar met haar.. de mensen zullen denken dat je stom bent omdat je niet koken kunt en in internet/ live uitzending wist ze ook weer wat negatiefs te zeggen.
pi_32636508
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:26 schreef melke het volgende:

[..]

3 flessen van wat?
Gewoon flesje wijn van JP Chenet, witte zoete wijn, is niet zo erg dan he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')