Een 911 Carrera S, maar heb al wat met die Corvette C6 van die dude gereden omdat t nogal moeilijk gingquote:Op maandag 28 november 2005 12:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Welke auto rij jij nu
Dit wist ik nog nietquote:Op maandag 28 november 2005 13:04 schreef Dacide het volgende:
niet mogelijk helaas.
Je kan wel als je een auto wint en deze wil verkopen de parts eraf halen. Krijg je weer een paar duizend credits erbij.
Inderdaad de auto heeft dezelfde inruilwaarde of ie nu vol met opties is of strippedquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 13:14 schreef VTB het volgende:
En toch vind ik het klote dat die pink slip steeds random onder de 3 vraagtekens zit. Heb 5 keer opnieuw tegen #10 moeten racen om eindelijk die auto te krijgen![]()
Het leven is hard n het moet ook niet te makkelijk worden.quote:Op maandag 28 november 2005 13:14 schreef VTB het volgende:
En toch vind ik het klote dat die pink slip steeds random onder de 3 vraagtekens zit. Heb 5 keer opnieuw tegen #10 moeten racen om eindelijk die auto te krijgen![]()
Dat is de goeie instelling, je snelheid moet iig in km/h aangegeven staan. Die bordjes langs de weg met 35 m/ph passen niet aan trouwensquote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef FCDB het volgende:
Even een stomme vraag maar ik heb overal gekeken..
Waar kan ik de Mph naar Kmh veranderen??? Heb ook al een instelling naar Metric veranderd.. ik dacht dat em was.. maar nee.. terwijl ik toch wel wat screens zie met kmh...
Zal dalijk nog eens kijken...quote:Op maandag 28 november 2005 13:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat is de goeie instelling, je snelheid moet iig in km/h aangegeven staan. Die bordjes langs de weg met 35 m/ph passen niet aan trouwens
je kijkt er niet naar maar je rijd ze om... blindeling borden rammenquote:Op maandag 28 november 2005 13:36 schreef FCDB het volgende:
[..]
Zal dalijk nog eens kijken...
En dat van die bordjes snap ik ook welDaar kijk ik toch niet naar... als ik er iets mee doe dan is het alleen maar omver rijden
Rijdt die 911 Carrera S nog een beetje?quote:Op maandag 28 november 2005 12:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een 911 Carrera S, maar heb al wat met die Corvette C6 van die dude gereden omdat t nogal moeilijk gingDenk dak beter de Gallardo kan gebruiken zeker?
Ook al rij je met de automatische versnelling kan je handmatig schakelen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Wegligging van Porches is zoiezomaar de topspeed blijft nu hangen op 315 (330 op nos). Voor bounty is het dus perfect, al heeft ie wat veel wielspin bij wegtrekken uit stilstand. Hoogste bounty tot nu toe 800k, met die porche -
Porche in vogelvlucht
Iemand?quote:Op maandag 28 november 2005 13:11 schreef Useless_User het volgende:
Wat houdt die bounty precies in? Ik heb nog geen idee van wat dat is.![]()
de woorden "most wanted" verraadt het al een beetje. bounty is een soort prijzengeld die op jouw hoofd staat. hoe hoger die is, hoe hoger je in de blacklist zult komen en des te hoger jouw aanzien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |