Carrière: Nietquote:Op woensdag 30 november 2005 21:44 schreef LoggedIn het volgende:
hoe zet je catch-up uit?
Doe dan mocht je opgepakt worden alt+f4quote:Op woensdag 30 november 2005 22:35 schreef Neverstop het volgende:
Ik word inmiddels helemaal gestoord van die "rij weg voor de politie" missies.
Ben je 15 minuten lang politie aan het ontwijken, rij je met je domme hoofd tegen een vrachtwagen aan. 10 politie wagens om je heen en weer een kwariter van je leven verspild en een extra kruisje bij je voertuig.
Als dit zo nog een paar keer door blijft gaan is NFS:MW weer een spel dat vrolijk in de kast beland.
Geregeld, omdat ik het niet meer kan toevoegen even gevraagd aan een mod. Bedankt!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Atreidez het volgende:
Kweet niet of dit al langs is gekomen; Hier staat een tweakguide van NFS MW - http://www.tweakguides.com/NFSMW_1.html
Misschien iets voor de OP?
ik heb het spel sinds gisteren ... vandaag (blacklist 10 / PS2) 37 minuten achtervolging gehad en BUSTED door 1 kopper die in m'n zijkant vast zat... hele weg verder vrij maar kon geen kant op (normaal wel ... ook nitro geprobeerd). Niets anders te doen dan busten metertje vol zien lopen.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat zit ik me de tiefes te ergeren aan een kut challenges. Je moet 6 spikestripes omzijlen met een KUT politiewagen. Je ramt met 230km/h in een roadblock en je staat meteen stil![]()
Nu was ik bij 6/6 en loopt het kut spel vast
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik heb het spel sinds gisteren ... vandaag (blacklist 10 / PS2) 37 minuten achtervolging gehad en BUSTED door 1 kopper die in m'n zijkant vast zat... hele weg verder vrij maar kon geen kant op (normaal wel ... ook nitro geprobeerd). Niets anders te doen dan busten metertje vol zien lopen.
maar ik wil em juist bij carierre uitzettenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Carrière: Niet
Quickrace: Bij je race instellingen.
1 woord: Pechquote:Op donderdag 1 december 2005 11:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar ik wil em juist bij carierre uitzetten
Hehequote:Op donderdag 1 december 2005 11:41 schreef janrad het volgende:
Met veel zweten de nummer 9 verslagen. Ik moest de Porsche Caayman flink fijn tunen voor ik de Mitshubitsie Mitsubishi aan kon. Deze heb ik nu gewonnen hij is veel beter dan de Porsche. Vindt ik tenminste.
Yep de Lancer die bedoel ik enne bedankt voor de correctiequote:Op donderdag 1 december 2005 11:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
HeheAls je de Lancer bedoeld dan is hij inderdaad veel beter. 4x4 hè
Je mag ook metsubsidie zeggenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:53 schreef janrad het volgende:
[..]
Yep de Lancer die bedoel ik enne bedankt voor de correctie![]()
Ik zit op 17% en moet nog met de carrière beginnenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:26 schreef senna22 het volgende:
heeft iemand nog een savegame op 51% liggen ik ben alles kwijtgeraakt bij een hd crashals je iets hebt mail het dan naar senna22@zonnet.nl ik heb dus niet veel zin om opnieuw alles te moeten verdienen( stond al op plaats 7)
of missiebusjequote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je mag ook metsubsidie zeggen
idd, ik stond een keer +1000meter voor, en na 2 bochten haalde mij weer in, zonder dat ik een fout maaktequote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef dapluiz het volgende:
Verder is die catchup soms heel irritant en onrealistisch, ik heb wel eens gezien dat de AI tegen een vrachtwagen knalt waardoor ik een voorsprong heb van 10 a 15 seconden en dat ze dan 6 seconden later weer achter je rijden, beetje nep imo.
4WD dus je kan lekker politie auto's uit de weg douwenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:53 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb die lancer nog niet gebruikt voort bounty. wat is er zo goed aan tov de mustang of de porsche? je moet er toch wel eerst zo'n 50K in pompen wil hij echt snel zijn? het is die van dinges.
die je met de porsche of RX8 redelijk makkelijk kon verslaan
Helemaal mee eens. Dat voegt echt niets toe behalve ergernis.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:35 schreef Neverstop het volgende:
Ik word inmiddels helemaal gestoord van die "rij weg voor de politie" missies.
Ben je 15 minuten lang politie aan het ontwijken, rij je met je domme hoofd tegen een vrachtwagen aan. 10 politie wagens om je heen en weer een kwariter van je leven verspild en een extra kruisje bij je voertuig.
Als dit zo nog een paar keer door blijft gaan is NFS:MW weer een spel dat vrolijk in de kast beland.
bounty is geen geldquote:Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef xboxps2 het volgende:
moet nu die vrouw verlsaan die nummer 8 is
moet alleen nodige geld nog
races en mijlpalen al gehad
kies ook altijd de "?" Markers als je wint... dan heb je kans op de pinkslip (auto van de blacklist-persoon waarvan je wint). Maar Cash is niet zo onwijs belangrijk. Hoe verder je komt hoe makkelijker je het verdient.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef Svyatagor het volgende:
Wanneer heb je genoeg geld om een mooiere wagen te kopen? Ik ben nu bij nr 13 geloof ik, en rij nog steeds in m'n Punto![]()
Ik doe al die races wel , meer veel meer dan 30K heb ik niet op mijn rekening... Kun je ook nog op andere manieren geld verdienen?
Wie speelt er btw allemaal met een stuurtje? Ik heb de Logitech Formula Force EX en dat was ff wennen, maar het is nu echt te gek
nope speel hem op de xbox sorryquote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef senna22 het volgende:
xboxps2 zou ik jou savegame kunnen krijgen dat scheelt weer een hoop tijd voor mij?
of heb jij hem niet op de pc gespeelt?
Vet irritan he!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:01 schreef Steve-O het volgende:!
Circuit race van 10 minuten en door dat gare catch-up haalt zo'n tiefus porsche me in!
Was een heel vreemde race er ware 2 scherp bochten waar ze steeds allemaal stonden te kloten
Waardoor ik dus een voorsprong van 600 meter had elke ronde tot 2 bovhten voor het eind!
Frustrerend!
Je hoeft je auto toch niet op te voeren voor de achtervolgingen?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
4WD dus je kan lekker politie auto's uit de weg douwenen hij komt rete-snel van z'n plek af... idd wel effe opvoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, dat is ook de reden dat ik eigenlijk alleen maar Toll booth en Speedtraps doe, en af en toe een drag of een sprint, als het echt moetquote:Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef DeeBee het volgende:
lol![]()
dat tollboth racen is echt het makkelijkste uit het hele spel trouwens, gewoon geen gezeik met neppe tegenstanders en racen met je donder...en dan zie je tenminste echt hoe hard je rijdt als je gewoon gemiddeld 20-30 seconden over hebt aan het einde...
Hoever pas je dan je instellingen aan? En dit kan toch ook tijdens het racen aanpassen?quote:Je kan beter je enerie steken in het tunen zodat je veel grip hebt, denk ik... Turbo in de lage toeren (betere acceleratie, lage topsnelheid) en veel downforce, zodat je de politie kan afschudden in de gebieden met veel bochtjes en kruisingen.
De laatste is ook wel een erg ongelukkig genomen foto waarschijnlijk uit de tijd dat hij een blessure had...... Ik weet ook niet of de foto echt is, maar dan nog, hij is 55quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[offtopic]
[afbeelding]
[/offtopic]
Met de KO races ook leuk... Bert zijn afgevallen oid....quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:32 schreef Dulk het volgende:
snelheidsmaniak dat is ? excessive speeding neem ik aan die heb dan al precies 1 keer gehad![]()
ik vind die nederlandse vertaling trouwens helemaal niks!!
hahaha hoe fout, net zoals ik al ergens tolhuizen zag ff serieus dat is toch ook geen porumquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met de KO races ook leuk... Bert zijn afgevallen oid....
1.93? amateur, das bijna 2x zo langzaam als ik in me corvettequote:Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef DeeBee het volgende:
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05484/nfsmw1.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
dat zijn nog eens cijfers1.93s naar 100 km/ h
![]()
Zijn jouw challenges niet gelocked dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:53 schreef ZigoSOS het volgende:
Heb ff naar die challenge series gekeken, en meteen ff die laatste gedaan waarbij je met heat 7 een bounty van 500.000 moet halen en dan ontsnappen. Staat er bij dat het de laatste en moeilijkste challenge is
In 7 minuten klaar en ontsnapt
En uiteindelijk een bounty van 1.8 miljoen
[afbeelding]
Hehe jij ook al geluk hebben?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef Dulk het volgende:
ben nu bij nr #4 aanbeland, morgen weer verder
en had een paar races trg geluk met de tollbooth
http://xs.to/xs.php?f=oohhwwww.JPG&h=xs57&d=05484
En hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef Martijn85 het volgende:
Alleen bij die Black Edition heb je de challenge van Heat 7, dus of hij heeft de minder legale versieof hij heeft een geimporteerde versie
Omdat ik die Black Edition ook heb gespeeld natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:48 schreef The.PhantoM het volgende:
kan je ook pursuits doen via LAN. Dus 1 iemand is de politie en de ander moet h'm smeren???
Heb ik helemaal niet opgelet. Ik doe het alleen online, ik zoek het even voor je uit. 1 moment.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:08 schreef Drifter__ het volgende:
Kan je via direct ip met iemand anders verbinden, om online te spelen.... ?
Wie anders?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Moet ik deel 10 klaarmaken?
Je moet het doen als je het schermpje krijgt te zien met erop "Druk op Enter" Dus net na Mia's en intro,quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik las dat je iammostwanted in moest typen in het startscherm en dat je dan alles unlocked heb. (ben mijn eigen save game kwijt met vastloper van pc was op 60%)
Maar het werkt niet?? En save games downloaden en installeren werkt ook niet? Hij ziet alleen mijn eigen nieuwe saved game met 0% progress ofzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |