quote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
35 minuten toen moest ik pissen![]()
leuk dat je het verhaal ff verteltquote:Op woensdag 30 november 2005 01:49 schreef Shakes het volgende:
Ben nu #6 op de blacklist, net was ik een race aan het rijden toen ik hoorde: "Female streetraces apprehend, she claims to be undercover". Dat is die lelijke heks Mia ik weet het zeker!
Ow, kwam er net pas achter dat nitro's standaard op de auto zitten en je ze niet hoeft te kopen. Kocht ze nooit om geld te sparen dus ik drukte ook nooit op het nitro knopje. Die races zijn nu wel erg makkelijk :s. Bounty en milestone is wel gay. Soms staat er opeens een spijkermat op de weg in een bocht zodat ik vantevoren niet rustig naar de 'goede' kant kan sturen. Oftewel dag bandjes.
Heb tot nu toe alles met de Porsche Cayman gedaan (sinds ik hem heb dan) maar ben nu overgestapt op de Lamborghini Gallardo, heb er nog maar een paar minuten in gereden maar hij ligt heerlijk op de weg.
Ik 'tune' mijn auto trouwens helemaal niet. Ik spuit hem grijs met nummer 53 erop (HERBIE!) en laat de performance settings op standaard staan. Tot nu toe nog alles kunnen winnen dus het lijkt me totaal niet nodig.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2005 16:27 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
leuk dat je het verhaal ff vertelt![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:35 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik kan het stadion niet vinden, dus ik kom vaak niet uit een hoge bountie, kan iemand het mapje posten met hierop waar het stadion te vinden is?
Volgens mij is dat een code dat jij niet stopt en ze dus met een serieuze achtervolging te maken hebben waardoor backup wordt geroepen.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat bedoelen die coppers met "Pursuit code 3?"
Nou wil ik niet zeuren, maar echt handig om het dan ook nog in de quotes te laten staan is het ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
InderdaadDaarvoor zijn de spoiler tags verzonnen
Level 5 is 1,5 minuutquote:Op woensdag 30 november 2005 16:51 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een code dat jij niet stopt en ze dus met een serieuze achtervolging te maken hebben waardoor backup wordt geroepen.
Krijg je meestal na een half minuut ofzo, afhankelijk van de heat level
Ik volg je even nietquote:Op woensdag 30 november 2005 16:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeuren, maar echt handig om het dan ook nog in de quotes te laten staan is het ook niet.
Opgelostquote:Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Over dat gedeelte wat het verhaal enigszins verklapt in de post van Shakes.
Die is allang openquote:Op woensdag 30 november 2005 18:27 schreef BozXmass het volgende:
Oke een beetje off topic maar komt er nog een showroom deel 2????
Wil toch weer een beetje de nieuwe rides laten zien en ik denk anderen ook.
Lekker wakker weerquote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die is allang openNeed For Speed: Most Wanted Showroom #2
Ach, het is nog vroegquote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef BozXmass het volgende:
[..]
Lekker wakker weer![]()
![]()
We gaan weer verder thnx![]()
subtiel KICKJEquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef Dacide het volgende:
Voor de mensen die hem al uitgespeeld hebben..... Kan je eeuwig free roaming doen... en ook alle oudere races opnuieuw racen? Want dan kan ik in theorie elke auto kopen die ik wil en die door blijven tunen...
No problem :quote:Op woensdag 30 november 2005 21:23 schreef Dacide het volgende:
ow... heb ik er overheen gelezen
thnx voor je reply
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |