Woef!quote:Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef coz het volgende:
Plant heeft voor jullie een opzet gemaakt voor de NWS wiki
aub binnenkort een 200x200 plaatje inleveren voor de hoofdpagina
Daar kan je mooi dossiers in bouwen, en alle theotopics in linken en jaaroverzichten (*kuch) plakken!quote:
Als ik jou een topic laat openen heb ik hetzelfde gedonder, alleen dan van andere mensen. In dat geval doe ik precies hetzelfde.quote:Op maandag 5 december 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
KJ - als Je R@b toelaat, heb je gedonder, dat is een gegeven.
Ik ben geen FP-nieuwsposter.quote:Op maandag 5 december 2005 18:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als ik jou een topic laat openen heb ik hetzelfde gedonder, alleen dan van andere mensen. In dat geval doe ik precies hetzelfde.
Hoe dan ook, dat gezeik op elkaar moet maar eens afgelopen zijn. Het maakt niet uit wie waar topics over opent of wat zijn/haar mening is. Zodra een persoon in het verwoorden daarvan te ver gaat wordt het geėdit. Je kunt hier in NWS discussiėren over de onderwerpen die je interessant vind, en de onderwerpen die je niet interesseren links laten liggen. In topics langs komen om het onderwerp of de TS af te zeiken laat je maar, daar zijn al meer dan genoeg topics voor.quote:Op maandag 5 december 2005 18:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als ik jou een topic laat openen heb ik hetzelfde gedonder, alleen dan van andere mensen. In dat geval doe ik precies hetzelfde.
Doet er niet toe. Hier op het forum is hij een user. Kritiek op wat hij als nieuwsposter in jouw ogen verkeerd doet is hier niet op z'n plaats.quote:
Nee, veel mensen kunnen zich gewoon niet gedragen dat is heel wat anders. Je moet je niet zo blindstaren op een TS. Discussieer gewoon over het onderwerp en geef daar je mening over.quote:Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef Meki het volgende:
R@B heeft express die topic geopend om mensen tegen elkaar te zetten
resultaat zie het topic het loopt dood
Onzin - hij is ook nieuwsposter, dat zie je bij zijn usernaam staan. Hij heeft de macht om onzinberichten tot nieuws te verheffen.quote:Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Hier op het forum is hij een user. Kritiek op wat hij als nieuwsposter in jouw ogen verkeerd doet is hier niet op z'n plaats.
Nee dat is niet goed, want NWS is daar de plaats niet voor.quote:Op maandag 5 december 2005 18:24 schreef SCH het volgende:
Onzin klowjow, R@b is een islamofoob die de FP en dit forum vervuilt en het is gewoon goed om dat in dat soort topics te vermelden.
Ik zie R@b in dat topic geen users bashen. Zodra hij dit doet verdwijnen ook zijn posts.quote:Die censuur van jou schiet niet op. R@b mag wel bashen maar zijn criticasters niet????
Je wil Vrouwen durven Brusselse straten niet meer op een onzinbericht noemen?quote:Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin - hij is ook nieuwsposter, dat zie je bij zijn usernaam staan. Hij heeft de macht om onzinberichten tot nieuws te verheffen.
Niet in NWS, en daar gaat het om.quote:Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin - hij is ook nieuwsposter, dat zie je bij zijn usernaam staan. Hij heeft de macht om onzinberichten tot nieuws te verheffen.
Wel op de manier waarop R@b het presenteert ja.quote:Op maandag 5 december 2005 18:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Je wil Vrouwen durven Brusselse straten niet meer op een onzinbericht noemen?
Ik heb liever dat hij users basht dan hele bevolkingsgroepen.quote:Op maandag 5 december 2005 18:26 schreef kLowJow het volgende:
Ik zie R@b in dat topic geen users bashen. Zodra hij dit doet verdwijnen ook zijn posts.
Taboe? Ik zie dagelijks topics over R@b is FB.quote:Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Kritiek op de FP is op Fok! al helemaal taboe verklaard, het moet toch ergens kunnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |