Je bent heus niet de enige dus niet zeuren TSquote:Op maandag 28 november 2005 00:20 schreef the-undertaker het volgende:
heb ook zo'n brief gehad van de rabobank friesland bank hoor
Nou he! Alsof ze godweetwat vragen...quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef LostFormat het volgende:
Wat een moeite ook om even een kopietje te maken en op te sturen.
Okay en dan ga je een nieuwe rekening bij een andere bank openen en wat vragen ze dan als eerst? Juist, je legitimatie.quote:Op maandag 28 november 2005 00:31 schreef mindflick het volgende:
Ik heb gezegd dat ze op konden rotten, het is een schijtbank, ben blij dat ik er snel weg ben. Ze steunen het BPRC ook nog eensVerder heeft de ABN ook nog eens bloed aan de handen...
Wat is het nou voor een moeite om even langs de bank de gaan met je paspoort of id, luilak. Ze zijn tegenwoordig ook nog eens op zaterdag open dus je hoeft niet eens doordeweeks. Je kan zelfs een kopie doorfaxen!quote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef kenz het volgende:
Hi,
Ik wordt stapeldol van de ABN AMRO. Zij sturen mij een dreigbrief dat ik voor 9 december mij paspoort moet laten zien, want anders blokkeren zij mijn rekening. Ik ben al minstens 20 jaar (!!!) klant bi de ABN AMRO, maar nu ineens gaan ze lopen dreigen.
Zij zeggen dat dat moet van de "wet identificatie" ofzo, maar de andere banken sturen dergelijke brieven niet rond. Zowel de Postbank als de Rabo doen dat niet. Weet iemand waarom de ABN zo doet. Hebben die lui hun administratie niet op orde ofzo?
Heb jij die brief ook gehad? Ga jij naar de bank omdat zij er een zooitje van maken of zie je wel wat er van komt?
Dreigbriefquote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef kenz het volgende:
Ik wordt stapeldol van de ABN AMRO. Zij sturen mij een dreigbrief dat ik voor 9 december mij paspoort moet laten zien, want anders blokkeren zij mijn rekening. Ik ben al minstens 20 jaar (!!!) klant bi de ABN AMRO, maar nu ineens gaan ze lopen dreigen.
Op zaterdag in een rij van 50 mensen staan word je anders ook niet vrolijk van.quote:Op maandag 28 november 2005 11:24 schreef Bismarck het volgende:
Argento, sommige filialen zijn ook op zaterdag geopend. Sterker nog, om de cliënten tegemoet te komen zijn enkele filialen speciaal om zaterdag open gegaan. Er werden wat extra kopieerapparaten en uitzendkrachten ingevlogen en de hele zaterdag werd er lustig op los gekopieerd. Er stond een rij van +/- 50 mensen. Dat was althans het beeld wat een collega van mij beschreef toen hij afgelopen zaterdag naar de bank toog met zijn identificatiebewijs.
Sommigen wel, sommigen niet. Die van mij niet.quote:Op maandag 28 november 2005 11:24 schreef Bismarck het volgende:
Argento, sommige filialen zijn ook op zaterdag geopend.
Wat een bullshit, je hoeft helemaal niet naar een bepaald filliaal te gaan om je te identificeren.. kan bij elk abn amro filliaal. Daarbij willen ze dat jij zelf je id laat zien omdat ze de foto vergelijken met je kop, snappie. En ja ze kunnen je rekening blokkeren en ja deze brief is al heeeeel vroeg verstuurd met een vriendelijkere boodschap, nu de datum dichterbij komt voeren ze de druk op. En ohoh wat erg, die ene minuut die je er voor kwijt bent..quote:Op maandag 28 november 2005 10:56 schreef Argento het volgende:
Het is voor mij wel degelijk moeite, want mijn bankfiliaal is in het weekend niet geopend en het kan alleen maar bij dat filiaal. Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid een fulltime baan + deeltijd studie te hebben, maar dat betekent dat ik doordeweeks dus niet beschikbaar ben voor de bank. Of moet ik er een halve dag vrij voor nemen? Dat gaat me wat ver. Daarnaast is het niet mogelijk dat ik iemand machtig die met mijn ID komt tonen. Het punt is ZIJ willen iets van MIJ, dus in plaats van dreigen met het blokkeren van mijn rekening, zou het allemaal iets vriendelijker kunnen. Overigens vraag ik mij af of de bank uberhaupt bevoegd is om mijn rekening te blokkeren als ik mn gegevens niet kom brengen. Een dergelijke maatregel lijkt me immers niet bepaald proportioneel, als ik al iets verplicht ben jegens de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |