Carrière: Nietquote:Op woensdag 30 november 2005 21:44 schreef LoggedIn het volgende:
hoe zet je catch-up uit?
Doe dan mocht je opgepakt worden alt+f4quote:Op woensdag 30 november 2005 22:35 schreef Neverstop het volgende:
Ik word inmiddels helemaal gestoord van die "rij weg voor de politie" missies.
Ben je 15 minuten lang politie aan het ontwijken, rij je met je domme hoofd tegen een vrachtwagen aan. 10 politie wagens om je heen en weer een kwariter van je leven verspild en een extra kruisje bij je voertuig.
Als dit zo nog een paar keer door blijft gaan is NFS:MW weer een spel dat vrolijk in de kast beland.
Geregeld, omdat ik het niet meer kan toevoegen even gevraagd aan een mod. Bedankt!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Atreidez het volgende:
Kweet niet of dit al langs is gekomen; Hier staat een tweakguide van NFS MW - http://www.tweakguides.com/NFSMW_1.html
Misschien iets voor de OP?
ik heb het spel sinds gisteren ... vandaag (blacklist 10 / PS2) 37 minuten achtervolging gehad en BUSTED door 1 kopper die in m'n zijkant vast zat... hele weg verder vrij maar kon geen kant op (normaal wel ... ook nitro geprobeerd). Niets anders te doen dan busten metertje vol zien lopen.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat zit ik me de tiefes te ergeren aan een kut challenges. Je moet 6 spikestripes omzijlen met een KUT politiewagen. Je ramt met 230km/h in een roadblock en je staat meteen stil![]()
Nu was ik bij 6/6 en loopt het kut spel vast
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik heb het spel sinds gisteren ... vandaag (blacklist 10 / PS2) 37 minuten achtervolging gehad en BUSTED door 1 kopper die in m'n zijkant vast zat... hele weg verder vrij maar kon geen kant op (normaal wel ... ook nitro geprobeerd). Niets anders te doen dan busten metertje vol zien lopen.
maar ik wil em juist bij carierre uitzettenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Carrière: Niet
Quickrace: Bij je race instellingen.
1 woord: Pechquote:Op donderdag 1 december 2005 11:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar ik wil em juist bij carierre uitzetten
Hehequote:Op donderdag 1 december 2005 11:41 schreef janrad het volgende:
Met veel zweten de nummer 9 verslagen. Ik moest de Porsche Caayman flink fijn tunen voor ik de Mitshubitsie Mitsubishi aan kon. Deze heb ik nu gewonnen hij is veel beter dan de Porsche. Vindt ik tenminste.
Yep de Lancer die bedoel ik enne bedankt voor de correctiequote:Op donderdag 1 december 2005 11:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
HeheAls je de Lancer bedoeld dan is hij inderdaad veel beter. 4x4 hè
Je mag ook metsubsidie zeggenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:53 schreef janrad het volgende:
[..]
Yep de Lancer die bedoel ik enne bedankt voor de correctie![]()
Ik zit op 17% en moet nog met de carrière beginnenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:26 schreef senna22 het volgende:
heeft iemand nog een savegame op 51% liggen ik ben alles kwijtgeraakt bij een hd crashals je iets hebt mail het dan naar senna22@zonnet.nl ik heb dus niet veel zin om opnieuw alles te moeten verdienen( stond al op plaats 7)
of missiebusjequote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je mag ook metsubsidie zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |