hahaquote:Op zondag 27 november 2005 23:05 schreef Falco het volgende:
Kom op Dido, zeg het! Toe, zeg het!!!
"IK BEN ER KLAAR MEE!"
quote:Op zondag 27 november 2005 23:05 schreef Arcee het volgende:
Dido vindt het heerlijk. Die heeft lekker weer een knuppel achter de deur een hoop zendtijd.
Dit zou zomaar eens (dat zit er naar mijn idee dik in) in haar voordeel kunnen werken. Dat is denk ik ook waar zij op gokt.quote:Op zondag 27 november 2005 23:03 schreef KRIBBET het volgende:
Volgens mij zocht Dido al langer een stok om mee te slaan![]()
maar hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Gert het volgende:
Dido: "Ik kan me niet voorstellen dat jij verder helemaal van haar af bent gebleven. Anders was ze ook niet zo ver bij jou gegaan."
Roel: "Volgens mij hebben we toen niet eens gezoend"
Dido: "Ach houd toch op Roel!"
Ej, streep mijn posts niet door.quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Doet ze niet ze is te verliefd op roelquote:Op zondag 27 november 2005 23:07 schreef KRIBBET het volgende:
Dido heeft eindelijk de stok gevonden om mee te slaan![]()
Zo kan ze op een voor haar nette manier het uitmaken![]()
een handdoek, wat moet ik daar nou mee?quote:Op zondag 27 november 2005 23:08 schreef Coraatje het volgende:
maar hij heeft wel gelijk
linda sprong bij hem in bed en deed gelijk het handenarbeid
Denk het ook Kribbet, ze was er eigenlijk vanaf het begin al klaar mee.quote:Op zondag 27 november 2005 23:07 schreef KRIBBET het volgende:
Dido heeft eindelijk de stok gevonden om mee te slaan![]()
Zo kan ze op een voor haar nette manier het uitmaken![]()
Mensen, we hebben iemand onder ons die het begrijpt!quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Djoj het volgende:
Ik kan beiden wel begrijpen...
Roel omdat hij geil was, liefde en lust kan ik wel scheiden...En Dido omdat zij zich verraden voelt, ook heel logisch..
jah maar geen zoen tongzoen dan want volgens mij kreeg ze wel een kusje maar dat weet ik niet zeker meerquote:Op zondag 27 november 2005 23:08 schreef Wup het volgende:
[..]
een handdoek, wat moet ik daar nou mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |