Heb je het wachtwoord wel ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:57 schreef Backhander het volgende:
KUUUUUUUUUUUTZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
NFSMW DOET HET GVD NIET![]()
Moet je na de race eens naar hun rondetijden kijken die zijn dan gewoon 7 sec sneller dan jouw snelste ronde en 10+ sec sneller dan hun snelste rondequote:Op dinsdag 29 november 2005 16:25 schreef DeeBee het volgende:
ik at the moment ook nummer 4, maar werd echt even helemaal knetter net van die catch-up![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon zo kut als je 7 seconden wegrijdt en de volgende ronde je rondetijd nog eens met 3 seconden verbetert en die gast dan nog maar 2 seconden achter je zit![]()
maar ja, zo er weer tegen aan als ik weer kalm genoeg ben, moet Razor en z'n homies wel verslaandie SMS'jes...die zijn eigenlijk wel het sneuste...van die gasten die dan je zo stoer 'bang' maken...nou ik zit te rillen op m'n stoel
verder kan die tune shit mij ook niet zoveel boeien, maar spoilertje en mooie velgen en gewoon strak zwart is prima
![]()
Hoe bij de campaign?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Steve-O het volgende:
catch up kan je uitzetten hoor .
Niet bij je carrière, alleen quickrace.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Steve-O het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:48 schreef MosPos het volgende:
Mijn Lancer is in beslag genomen![]()
Had niet meer aan gedacht hoe vaak ik al was opgepakt, probeerde steeds heat 4 te krijgen maar werd telkens weer gepaktZe gaan nu pannenkoekenbeslag van me maken
![]()
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05482/InbeslaggenomenI.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hoe zet je dat uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Steve-O het volgende:
Bedoel je de Porsche Cayman ? nou volgens mij heeft ie best wel power.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:29 schreef speedfreakssj het volgende:
Woei, net in 9 minuten met de porsche effe voor 280,000 bounty gehaald.
was best makkelijk. alleen dat wegkomen was wat moeilijker. jammer dat de porsche bijna geen power heeft.
Ik doe geen carriere, maar die losse challenges en dan zijn niet alle regio's open (afhankellijk waar de challenge zich afspeelt zijn dan alleen de omliggende open)quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat stadion zit in de regio waar je begint![]()
de mijne een half uur, toen was ik het zatquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef janrad het volgende:
Maar wat is jullie langste police chase nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |