quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef odebeijer het volgende:
Bah, die subaru rijdt voor geen meter... doe mij maar de EVO![]()
Gebruik hiervoor spoiler tagjes. Dankquote:Op woensdag 30 november 2005 01:49 schreef Shakes het volgende:
censuur
Tip: Gebruik 'bullettime' om dit soort dingen in te schatten waar ze liggen opgesteld.quote:Ow, kwam er net pas achter dat nitro's standaard op de auto zitten en je ze niet hoeft te kopen. Kocht ze nooit om geld te sparen dus ik drukte ook nooit op het nitro knopje. Die races zijn nu wel erg makkelijk :s. Bounty en milestone is wel gay. Soms staat er opeens een spijkermat op de weg in een bocht zodat ik vantevoren niet rustig naar de 'goede' kant kan sturen. Oftewel dag bandjes.
Wedden dat het nodig is.quote:Heb tot nu toe alles met de Porsche Cayman gedaan (sinds ik hem heb dan) maar ben nu overgestapt op de Lamborghini Gallardo, heb er nog maar een paar minuten in gereden maar hij ligt heerlijk op de weg.
Ik 'tune' mijn auto trouwens helemaal niet. Ik spuit hem grijs met nummer 53 erop (HERBIE!) en laat de performance settings op standaard staan. Tot nu toe nog alles kunnen winnen dus het lijkt me totaal niet nodig.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef odebeijer het volgende:
Bah, die subaru rijdt voor geen meter... doe mij maar de EVO![]()
3 Vlammetjes.. Dan krijg je weer andere auto's achter je aan (die corvettes?)quote:Op woensdag 30 november 2005 12:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat bedoelen die coppers met "Pursuit code 3?"
Nee, dat gaat niet over de flammetjes, als ik HEAT 5 heb, zeggen ze dat nog steeds!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
3 Vlammetjes.. Dan krijg je weer andere auto's achter je aan (die corvettes?)![]()
Ik ook, en bijna voor de tweede keer.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:05 schreef WesHell het volgende:
Ik heb dit spel al uitgespeeld.. hihi
35 minuten toen moest ik pissenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef janrad het volgende:
Maar wat is jullie langste police chase nou?
ff op esc drukken dan staat ie op pauzequote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
35 minuten toen moest ik pissen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |