Aanrechtdansen doet veel aan dansen op de bar denkenquote:Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Ing ook goed kan dansen, alleen kan ik haar aanrechtdansen weer net wat minder waarderen. Niet dat het er veel toe doet. Ze staat hoe dan ook erg hoog bij me.
Drie flessen in een weekend. Dat red ik absoluut niet... een heel weekend.quote:Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja stom he? Dacht aan 3 flessen het weekend door te komen!
niet op gelet, maar ik heb het al eens meegemaakt dat ik hier een citaat las dat ik tegelijkertijd hoordequote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
Mijn streams lopen achter. Hij zei het is 2 uur, bij mij was het 2.10 uur. Is dat bij jullie ook zo?
Klopt.. trouwens, ik viel een keer binnen toen ik haar net iets hoorde zeggen als ´en daarom ben ik onzeker geworden`... weet je wat dat wasquote:Op maandag 28 november 2005 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Aanrechtdansen doet veel aan dansen op de bar denkenIk denk dat Ingrid een type is die op Tenerife (waar ze werkt als entertainer) vaak op de bar ging dansen, om andere op te zwepen om mee te dansen. En ja ze staat ook hoog bij mij. Gewoon omdat het eigenlijk een onzekere muts is die met zo'n baan dit probeert te verbergen, net zoals haar vaak groffe taalgebruik.
Ja zie de streamverslagenquote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
Mijn streams lopen achter. Hij zei het is 2 uur, bij mij was het 2.10 uur. Is dat bij jullie ook zo?
Raar he, waar kijk jij?quote:Op maandag 28 november 2005 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja zie de streamverslagenHad ik dus ook!
Volgens mij is ze vroeger gepest??quote:Op maandag 28 november 2005 02:20 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Klopt.. trouwens, ik viel een keer binnen toen ik haar net iets hoorde zeggen als ´en daarom ben ik onzeker geworden`... weet je wat dat was
Ja stom hequote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef doka het volgende:
[..]
Drie flessen in een weekend. Dat red ik absoluut niet... een heel weekend.(HF)
Nee, weet alleen dat ze op school gepest is geworden. Zou je nu echt niet meer van haar zeggen. Denk wel dat ze zich vaker harder voor doet dan ze is.quote:Op maandag 28 november 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Volgens mij is ze vroeger gepest??
Ik zie dat Melke dit ook al zei, weet jij hoe ze dit vertelde en wat er dan precies was?
streams lopen vaak zo'n 10 minuten achter (voor de cencuur)quote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
3 flessen van wat?quote:Op maandag 28 november 2005 02:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja stom heBy the weej wat is HF????
hmm.. nou je het zegt herinner ik me dat ze eens een voorval vertelde waarna ze gepest werd. ben voorval vergeten.quote:Op maandag 28 november 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Volgens mij is ze vroeger gepest??
Ik zie dat Melke dit ook al zei, weet jij hoe ze dit vertelde en wat er dan precies was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |